Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT loppuviikkon*^*

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitälie, tuntuu että oisi hiukan väsykeessä koko ajan :s

Karteroopi: urheilulumppuja, semmoisia veden ja ravanpitäviä. Varsinki takkeja on vaikka kuin. Ja varkut, tietty.

Inhokkieväs: kanaviillokki ja tilliliha.

Herkut: Paistettu maksa ON OIKEASTI HYVÄÄ ja sitte kesällä voissa paistetut ahvefileet uusilla potuilla. Blinit ja lisukkeet. Sisäfilepihvit. Jne...

Jaa minäkö herkkusuu? Onko ihme, että ukon ja minun asunnoissa on molemmissa kaasuliesi..?

Babybeliltä kysyisin, että ookkos koskaan / millon käyny noiden Eläkelaisten konsertissa??? Se se vasta humppaa onkin... ;D Likkojen kanssa pannaan keikoille semmoiset kirpparilta haetut mummovermeet päälle, napataan ET-lehti kainaloon, tenat ja kaulin käsilaukkuun, Ainot jalkaan je eiku menoksi.. (On ne yrittäneet juu hoitoon laittaa mutta karkasin)

Väsyneille valvojille jaksamisia, sairaille pikaista paranemista :)

hassu nallu ja vielä hassumpi aleksi 2508

Vierailija
22/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sniff, mun uljas ratsuni eli auto sitten tänään muutti uuteen kotiin. Niinkuin toivoin, että se menee pian kaupaksi niin nyt onkin aika haikea olo, oli meillä niin luottamuksellinen ja pitkä suhde. Mies unohti ottaa mukaan alumiinivanteiden pultit ja renkaat, joten voitte uskoa, että oli iloinen, kun hän pyysi mun ne autotallista etsiä. Ei mitään hajua, minkälaisia pultteja ja renkaita pitäisi etsiä. Auton uusi omistaja tulee ne meiltä hakemaan. Täytyy toivoa, että olen oikeat pultit löytänyt, ettei vaan ole mennyt taulukoukut ja verhotankojen renkaat sekaisin autonosien kanssa.

RUOKAG: Minäkin nautin jo siitä, että saa istua valmiiseen pöytään. Kotiruoka, pihvit, grilliruoka, pasta jnejne. Olen melko kaikkiruokainen. Etnisen ruoan suhteen olen melko arka, emme käy ikinä intialaisissa tai turkkilaisissa ravintoloissa.

VAATEG: Farkut on pop. Kotona pidän rentoa vaatetusta ja kodin ulkopuolella farkkuja. No, en sentään postilaatikolla käydessä vedä farkkuja jalkaan, mutta muutoin kyllä.

TELSUG: Tällä hetkellä istun alas ja katson ainoastaan Idolsia. Sivusilmällä seuraan sitten Salkkareita, tansseja yms. missä ei putoa kyydistä, vaikkei kaikkea nääkään. Viime vuosien ykkössarjat kuten pako ja lost on meillä pannassa, un esikoien on vielä ysiltä hereillä, jolloin me yleensä pelataan tms. Eli telkkaa tulee katsottua todella vähän.

TATSKAG: Lea Lavenin biisiä kompaten : " Ei oo ei tuu"

ERIA: No jotain tollasta odotinkin takaisin, olin kyllä teräväkielinen. Jää vain käteen sellainen olo, että jos kaikki niksit on kehissä ja toiveet korkealla tietyn sukupuolen suhteen niin voiko lapsi enää olla pohjiin asti toivottu. Tai en oikein osaa sitä sanoa oikein, mutta kun LASTA halutaan niin mun mielestä tuollainen ajattelu, että jos ei saa tiettyä sukupuolta niin sitä voi verrata lapsettomuuteen, on melko järjetöntä ja itsensä ja ehkä lapsenkin kiusaamista. Onneksi mä en ole ikinä kokenut sen kirjoittajan kaltaista suvun painetta. Toisekseen olen kyllä niin epänaisellinen ilmeisesti, etten ole ajatellukaan leikkiväni meikkileikkejä, koska en itse meikkaa enkä ole omankaan äitini kanssa meikannut tms. No mutta se siitä. Meitä on moneksi.

LILLI: Mä olen sekoittanut niiden kaupan soseiden joukkoon yhtä jos toista, mitä olen tehnyt meille muille. Esim. kun keitän perheelle riisiä, laitan aina Eelillekin samalla. Makaroonia Eeli syö sormiruokana. Kasviksiakin voi hyvin laittaa tarjolle, esim. keitettyjä vihanneksia, tomaattia, eri hedelmiä jne. " Kuorettomat" marjat on myös hyviä makupaloja. Olen myös alkanut antaa jo ihan leipäpalaa käteen, vaikka niissä nyt himpun verran on sitä suolaa.

ELOlle huuuurjan paljon tsemiä yh-arkeen!

KERU: Mitä baby bluesia tarkoitit? Mullakin on yksi baby blues, mutta mahatkohan sitä tarkoittaa?

PIA: laitatko mulle meiliä, askaa pukkaa.

Nyt pois, ainakin hetkeksi.

Pumpuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..saas nähdä saatiinko oksennustautitartunta - oltiin lasten serkun luona aamupäivä ja kälyllä alkoi tauti :-(

Kylläpäs pisti naurattamaan tuo nallukan kertoma asuvalinta eläkeläisten konserttiin - näin silmissäni sen mummoporukan!! :)

Ikarukselle onnea haastatteluun!!

On kyllä ihanan keväinen ilma - kohta täytyy lähtee esikon kanssa kävelylenkille. Nostettii illalla satulaa hänen pyörästään ja nyt malttamattomana odottaa lenkille lähtöä tuossa.

Ruokag: Oon myös aika kaikkiruokainen - muiden tekemä ruoka yleensä maistuu :) Italialaiset ruuat ovat aina hyviä.

Eipä tänne kummosempia. Nyt raittiiseen ilmaan!

Hallas ja nukkuva Luka 0608

Vierailija
24/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä Vaipparallin Mestarit-kirjasta, joka on ensimmäisenä suomennettu.. Kon sitä ei saa enää kaupoista, enkä enää jaksa koluta antikvariaatteja! Pah. Ihan tyhmä juttu. Vieläkin harmittaa...

Ja sain vasta Eemulin nukkumaan, johan tuo aamu kahdeksasta asti ylhänä kiekuikin ja yölläkin tunnin välein...

Johan on syvältä ja poikittain tämä päivä..Mutta! Hobuset tulee huomennna jo!!! YIPPII!!

Nyt pois että jotain edes tulee tehtyä..

keru kera supervirkun empun

Vierailija
25/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi Ikarukselle paljon onnea ja tsemppiä työhaastetteluun! Tiedän tunteen luonnonkiharan kanssa, täällä myös hiukset hieman luonnonkiharat ja suoristamisen kanssa aika ajoin tappelen kovastikin...jännityksellä odotan millainen tukka meidän pikkumiehelle tulee, kun mulla ja miehellä on molemmilla luonnonkiharat hiukset!

Ja sitten pari galluppia eli

RUOKA: Kaikkiruokainen mamma täällä myös, tosin maksa-, veri- ja silakkaruoat ei mitään herkkua ole. Peevelin ja Erian kanssa olen samaa mieltä, että toisten tekemä ruoka on hyvää ja usein toivonkin, että pääsisin vaan istumaan valmiiseeen pöytään. Välillä on ihan ikävä työpaikan ruokalaa, jossa sai joka päivä monipuolista ja hyvää ruokaa. Ruoanlaitto on tässä taloudessa melkein kokonaan minun hartioilla, mutta kovasti yritän tuota miestä nyt opettaa ruokaa tekemään. Hän ei vaan ole kuulema kovin innostunut asiasta, enpä minäkään ole, mutta pakko sitä on vaan laittaa ja saa hänkin opetella. Lempiruokaa on kyllä pihvi ja valkosipuliperunat, kaikki roskaruoka myös maistuu. Tällä hetkellä ruoka on vähän terveellisempää, kun maidottoman dieetin vuoksi en esim. pizzaa voi syödä.

VAATETUS: Kotona usein verkkarit ja trikoopaita, töissä yleensä suorat housut ja niihin sopiva yläosa (ei kuitenkaan jakku) ja muuten farkut. Farkut oli pitkään pois käytöstä, mutta Tuomasta odottaessa ostin sitten äitiysfarkut ja siitä innostuin taas farkkuja pitämään.

TATUOINTI: Ei ole ja tuskin enää otankaan. Joitain vuosia sitten ihan vähän harkitsin, mutta onneksi ei tullut otettua. Ei ehkä ole kuitenkaan minun juttu.

Täytyy jatkaa vielä siivousta, imuroitu ja pölyt on pyyhitty, mutta vielä täällä paikat kaipaa pesua!

Eloeppu

Vierailija
26/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikun vastaamaan:

VAATEG: mä olen ihan vaatefriikki, siis ollut ja siitä saldona pakkasin 37 paria korkkareita odottamaan taas työelämää kun jäin kotiin. Samalta ajalta on laatikoittain työvaatteita joita ostelin paljon kun Jenkeissä olin töissä. Nykyään aina farkuissa ja jos jonkinlaisessa villapaidassa.

Mutta kuten elo22, niin mäkin uskollisesti laitan mascaraa joka päivä ja kampaan tukan....muuten on koko päivän olo etten ole noussut.Lienee mielenvikaisuutta :)

MUSIIKKI: mulla on salainen pahe....naisvokalistien country.Parhaita sarjassa EmmyLou Harris, Dixie Chicks, Dana Carter jne. Mutta saa vähän miettiä kenelle kertoo kun olen saanut niin koppin vieviä katseita....muuten aika tavalla kuuntelen perusrokkia (jep, joskus jopa Bon Jovi raikaa autossa) r&b ja hip-hop kun yksin ajelee ja iPodissa kun siivoan.Siis mä taidan olla aika outo kun musan kuuntelunkin suuntaan.

Tatuointeja ei ole, napalävistyksen otin pois kun rupesin odottamaan ja trust me, takaisin ei sillä tähän mahaan ole mitään asiaa, olisi sen verran paha näky.

Pumpuli ja Eria, komppaan tossa tyttökeskustelussa. Musta oli aika ikävää verrata lapsettomuuten jos ei tietyn sukupuolista vauvaa saa.Jotenkin tuli fiilis että jos olisi poikaa noin vängätty niin sukupuolisyrjinnästä joku syyttäisi. Koko hommasta tuli paha mieli. Mutta kai kaikki tunteet saa jokainen kokea niinkun ne kokee.

Pepper, käyttekö tekin Neelan kanssa " kääntymisjumpassa" ? Meille alkoi jo kerran jälkeen paljon aktiivisempi kääntyily ja kohta varmaan poika alkaa mennä viipottaa ja mua kaduttaa koko jumppaus:)

Nyt kylpy kutsuu!!

Vierailija
27/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin sulle mailia 14.3. Onko tullut perille...vai tarkoititko jotain toista henkilöä tällä palstalla? Luukussa kyllä näytti olevan jotain ongelmaa tässä tällä viikolla mutta en saanut mitään ilmoitusta että olisi jotain vikaa ollut lähetyksessä.

Illanjatkoja ja morjensta täältä. Me täällä pestään innolla pyykkiä ja odotellaan miestä saapuvaksi kotia. Toivottavasti tajuaisi tuoda mulle vaikka jotain suklaanameja tuliaisiksi.

Pia

Vierailija
28/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät määrättiin alun perin fysioterapiaan juuri tuon kääntymättömyyden vuoksi. Ollaan nyt kaksi kertaa käyty ja kyllähän Neela jo kääntyykin (oppi taidon pari päivää ennen ekaa käyntiä), nykyisin ei muuta teekään kuin kääntyilee :). Nyt terpiassa treenataan ryömimistä, harjoitellaan konttausasentoa ja otetaan tuntumaa seisomiseen. Neelalla on hieman löysä selkä, jota myös jumpalla koitetaan vahvistaa. Neelahan on jo kohta 8 kk, eikä vielä ryömi, eikä istu.

Edistystä on kyllä tullutkin. Tänään saimme tosi hyvää palautetta Neelan edistymisestä. Tyttö ryömii viittä vaille (pääsee jo joitan senttejä eteenpäin) ja nousee hienosti suorille käsivarsille. Ei enää seisottaessa varvista ja varaa jo muutenkin tosi hienosti jaloille. Istuminen on vielä aikamoista heilumista, joten siinä on kyllä tekemistä.

Vierailija
29/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIA: Sua tarkoitin, ei tullut meili läpi, mutta yllätysyllätys, sun meiliosoite oli meidän S-Marketin ilmoitustaululla, joten olen laittanutkin meiliä sullepäin =) Käy kattoos.

PEPPER: Kerroit, että maksaisit mitä vaan finaalilipusta. Eli kuinka paljon? Ihan vaan sillä, että kuinka paljon sun mielestä pitkäaikainen friikki maksaa lipusta, mikä on kipukynnys? Mä oon miettiny, että jos en olis lippua saanut niin kuinka paljon olisin ollut valmis maksamaan siitä.

MINIK ja ERIA: Meillä pojat on tehtailtu hampaat irvessä, kirves kädessä, oon haistellut moottoriöljyä, syönyt raakaa lihaa ja pupuiltu ollaan oviksen aikaan miehen työpaikalla, koska tuntiakaan ei haluttu missata oikeasta hetkestä. Ja pakko laittaa, että tämä oli nyt vitsi.

Nyt menen, käyn jo levottomaksi.

Pumpuli

Vierailija
30/56 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukkaa ei uo kirjottanu :O

Misä työ ootta?

Mie makasin sohvalla, kun kerrankin kerkesin :)

Pumpuli: mie luulin oikeesti, että noinhan siitä poikia pittää tehä ;)

Olin eilen kakkosen kera kyläilemässä ja ainakin miehen juttujen mukaan Jaakko oli huutanut kokoajan...että siitäpähän sai, kjäh :) no tietty sitten oli livetty noista syömisistä ja nukkumisista! puuro oli jäänyt kokonaan ohjelmasta, eli poika heräsi jo puolenyön jälkeen ja pakkohan se oli sitten sille maitoa antaa...kyllä ketutti, kun viimeviikonlopun tassuttelu-urakka meinaa tuon ukon saamattomuuteen lässähtää.

Eria

Vierailija
31/56 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Pumpulilla on sana hallussa:) Oli pakko mennä lukeen se " tahtoo tytön" -ketju ja huh hu... ...kyllä voi jollain olla murheet! Ja etenkin se vertaus lapsettomuuteen oli kyllä aikas rankka. Meillä kyllä poika tehtiin sanan varsinaisessa merkityksessä kirves sängyn alla ja vasara suunnilleen kädessä. Söin ennen poikaa clomifenejä, sit munasolu irrotettiin pistoksella ja lääkärin ohjeiden mukaisesti tietyn tuntimäärän päästä oltiin " oikealla etäisyydellä" toisistamme ton ukon kanssa ja ainoa soveltuva paikka oli silloin vasta puolivalmis mökki josta siis löytyi niin kirvestä kuin vasaraakin. Nauroin sillon kaikille raskausaikana, että ellei sillä rekvisiitalla poikaa tule niin jo on mummojen ennustukset hölynpölyä:D Pitäskö käydä kirjottaan sille epätoivoiselle äidille, että välttäkää nyt hyvät ihmiset edes rakennustyömaita;)

Ja galluppeja on pukkaillu, joista muistan ehkä pari.

VAATEGEE: Farkkua, farkkua ja vielä kerran farkkua. Ns. bisnespukeutuminen on mulle niin vierasta etten siihen varmaan koskan oppiskaan. Tällä hetkellä alkaa vaan toi vaatevarasto oleen aika kulahtanutta, tarvii varmaan ennen töihinpaluuta hiukan päivittää. Jostain syytä lastenvaatteiden shoppailu onnistuu vaan nykyään niin paljon paremmin kuin omien lumppujen.

TELKKUGEE: Kaikki nää klo 21 sarjat mitä tossa aikasemmin viel tuli eli Täydelliset naiset, Pako, Greyn anatomia (ihan suosikki), Lost. Idols uppoo, samoin nää amazing racet, selviytyjät jne jne. Meillä on ollu videot tosi kauan telakalla (joku johto kuulemma puuttuu, grrr) - jos ne toimis niin nauhottelisin viel enempikin varmaan kaikkia hömppiä ja katselisin päikkyaikana...mutta koska sitten roikkusin netissä?? tai tekisin edes jotain kotihommia;)??

Do diin, siihen se muistaminen sitten jäikin;P! Ikäerosta kai oli jotain juttua jossain vaiheessa ja meillähän on ton koululaisen ja oLiverin välillä liki 6vee, Peppi ja Oliver tulikin sit 1v7kk erolla ja onneksi tuli:)) Aluksi olin aivan paniikissa kun tajusin olevani raskaana, mutta kyllä oli upea juttu tollanen pienempi ero. Nyt jo tuntuu, että ovat kovin tärkeitä toisilleen ja toivottavasti isompana löytävät paljon yhteisiä leikkejä jne. Vauvakuume kovana edelleen, mutta kyllä tässä nyt ainakin töihin välissä mennään....kattoo sit jos iltatähti vielä joskus saatas.

Pepillä on maanantaina taas korvakontrolli ja jotenkin mulla on epäilys että mahdetaankohan vieläkään saada puhtaita papereita:( Yöt samaan tapaan risoja kun ennen edellistä tulehdusta ja sillon tällön tyttö kaivaa korvaa. Kolmas tulehdus olis sit peräjälkeen että saas nähä kuin pian alkaa lekuri ehdottaan putkia. Onneksi on vakuutus!!!

Mutta jos nyt koittas jotain hyödyllistä saada aikaiseksi, esim. silittäs.....tai sit ei;)

Vieteri

Vierailija
32/56 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa.... Jossain viestissä(ei meidän) oli että 5kk ikäinen on menossa sairaalaan unikouluun. Siis pitäisköhän meidänki jotain tehdä vai mitä häh..?? Aava heräilee joka yö sen n.10(?) kertaa. Viime yön olin ite töissä, ja kun viiden aikaan tulin kotiin, mies KERTOI mulle et Aava on heräillyt tunnin välein.. Mää siihen sarkastisesti totesin että ei kai, mites se nyt silleen..?! Vi...tu, ihan ko mää en sitä tietäis et se heräilee koko ajan! Joka helevetin yöhän mää sen kans heräilen!

Hmm.. Sekavaa, väsynyttä ja ärsyyntynyttä selostusta..

Niin joo, koitettiin jo sitäkin, et on nyt kolme yötä nukkunu toisessa huoneessa, aikasemmin pinniksessä meijän sängyn vieressä. Ei mitään apua, nyt se vaan sit herättää isoveljensäkkin ja mulla on vaan pitempi matka hyssyttelemään..

Jelppiä..!!

Calathea

Vierailija
33/56 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te teette? Täällä Turussa on ainakin aivan surkea sää, yhtään ei huvita ulos mennä!

Tatskag: mulla on delfiini nilkassa ja ruusu tuossa rinnan päällä. Vähänhän se kirpasee, kun ne ottaa, mutta ei siinä nyt juuri voi kivusta puhua.

Voi tuska sanon tuon tytön valvomisiin. Nyt on yritetty vähentää yösyömistä, kun se alkoi mennä ihan mahdottomaksi. Nyt on sitten kolmena yönä valvonut pari tuntia. Ihan suht rauhassa on sängyssä, ei huutoa, mutta ei tyynny tutille. Onkohan sillä sitten vaan niin kova nälkä tossa vaiheessa ettei saa nukuttua. Nukahtaa siis illalla jo ennen kahdeksaa ja toi valvominen alkaa yleensä siinä kolmen maissa yöllä. Viimeistään. Tuo oli ihan pikkuvauvanakin sellainen, ettei juuri ruoan perään itkeskellyt vaan piti olla itse turppaamassa tissiä/pulloa suuhun... Ehkä nyt on sitten taas sama juttu. Täytyy varmaan ensi yönä koittaa antaa maitoa. Mieluummin mä kerran yössä ruokin pullosta kuin valvon kaksi tuntia....

Vierailija
34/56 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin ton tytön teko pinon ja nauroin sun vedolle ;) ihan sika hyvin kirjotettu ;D

Vierailija
35/56 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko bongailleet kansanedustajia tänään sankoin joukoin? Mä bongasin oikein iltalehden etukannen julkimon eli Merikukan. Niin oli siellä kaikkia muitakin edustajia kuten Martin Saarikangas yms siis ostarilla missä käytiin ruokakaupassa. Me kyllä jo äänestettiin viime viikonloppuna niin meihin ei kukaan enää voinut vaikuttaa näin viime tipassa.

No munkin pitää nyt lukea se sukupuolipino kun se herättää ni paljon keskustelua.

Viikonloppuja,

Pia

Vierailija
36/56 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinkohan minäkin rivin tai kaksi pitkästä aikaa kirjoitettua?! Paljon onkin palstalla tapahtunut.... Lukemassa olen yrittänyt käydä vaikka välillä on kyllä pinot olleet niin pitkiä ettei mitään tsäänssejä saada kaikkia luettua.... Meillä kanssa on niin vauhdikasta tämä elämä nykysin kun likka ryömii tuhatta ja sataa paikasta toiseen ja koko ajan saa olla vahtimassa ja pelastamassa ties mistä kolosta... Huhhuh! Hikeä meinaa pukata kyllä näiden tenavien kanssa ja olenkin todennut että tämähän käy hyvästä dieetistä kun ei edes syödä meinaa päivisin keretä.

Lisäksi on nuo yötkin jo pari viikkoa olleet tosi risaisia tolla neidillä. Nuhaa on vieläkin ja pari hammastakin ilmestynyt alas. Eniten öihin taitaa kuitenkin vaikuttaa tuo liikkumisen riemu.... Huokaus. Ihan kiva olisi taas saada edes sellanen kolmen tunnin unipätkä näiden valvomisien jälkeen. joo, ja aamut sen kuin aikaistuu vain meilläkin.. Elättelen toivoa, että kesäaikaan siirtyminen hiukan muuttaisi niitäkin järjellisempään suuntaan.

Mitähän sitä piti muistaa... Niin, onnittelut väpälle ja justiinalle raskautumisen johdosta! Viime perjantaina näin perhekerhossa kanssa niin ihanan vauvamahan että melkein haikeus iski... Mutta sitten muistin viime kesän kärvistelyt ja tulin järkiini! ;)

Galluppeja oli VALTAVASTI. Tuskin muistan murto-osaakaan....

Vaatteista: Ennen oli aina farkut mutta nykysin ne vaan ahdistaa.... Ulkoiluhousut paljon käytännöllisemmät tuolla ulkona touhutessa ja kotona vaihdan ensimmäiseksi aina lökärit jalkaan. ;) Kyläillessä/kaupassa sitten käytän suoria housuja.

Tatskoja ei oo, ei tuu....

TV:stä: töllötän kans noi klo 21 sarjat, pako ehdoton lemppari. idolssia kanssa katon joo....

Ruuista: valmiiseen pöytään kun pääsee lähes kaikki kelpaa!

Enhän minä mitään muuta muista. Joten son moro!

oinasmamma ja pikku pikakiitäjä

Vierailija
37/56 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas vilkasta keskustelua! Mukavaa. Tosin jos on kiireistä, niin silloin ei tuppaa ehtiä lukemaan ajatuksella koko pinkkaa.

YÖVALVOJILLE rutkasti jaksamista, Justiina ja Kerutusko ja ketäs muita... Jep, jep, se onpi kamalaa :( Meillä meni viime yö hyvin. Ysiltä nukkumaan, kaksi tutitusta, puoli 3 ruokailu ja seuraavan kerran ylös vähän yli kuusi. Ei huutanut kertaakaan. Se on niin luksusta. Vaikka olis hereilläkin, kunhan ei vaan huuda ja kitise.

Tekisi niin mieli kokeilla, että otan vaikka vehnän ruokavalioon, mutta toisaalta nyt en enää uskalla. Pelottaa, että yöt hajoaa ihan totaalisesti. Nyt kun on ollut tässä taas viikko niin kurjaa, kun tyttö oli sairaana. Jos nyt taas lähtisi paranemaan nuo yöt, niin en uskalla ehdoin tahdoin kokeilla viljoja. Toisaalta, siitä on jo 2,5viikkoa, kun saimme lähetteen tutkimuksiin. Mitään ei ole vielä kuulunut. Mahtaakohan mennä montakin viikkoa?

SUKUPUOLIkeskustelu. En ole sitä vielä lukenut sitä keskustelua, mutta lienen sopiva osallistumaan tähän, kun meilläkin on " vain" 3 tyttöä. En mä kyllä tiedä miten ne on tehty. Ei ole kirveestä ollut apua, sellanen on meillä aina iltaleikeissä mukana ja puukko suussa huseerataan harva se ilta. Tyttöjä meille silti vaan tulee. Suupielet veressä ollaan " pidetty kädessä" , mut eipä tuo näytä toimivan meillä. Joskus 1700-luvulla muistaakseni Ranskassa oli uskomus, että tytöt tulee toisesta kiveksestä ja pojat toisesta (tai siis ne vauvanalut ;D). Eli miehet jopa poistattivat sen " tyttökiveksen" . Pitää varmaan mennä ja ehdottaa sinne pinoon, että poistavat " poikakiveksen" , niin jos sitten onnistuisi.

Ja vauva huutelee tuolla siihen malliin, että pitää päästää ukko pälkähästä.

Jamssa kera tytön, huomenna 7kk

Vierailija
38/56 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut rauhallista pinossa, odotin jotain megapinoa luettavaksi näin iltatuimaan. Muillakin ollut huisketta. Sää oli karsea, mutta onneksi meillä on ollut vieraita lasten energiaa purkamassa ja omaa mielentilaa kohentamassa. Masentavaa tällainen koko päivän räntäsade ihanien aurinkopäivien jälkeen.

CALATHEA: Meidän turhiin heräilyihin tehosi tassutus, josta täällä aiemmin raportoinkin. Tuo isoveljen herääminen on kyllä niin inhottava homma, sama juttu meillä, en missään nimessä halua isoveljien heräävän Eelin yökohkaamiseen. Nyt ollaan hyvällä mallilla, Eeli nukkuu jopa omassa sängyssään aamuyön puolelle. ERIAlle myöskin tsemit jatkoon, kyllä noi miehet osaa lipsumisillaan saada takapakkia aikaiseksi MRR.

SUKUPUOLIKESKUSTELU sai kyllä mun kynän teräväksi, kiitokset kommenteista =)

Luitteko jo suosituimmat nimet 2006-listaa? Eeli oli sijalla 47. Aika mäihä on, jos on toinen samanniminen luokassa.

IDOLSISTA vielä. Mun suosikki on ehdottomasti Asko. Rakastuin siihen mieheen jo ekassa idolsissa. Sen katse, kun kuulee jonkun laulavan hyvin, saa mun polvet notkumaan. Esikoisen kummitäti sanoi, kun esikoinen oli syntynyt ja eka Idols meni parhaillaan, että poikahan on ihan Askon näkönen.

Nyt lähden saunaan. Huomenna mies lähtee työmatkalle, snif.

Pumpuli

Vierailija
39/56 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tilitystä..

Hyvät asiat: Hevoset tulivat tänään vihdoin kotiin

Ja sitten huonot:

-räntää tuli/tulee kuin Esterin p*rseestä, oli tosi kiva ulkona pulata..

Ja sitten Tooosi huonot!

Eemelille nousi tänä aamuna kuume, supoilla laskee 37,8, mutta muuten on 38,4 semmonen keskiarvo! Perkele sanon minä, pojasta on ihan veto pois ja niin on kyllä jo äidistäkin.. Ja juuri kun eemeli eilen suostui syömään taas soseita..

Ei vaan jaksais aina..

keru, kuume-emppu ja kopukat

Vierailija
40/56 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolassa ollaan, aurinko paistaa ja ruokahuolto pelaa :)

Siitä sujuvasti galluppeihin:

RUOKA: kaikki muiden tekemä on luksusta :) Lemppari toki kunnon sisäfilepihvi lisukkeineen, valkosipuli ja aurajuusto on pop kaverina :)

Inhokki, maksa täälläkin :) Oma tekemistä ruuista kaikki kermaiset ja juustoiset kasvissosekeitot on pop. Etenkin peruna-purjo-kesäkurpitsakeitto, jossa aurajuustoa, mustapekkaa, vstuorejuustoa ja kuohukermaa :)

VAATTEET: kaikki lököttävä tällä hetkellä, vanhat varkut jotka roikkuu, uusia ei oo saanu ostettua. Ja lökärit enimmäkseen kotosalla. Marimekko jossain muodossa, ainakin käsilaukkuna kuuluu kuvaan.

Nallukka: valitettavasti on jäänyt Eläkeläiset livenä kokematta :) On varmaan kivaa :) Osmos Cosmos on muuten myös huippu livebändi, nähty sen seitsemän kertaa, siellä enempi Finnhits henkinen asustus kuuluu kuvaan :)

NIMET: toiseksi suosituin etunimi löytyy täältä tyttöseltä, toinen tyttö ei päässyt viidenkymmenen listalle. Mutta on miulla hyvä puolustus tohon suosittuun etunimeen..kulkee suvussa, miun isomummon nimi.

Omaa napaa: Melkosen kallista on kämpän sisustaminen...Bauhaussiin meni eilen rahaa enemmän kun mitä minimiäippäraha on kuussa. Ja vaan muutama verhotanko renkaineen, vessapaperitelineitä, naulakoita jne ostin. Enkä edes tyyriimmästä päästä..Ja loput rahat menikin Lindexiin ;) Sen siitä saa kun ilman lapsia pääsee kaupoille.

Vaan aurinkoista päivää muillekin, mie poistun takavasemmalle. Elolle tsemppiä yksinhuoltajana oloon, miula teki tiukkaa olla viikko sitten vajaa vuorokausi keskenäni kaksosten ja esikon kanssa, eli iso hatunnosto sinne!

Babybel + muksut