Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****TAMMISTEN JUTUSTELUT pe-la-su****

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Mitäs kaikille tomerille terhoille kuuluupi tänään??

Täällä Kossi vetää sikeitä, akka touhuaa omassa huoneessa ja niin ollen tää mamiskuukkeli voi hetkeks istahtaa tähän ;)

Kattilassa on tulet ja leivinuunista äskön vetäsin hiilet " talteen" . Pyykkikone on näköjään pysähtyny, mut en jaksa vielä mennä ripustushommiin. Eipä nuo tuolta mihinkään karkaa. Tahtoo vaan joskus unehtua. .

Mökki on suht siistinä. Yritän aina yleisilmeen pitää suht järjestyksessä ja onneks akkaki on pienestä asti huolehti lelunsa leikkien jälkeen paikolleen. Mut kummasti tuo auringonpaiste paljastaa pölypesiä :/ Mulla ei tuo luutu taho pysyä kädessä, tahon löytää aina parempaa tekemistä kuin pölyjen pyyhkiminen. Niinku nytki :D Akkunat on myös aika karmee ilmestys ja just tajusin, ett kai olkkarin verhot pitäs vaihtaa ennen ristiäisiä.

Kello on vähä yli puol 11 ja mulla on karmee nälkä! Onneks sävelletty makaroonilaatikko on kohta valmista :b Tulee nykyään syötyä ku hevonen. Sekä ihan oikeeta ruokaa että kaikkee hyvää. Katotaan punnitaanko mua maanantaina. .

[b]Huom![/b] Eilen illalla miekkonen ei huutanu yhtään siis ei y h t ä ä n :) Lähettiin kävelylle jotai seiskan jälkeen muistaakseni tai ehkä ennen seiskaa. .katos katos ku horisen taas enkä muista yhtään. No eni vei niin kasin jälkeen vähä herättelin Kossia ja kohta heräs syömään. Uinahti, ku sai toisessa baarissa käytyä. Vein koppaan, mut kohta hermostu nenunsa tuhinaan.

Sen putsauksen jälkeen kävi toisessa baarissa ja kuinka ollakkaan nukahti niin sikeesti ettei ollu mitään vastusteluja koppaan laitossa :) Vähä raotteli silmiä, mut sinne jäi tyytyväisenä tuhisteleen. Aamuyöllä nukku levottomasti.

En tiiä johtuuko siittä, ett on vierähtäny kolme päivää kakkaamisesta. Lopetin relatipat, joten siinä kai syy. Tänään aamusta annoin 3 tippaa ja oottelen onko vaikutusta. Pieruja kyllä tulee ja ei mun mielestä kitkua masua. Ehkä joskus vähä ennen pierua. Haisujutut osa viiskytseittemän :D :D

[b]Sinda [/b]jahas ja tunnustat vielä olevas terroristi ;)

[b]Tau [/b]toivottavasti ristiäiset meni hienosti. Ja miksipä ne ei menis.

[b]Sulina [/b]jaksamista ja hirmusesti voimia pojun kanssa. Ite kans myönnän etten hirveen hyvin itkuja kestä, varsinkaa väsyneenä. Joten [b]Pinuksen [/b]kanssa yhtä " herkkähipiäisiä" ollaan.

[b]Fable[/b] omasta mielestä hyvin ehin tekeen kotihommia. Ja välillä monta rautaa on yhtä aikaa tulessa, että jäis aina omaaki aikaa. Tunnen jaksavani paljo paremmin, ku saan vaikka hetkeksi istahtaa tähän ja meseenki kavereitten kans poriseen. Siksi kai sitä välillä imettää tässä sivussa ;)

Kossin nukkuessa haluan tehä akan kanssa juttuja ettei tuntis ittensä jäävän ihan kakkossijalle.

Nyt en kerkee paneutua tän enempää tällä erää juttuihin. Sapuska kutsuu. .

Vierailija
22/37 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti hyökkäsin koneelle, kun mies lähti poitsun kanssa ulos ja esikoinen meni päiväunille. Hetki rauhaa siis. Esikko saikin sitten viime yönä kuumeen. Illalla oli ihan ok, eikä nuhaa/ yskää ole. Kuumetta on ollut 38-39 astetta. Yöllä valitti korvaansa, mut ota sitten aina kolmevuotiaan kivuista selvää. Lieneekö sitten influenssaa vai mitä. Kaikki sormet ristiin, että ei pieneen tartu. Itselläni kyllä kolottelee vähän niveliä, toivottavasti ei tautia tee minullekaan.

Kotitöistä sitten, teen vaihtelevasti päivän aikana sekä pojan nukkuessa että valvoessa. Yritän pitää huushollin sillai perussiistinä, ettei kamalaa kaaosta pääsisi syntymään. Pidämme molemmat miehen kanssa suht siististä kodista. Pölypallot meilläkin kyllä leijuu pitkin nurkkia eli imuroida vois useammin. Enemmän minua ärsyttää, jos on tavaroita ja astioita pitkin ja poikin eli ne yritän pitää suht ojennuksessa kuitenkin. Pölypallot onneksi osaavat piiloutua itsekin nurkkiin ja sohvien alle. Ja mitäs näistä, sehän on vaan pölyä!!

Maria-79 ja Cinza: Minäkin karppasin ennen raskautta noin puoli vuotta. Olo oli mitä parhain ja sain muutaman kilon pudotettuakin (varsinaista ylipainoa minulla ei ole, BMI 24-25). Kun tulin raskaaksi, karppaus oli pakko lähes tyystin unohtaa, sillä kaikki karppiruoka tökki ja pahasti!! Kärsin nimittäin melko pahasta pahoinvoinnista rviikolle 16-17 saakka. Pystyin syömään vaan kaikkea hiilarikamaa. Nyt pitäisi itseään ottaa niskasta kiinni ja alkaa karpaamaan taas tosissaan. Saisin siten varmaan nämä ylimääräiset 2-3 kg pois, ja vointi muutenkin muuttuisi paremmaksi. Pitäis itselleen ruveta taas puhumaan järkeä, mutta kun kaikki karkit ja pulla on niin hyvää, ja saamaton kun olen :-).

Nyt oikaisen sohvalle hiihtoja katsomaan!

-pinus-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]ku sanoin tulevani tarkistaan posteja. Sama nyt naputella muutama rivi, ku akka leikkii ja Kossi nukkuu kuistilla. Tultiin just kävelyltä. Ukko sai sillä aikaa rauhassa saunoo, ku aamupäivän raivasi meiän koivikkopuskaa.

[b]Cinza[/b] hirmusesti voimia ja jaksamista. Ja mä ku aiemmin vielä hehkutin ettei meillä miekkonen huutanu eilen yhtään ja tuntuu niin köykäsiltä aiemmat huutorumbat sun tarinaa lukiessa.

Toivottavasti pian helpottaa, ei voi muuta sanoa. Voimia, voimia ja voimia!

Anna tosiaan muitten mielipiteitten jäähä omaan arvoonsa. Ei kukaan voi tietää mitä hankalempi vauva-arki on ellei sitä oo kokenu. Mä sanoisin varmaan omalle äitille vastaavassa tilanteessa, ett on hyvä ja tulee ite sen tekemään ;)

[b]Mamm@mia[/b] meillä kans tuollasta tuhinaa ja huitomista ollu muutamina aamuöinä. Kakkaa tosiaan nyt panttaa, joten se kai kaivelee.

[b]Pinus[/b] toivotaan, että teiltä pöpö lähtee ennenku kunnolla on asettunukkaan taloksi.

Oli kyllä piristävää käyä kävelemässä. Aurinko tosin kerkes just mennä pilveen, ku aamun niin komiasti paisto. Mut ei voinu mittää, ku tuli puuhattua kaikkee sellasta aamupäivän ettei kerenny aiemmin pihalle.

Ukko ottaa nyt pikku tirsoja ja sitten lähetään käymään mun äitillä. Käyä viemässä vanhempia mattoja sinne, että saa joskus taas uusia tilalle :)

Suklaata tekis mieli!! Kaupan ohi kävellessä meinas jalat vetää kieroon, mut sain maltettua sillon vielä mieleni. Nyt vaan pyörii kaikki patukat ja pötköt mielessä. Sitä se tää vähänenki väsymys teettää, ett makeeta vaan tekee mieli :b No - äskön tuli yks pulla syötyä ensi hätään ;)

Mut nyt, jos tekis jotain. .

Vierailija
24/37 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän tuli takatalvi jo alkaneen kevään keskelle!

Kurja keli ku on niin ihania ilmoja ollut jo monta päivää....

Mä alan pikkuhiljaa uskomaan että meillä on jonkinlainen rytmi jo saavutettu tässä perheessä : jätkä on nyt muutamana yönä nukkunut n. klo 21-01.30 ja sitten 22-02.40, syönyt ja sitten taas heräännyt klo: 05-06. Sitten alkaakin aamu....

Mutta hyvin on aamutorkutkin maistuneet sitterissä, samoin iltatorkut, vihdoin....

Eilen kyllä laitoin ulos nukkumaan klo: 17.30-18.15, ja sitten kylvettiin ja tankattiin eli ei ihme että uni maistui melkein tuonne aamu 3 asti!

Nyt vein pienille torkuille omaan sänkyyn kun meille tule vieraita illalla klo: 17 jälkeen enkä viitti laittaa silloin just ulos nukkumaan, katotaan jos sais tällätavoin venytettyä niitä iltatorkkuja.

Systeri sanoi että muistelee nuorimmaisensa kanssa (kohta 2 v.) että mitä myöhempään meni nukkumaan, sitä pidemmäks se eka syöttöväli venyi. Eli meillähän jätkä on ruvennut jo klo: 20 yöunille ja herännyt sitten 3-4 h kuluttua, nyt sitten kun nukkui kunnon iltatorkut (eikä mitään 5 minsan torkahteluita mamman sylissä....) niin se eka syöttö olikin vasta melkein 5 h kuluttua! Eli jotain perää voi olla.

Nyt jätkä sitten heräskin, 10 min näköjään riitti....

Kaipa täytyy viritellä sitten vaunut taas pihalle, siellä se nukkui lumisateessa päivällä 2,5 h.....

Sori omanapainen viesti, jatkan paremmalla ajalla & kahdella kädellä....

Pupina & poitsu 2 kk+ 2 pv

Vierailija
25/37 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää täällä on vain satanut räntää,ja sataa edelleenkin,niin uloskaan ei päästy:(josko huomenna sit ois parempi ilma..no olipa ainakin hyvää aikaa pestä ja vaihtaa petivaatteet mun ja miehen petiin,huomenna teen saman jutun tyttöjen sänkyyn..eilen lähetin osallistumis lappusen siihen ota tai jätä kilpailuun,saas nähä valitseeko ne sinne,oisha se kiva jos pääsis vähän kisaamaan..en o aivan varma onko tää galluppi jo ollu mut pistänpä nyt..

Horoskooppig:elikkäs mä oon rapu,mies on härkä,Jenna on jousimies,Janette ja Jasmin on kauriita.

oisko teillä jollai jotai hyvää ohjetta mitä tonnikalasta vois tehä?

Vierailija
26/37 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/vaalit/200702230101833_vl.shtml

Mä täs piän kaffi breikkii,kun teen siivoja huomisiin juhliin..muut on evakos enoppilas,tissit alkaa olla täynnä,pitää ne kai pian soiittaa kotii takas..jos tuon keittiön viel vahais vaan..

On ollu IHANAA olla yksin kotona ja siivota :)

Vierailija
27/37 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika huutaa jo viidettä tuntia kurkkua raastaen, eikä rauhoitu edes syliin. Oon saanu ihan kymmeneks minuutiks nukahtamaan pari kertaa ja taas alkaa sama huuto, kun silmät aukeaa. Oon ihan h-moilasena!!!

Onko vinkkejä, mistä voi olla kysymys???

Vierailija
28/37 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs olekaan pitkään pitkään aikaan kirjoitellut.,.. Mutta olen kyllä käynyt lukemassa muiden jutusteluja. Ei sitten jotenkaan tunnu ikinä aika riittävän ...

Vauva on tosi kiltti, nukkuu syö ja seurustelee :)

Meillä sitten lopetettiin tissittelyt kokonaan, kun ei sitä maitoa sitten tullut,. Eli korvikkeella mennään ihan täysin... Vähän harmittaa mutta eihän sille mitään mahda... ... Ehkä se toisen kanssa sitten onnistuis paremmin :)

Enpä nyt muista, että mitä piti muiden jutuista kommentoida, mutta kommentoin sitten myöhemmin ku pääsen vähän perälle tänne teidän juttuihin ....

Siitä ainakin muistaakseni oli puhetta täällä että muitakin pelottaa vauvan hengityksen loppuminen... ... Eli muutkin sitä hysteerisesti tarkkailee. Tai ei varmaan niin hysteerisesti kun minä,....

Otin sen asian puheeks neuvolassa, että mua pelottaa vauvan kuoleminen... Kerran se vetäs henkeen maitoo silleen et alkoi sinertää. Siitä sitten varmaan jäi vähän kammoa tai jotain... Ja sitten se kätkytkuolemakin pelottaa... Niin sitten se neuvolan täti antoi mulle lähetteen neuvola psykologille... Ja olin siellä sitten ensimmäisen kerran eilen... ... Ja luulen että siitä on apua. Käyn siellä nyt ainakin vielä pari kertaa...

Että jos muilla on pelkoja, niin kannattaa ihmeessä ottaa puheeks neuvolassa niin pääsee juttelemaan ... niin pääsee peloistansa pois... :)

no mutta pitää yrittää vähän useammin koittaa keritä kirjottaa tänne...

ja vähän koittaa muidenkin juttuihin ottaa osaa :)

no hyvää viikonloppua kaikille... :)

myrtti_ ja vauva 6vko+1pvä

Vierailija
29/37 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Kävin joku aika sitten hakemassa täältä neuvoja, ku vauva panttaa kakkaansa. Löysinki onneks kaipaamani kasauman. Ja oikeen muistelin, ett joku oli antanu keitettyä vettä teelusikallisen.

Annoin sitä ja kuumemittari-kikka-kolmostaki on nyt koetettu. Plus Kossi kävi ammeessa. Aiemmin, ku amme-illan jälkeisenä yönä tuli varmasti vaippaan tavaraa " ylilaidan" . .saa nähä tapahtuuko nyt mittää.

Alko meinaan tänään iltapäivällä valittaa miekkonen masuaan tai niin mie sen itkun tulkihin. Nukku välillä hyvin, mut sit taas illalla oli ihan hervotonta itkua välissä. Rauhotti kyllä baarissa käymään, mut suuttu taas ammeessa. Tosin ukko epäili liian kuumaa kylpyä syyksi. .tiiä sitte. Rauhottu kyllä kuivatteluhetkellä ja tosi tyytyväisenä oli pyyhkeellä kauan aikaa ilmakylvyissä.

Että [b]Chicca [/b]mä oon ite kans ollu tänään oman kakkos koekappaleen kanssa niin huuli pyöreenä, että en osaa neuvoja jaella. Päätin kokeilla sit lähes kaikkee. Ja ainaki nyt on miekkonen tyytyväisenä unilla :)

[b]HoroskooppiG->[/b]tää akka on Kalat, pikku-akka Oinas, ukko Vaaka ja Kossi on Vesimies :)

[b]Maikkoo [/b]no kukas tuli äänestettäväksi ;) ?? Mulla viel tesmaamatta tuo, ku ei taia sellasta naamavärkkikuvaa olla otettuna. .

[b]Myrtti[/b] no ei oo ihme, ett oot säikähtäny ku vauva on noin pahasti henkeen maitoo vetäny! Hienoa, että oot apua osannu hakee ja sitä oot saanu. Nostan hattua sulle :) koska on tosi tärkeetä, että ite huomaa tarvitsevansa apua. Sillon siittä on hyötyä.

Nyt iltapalalle ja pehkuihin, ett kykenee singahtaa yösyötöille.

Vierailija
30/37 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=navyblue] Eilen myöhään illalla mun paappakin nukkui pois, kuukausi rakkaan vaimonsa jälkeen. Tätä on odotettu jo jonkin aikaa, ei tullut yllätyksenä. Hieno ihminen on saanut elämäntyönsä päätökseen ja toivottavasti kauniin jälleennäkemisen vaimon ja kolmen jo kuolleen lapsensa kanssa.

Tuntuu haikealta ja tyhjältä, ja samalla rauhallinen mieli. Paappa sairasti viimeiset viikot ja oli kivuissa, lopulta oksensi verta ja vietiin sairaalaan. Nyt on kivut ohi ja paappa saa levätä.

Pois aurinko painui, lankesi ilta,

jäi taivahan rannalle säihkyvä silta,

mut kaukaa korven tummuvan yöstä

soi laulu ihmisen työstä.

Ei mikään voi kuolla,

ei kukat, ei tuuli,

ei rakkaus kuolla voi.

Ohi polku vain kulkee

ja toinen jää taakse

ja muualla tuuli soi.

(tuntematon)

Vierailija
31/37 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Otan osaa :`( Niin usein käy näin, kun pitkän elämän yhdessä eläneitten tie erkanee kuoleman myötä niin pian toinenkin saa kutsun.

Se suru on varmasti niin pohjaton ettei sitä kestä.

Vierailija
32/37 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon surua pieneen aikaan. Jaksamista koko perheellesi! *halaa tippa linssissä*

Vierailija
33/37 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nennille suuren suuri hali ja lohdutuksen sana, kun nyt sellaisen tähän keksisin :/

Meillä kaikki hyvin. Hannes on oikein aurinkoinen pikkupoika, tosi helppo tapaus. Pahasti vaan epäilen jonkinsortin allergiaa, naamassa nimittäin punaisi kuivia länttejä ja sellaista ryyhelmää. Ystäväni, jolla lapsi muna-maitoallergikko meinasi eilen vauvaa nähtyään, että näyttäis tutulta. Ääk. En nyt tiedä pitäisikö nuo ruuat jättää pois hetkeksi ja katsoa rauhoittuuko iho vai pitäiskö eka neuvotella terkkarin kanssa?

Hannes nukkuukin oikein hyvin (mua hävettää kehua, kun niin monella on ilmeisesti yöt vielä aika rikkonaisia). Mutta kasilta alkaa nukkumaan ja herää aamulla kuuden kieppeillä syömään. Paremmin kuin oisin ikinä osannut kuvitellakaan, että 2kk ikäinen vauva osaisi nukkua. Päivät onkin sitten sellaista pätkäunta, ehkä yhdet pitemmät (2-3 h) unoset ottaa ulkona puolenpäivän kieppeillä.

Mutta mä en oikeen tiedä miten mä itse voin. Olo on jotenkin hirveän " tyhjä" ja ääh, en osaa selittää. Toki olen iloinen ja onnellinen, mutt ajotenkin sellainen tunne, että " tässäkö tää nyt on" , mun elämä siis. Kaikki (?) kohokohdat on nyt koettu (häät, lasten syntymät jne..). Tätä on tosi vaikee selittää.. Mutta mietin, että voisiko olla jotain baby bluesia vai mitä? Itku tulee tosi herkästi kaikista pienistäkin jutuista, iloisista ja surullisista. Energiaa kyllä riittää, että väsynyt en ole.

Mutta ei tän kummempia nyt. Isot pojat lähtivät isin kanssa esikoisen futistreeneihin, mulla on kamala päänäsrky (niskat jumissa, ajanut tosi paljon auto tällä viikolla) niin en jaksanut. Pitää vähän siivota kun illalla tulee vieraita vauvaa katsomaan :) (äntligen..)

Aurinkoa jokaisen sunnuntai-päivään!

/A kera Hanneksen (19.1) ja isoveikkojen

Vierailija
34/37 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nennille pahoillelut sekä mummun että paapan menetyksestä näin lyhyen ajan sisällä.

Ardisia: ihan samanlaista meidän ryhyä ja punoitusta meidän Lillukalla ja epäilen jonkin sortin allergiaa (jonnii aikaa olin varma, että on pelkkää hormooninäppyä, mutta kun se ei mene ohi). Tiistaina mennään neuvolaan ja aionkin kysellä sieltä neuvoja. Varmaan ois syytä kokeilla karsia omasta ruokavaliosta ensin ainakin maitoproteiinia sisältävät ja jos ei sillä asetu, niin sitten muna ja vehnä. Mutta tiistaina ollaan varmaan viisaampia.

Mie en ookaan pitkään aikaan kirjoitellut, kun koko viikon oli niin kamalan väsynyt ja masentuntu olo. Olin ihan varma, että on tullut synnytyksen jälkeinen masennus, ku vaan itketti ja kiukutti kaikki. No perjantaina sain purettua miehelle pahaa oloa ja se helpotti kummasti. Oon nukkunut päiväunia ja muutenkin luistanut kotitöistä, jotta jaksan paremmin. Kyllä se sotku siivoutuu aikanaan. Pääasia, että ite jaksaa.

Meidän pikkuinen on kans huonosti nukkuvaa sorttia ja nukkuu yleensä vain yhdet kunnon päiväunet ulkona vaunuissa; muuten ottaa vain pieniä torkkuja ja nekin sylissä. Jos laittaa sänkyyn, niin herää ihan saman tien.

Nyt yllätti nälkä pienellä, niin tulen jatkamaan turinoita joskus toiste.

Voikaahan hyvin ja käykää äänestämässä, jos ette jo ole käyneet! :)

T: Monttu ja Lillukka 3 kk.

Vierailija
35/37 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas järjetön yö. Nyt alan kylläolemaan aika rikki. Nyt päivällä pikkumies onneksi tyytyväisen ja aurinkoisen oloinen. Koko yö melkein valvottiin. Kolmeen asti huudettiin melkein suoraa huutoa ja loppuyö nukuttiin todella levottomasti. Silmin nähden vatsaa vääntää. Ainakin siihen malliinvääntelehtii ja ilmaa paukuttelee. Olenkin tässä miettimässä, että jos kokeilen korviketta äidinmaidon sijaan. Alkaa omat voimavarat pian loppumaan, kun viime yönäkin nukuin tunnin. On vaan itselle jotenkin todella kova kynnys. Haluaisin niin imettää ja on ollut hienoa, että maitoa tulee riittävästi. Tässä kun vaan on kokeiltu kaikenlaista ja haluaisi helpottaa vauvankin oloa. Onkohan siinä mitään järkeä. Ruokavaliotakin olen niin karsinut, että tuntuu etten syö enää juuri mitään.

Vierailija
36/37 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nennille kovasti voimia jaksaa surun keskellä!

Masennuksesta,puhukaa puhukaa ja puhukaa,miehen,ystävän tai vaikka terapeutin kanssa,pyytäkää apua jos tuntuu ettette jaksa,uskon kun ensi oireisiin osaa reagoida niin siitä pääsee helpommalla. Itse sairastuin toisen synnytyksen jälkeen tai masennus hiipi salakavalasti elämään jostain 1/2 vuotta synnytyksen jälkeen,mutta en sitä itse tajunnut eikä lähipiirikään ennen kun vasta sitten kun neiti oli melkein vuoden ikäinen,siinä vaiheessa mun voimat oli totaalisesti loppu,jaksoin vain istua sohvalla ja tuijottaa kaukaisuuteen tai nukkua,en jaksanut edes reagoida omiin lapsiin (silloin vuoden ja 3 vuoden ikäiset) Se oli jotain ihan kamalaa,kun ei tuntenut mitään,elin tyhjiössä.Onneksi iki-ihana pohjalainen anoppini päätti ottaa härkää sarvista ja tuli tänne ja auttoi mut ylös siitä tilasta,kävin myös terapiassa hetken aikaa.Jälkeen päin vain mietin että kuinka kamalaa se aika oli myös lapsille.. Nyt osaan tunnistaa masennuksen ensimerkit ja osaan pyytää ihmisiä auttamaan en ikinä halua kokea sellaista enää.

Mä en oo edelleenkään saanu neitiä valvomaan puol kasia-kasia pitempään illalla,hän vaan yksinkertaisesti sammuu,ei siinä muuten mitään mutta kun hänen aamunsa alkaa sitten kuudelta.. toivottavasti tänään onnistuu paremmin,mä en suostu nousemaan kuudelta aamulla ylös :)

Jaahas josko sitä menis nyt siivoilee vähän kun isommat lapset on isänsä kanssa jossakin..ottivat oikein eväätkin mukaan :)

T:Isa ja iida huomenna 9vk (mihin ne viikot katoaa..vastahan me oltiin odotus puolella juomassa synnytysjuomia :)

Vierailija
37/37 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri iltapäivällä juteltiin Kummi-tätini kanssa täällä meillä ristiäisissä siitä,kuinka hauskasti meidä suvut on osunut yhteen,kun tätisi oli toisen tätini kanssa samassa luokassa,kummi-tätini isäsi kanssa samassa työpaikassa ja paapat sota kavereita ja me hauskasti toisiimme täällä tutustuttiin..

Saavat nyt Paappamme siellä jossain taas istua rupattelemassa ja vaikka muistelemassa muutakin kuin sotaa,toivotaan näin..

Oman mummon ja paapan kohdalla muistan myös,kuinka kaamea se suru oli,mutta toisaalta helpotus,kun ei toisen enää tarvitse kärsiä kivuista ja ihmisarvottomasta elosta poissa kotoa..

Jaksamista sinulle ja perheelle!

Ristiäiset nyt siis kunnialla täälläkin ohitse ja pojastamme tuli Jere, laitan koko nimen sitten tuonne blogiin :)

nyt maate,huomiseen!

Maria ja Jere (s 25.1)