Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT loppuviikkon*^*

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jees...Leevi nukkui heräämättä yhden neljän tunnin pätkän yöllä,ihanaa! Kyllä teki kutaa! Heräsikin vasta äsken:),tosin nelkku heräsi jo puoli viisi...

Galluppeja pukkasi eilen...Tv-ohjelmiin en ole tainnut vielä vastata: No minä katson ohjelmia, jotka tulevat ennen klo 20. Suosikkeja ovat olleet Amyn lailla, kaikki sairaalasarjat, luontofilmit,Monk,Vielä virtaa, Sydämen asialla...Pidän yleisesti kaikista englantilaisista sarjoista,mutta Emmerdalea en jaksa seurata.

Pistäisinköhän minäkin jonnillaisen g:n pystyyn..hmmm...

MIKÄ ON LEMPIRUOKASI (Jospa saataisiin reseptejä jakoon...) ja INHOKKISI:

Minun lempiruokani on karitsanfileet aurajuustokastikkeessa timjamiperunoilla ja inhokkini on nakkikastike. Vatsani ei kestä kaikkea sapuskaa, vaikka kuinka tykkäisin..esim. lasagne.

MIKÄ VAATE ON TAKUUVARMASTI OSA GARDEROOPPIASI: Juu muodikkaat farkut löytyy meikäläiseltä varmaan vielä vanhana mammana, vannoutunut farkkuihminen kun olen, sanokoot muut mitä sanovat:)

Ja nyt poistun imettämään yhden pienen paksun pikkumiehen...Palaan. Ihanaa päivää kaikkille!

Opemamma ja vastaherännyt Leevi 2808

Vierailija
2/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

galluppii: lemppariruoka on..lehtipihvi kerä höysteiden :P

mä inhoon kaikkee silakkaruokaa

farkkuja löytyy meikältäkin,oon varmaakin tällänen " pissis" äippä aina :D

uutta geetä: omistatko tauointeja?

mulla itellä 2, toinen kädessä(aika iso) ja nilkassa toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väpän oikea minä selvisi mullekin asianosaisen annettua itse hieman lisävinkkiä :) Hih, onnea vielä!

TV-g: nyt tulee katsottua tosi vähän telkkua, mutta yleensä katson Idolsia, sisustusohjelmia ja nauhalle menee Kotikatu ihan vaan tavan vuoksi. Ihanaa kun Teho-osasto alkaa kohta, se jäikin tosi jännään paikkaan viimeksi!

LEMPIRUOKA/INHOKKI: oon aika kaikkiruokainen, kalaa syön vähemmän. Ja niitä kuoriperunoita tehdään mekin TOSI harvoin. Mut lempparia on ainakin tortillat ja lasagne sekä äidin lihapullat.

ÄÄNESTYS: jep, äänestetty on. Olen aika puoluesidonnainen, mutta silti oli helppo löytää sopiva ehdokas.

MUSA: mun musiikkimaailmani on avartunut n. potenssiin sen jälkeen, kun tapasin mieheni. Aiemmin en ollut kuullutkaan mm. Jayhawksista, Lemonatorista tai Crowded Housesta, jotka on tosi hyviä. Myös Manic Street Preachers on jees ja sit omat vanhat suosikkini Def Leppard ja Nirvana. Eniten meillä kuuluu kyllä mun lauluani, koska Onni on ihan innoissaan jostain hämähämähäkistä, etenkin jos sen vielä viittoo ja esikoisen suosikki on ehdottomasti Meksikon pikajuna (meidän 3-v:lle on tullut tämän laulun myötä selitettyä, mitä tarkoittaa vanhapiika, lempiminen, muisku, revolveri, gangsteri ja missä on Sierra Madren vuoristo :D).

Eilen meillä korkattiin eka purkki KIINTEÄÄ eli maissia. Ja voi jumpe että oli huono menekki, olin odottanut Onnilta vähän enemmän :( No, pitää yrittää tänään uudestaan, mutta ei kovin lupaavalta vaikuta, kun toinen alkoi itkeä kun työnsin sosetta suuhun.

Mulla alkoi NE puolentoista vuoden tauon jälkeen ja onpas taas pitkästä aikaa tylsä olo. Nyt pitäis sit miettiä enemmän sitä ehkäisypuoltakin...

No jos jatkais töitä. Viikonloppuja!

KK

Vierailija
4/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kökkö kun väsyttäis. Meillä noi heräämiset on siirtynny yheksästä tohon aamu kuuteen. Ei auttais valittaa kun esim lukee Opemamman juttuja ja muittenkin joitten vauvat heräilee tiuhaan öisin.

Meillä poju on ruvennut konttaamaan, mutta yleensä ryömii vielä kun pääsee nopeemmin. Äiti joutuu oleen koko ajan valppaana kun poika nousee ylös mitä ihmeellisimmissä paikoissa, kaikki vaarallisimmat paikat ollaan yritetty " aidata" mitä ihmeellisimmillä jutuilla.

Sitten ne gallupit.

Musiikki: Mieluiten kaikki vähän menevämpi rokki. Ja radiokanava ehottomasti radio rock, soittaa useimmiten mun mieleistä musiikkia. Tekno ja oikeen imelä pusipusi musiikki ei uppoa =).

Ruoka: Lemppari ois joku hyvä pihvi hyvällä kastikkeella ja valk.sip.kermaperunat.

Inhokki kaikki maksa ruuat.

Tatuointi: Yksi kappale löytyy joka on otettu kaheksanvuotta sitten. Pitäis käydä joku päivä vähän parantelemassa sitä.

Vauvan syömisestä on ollu keskusteluu, ja meillä syödään aamulla ja illalla puuroo kaks lämmintä ruokaa ja yks välipala ja maidot päälle. Ja kaikki uppoo tosi hyvin. Välillä kun laitan pojan syöttötuoliin odottamaan ruuan lämmittämistä niin poika odottaa suu auki siinä et äippä antais äkkiä sapuskaa. Poju onkin kyl sen näkönen et ruoka maistuu =).

Jaaha täytyy ruveta laittaan pikkastas päiväunille.

Vierailija
5/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä väsyttää. Aamut ovat aikaistuneet täälläkin ja kuuden aikaan aletaan kukkumaan! Ja nyt on nuo päiväunien nukkumisetkin vähentyneet. Neiti kitisee vaan, muttei nukkumaan saa. Äskenkin sain sen nukkumaan tisille ja pidin tovin sylissäkin ennen sänkyynlaittoa. No enpäs edes ehtinyt voileivälle margariinia laittamaan kun jo oli kääntynyt sängyssä mahalleen ja ulvoi täyttä kurkkua! Nyt vaikka kuinka olen hyssyttänyt niin ei nukahda. Eikä kiinteätkään taas ole maistuneet. Tämä on taas tätä osastoa vali vali vali..... eli siirrytään galluppien vastailuihin!

Lempiruoka: Kaikki kokolihapihvit ja leikkeet yms. eli söisin pihviä vaikka jokapäivä jossain ravintolassa, itse en niitä osaa paistaa! Mutta kyllä hyvät kasvikset ja salaatit maistuu myös!

Tatska: Ei ole, mutta kyllä haluaisin, vaikka olen jo 32v. ja huimalapsi niin haluaisin, mutta aina on jäänyt uskaltamatta ottaa! Te joilla on: sattuuko ja mitä pieni tatska mahtaisi maksaa????

Tv: kadotettu, pako, lost, holby city, teho-osasto, seikkailijat yms näiden kaltaiset.

vaate: ehdottamasti farkut, en paljon muita housuja omista!

nyt on pakko lopettaa, neiti raivoaa, pakko saada se nukkuun.....sori jos kauheat kirjoitushäröt, ei ehdi tarkistaa......

Vierailija
6/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nilkassa lisko joka maksoi 100¿

se missä otin niin on tunti velotus,ainaski silloin:) ja riippuu tietty mitä värejä ja kuinka yksityiskohtanen kuva on..

Vierailija
7/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mä olen niin innoissani tästä keväästä ja auringosta ja kaikesta, mä en ymmärrä mikä kevätpörriäinen muhun on mennyt. Tai jospa olen ollut alamaissa ja nyt normalisoitumassa...mua on aina kutusttu pilleriksi koska olen muiden mielestä aina iloinen ja hyvällä päällä, mutta ei se kyllä ole ihan niin, ehkä muut ei ole näkemässä mua aina=) Mies aina keroo että ihastui munssa just tähän ominaisuuteen, että jaksan olla aina iloinen, vaikka ketuttaisikin, mutta ei se nykyään ole siitä enää mainiskellut, heh.

Ope oli laittanut uutta G:tä.

VAATETUS: aina farkut, en oikeastaan muuta omista. Kuntosalilla vaihdan trikoisiin ja uimahallilla uikkareihin mutta muuten aina farkuissa. Käytän mieluiten hyviä ja laadukkaita farkkuja, koska ei tule ostopakkoa jatkuvasti, mulla nytkin jalassa farkut, jotka olen ostanu ehkä kolmisen vuotta sitten ja pitänyt about 150pvää vuodessa=

RUOKA: ehdoton lemppari on valkosipulikermaperunat, pihvi ja fetasalaatti.

Inhokki lienee hernekeitto,tilliliha ja tomaattikeitto.

Eilisestä Idolsista on pakko kommentoida niille jotka sitä seuraavat, että mikä siinä on että mä en pidä siitä Arista, kun tuntuu että kaikki pitävät siitä?

Hyvä ääni, mutta siis jaksanko oikeesti uutta 7päivää julkkua, joka komeilee joka kannessa,eikä ole musta komeekaan. Jos nyt jo on kärynnyt ratista, käyttänyt lääkkeitä viinan kanssa ja mitä vielä, onko sopiva idoliksi? Noni, ei siitä sen enempää, en vaan saanut kotona kannatusta mielipiteilleni niin saimpahan purnata=)

Lapsukaisesta sen verran, että vetelee kolmatta tuntia ulkona kevätpuvussaan, eilen jo tunnin päästä heräsi unilta ja oli ihan märkä selästä, kun oli ollut niin hiki talvipuvussaan. Pojalla myös siis kevättä hatussa.

Koska muuten ootte alkanu antaa tavallisia puurohiutaleita ja mitä muuta uutta laitatte ruokiin jo? Mietin kun neuvolantäti kysyi olenko antanut kananmunaa, että jestas, en tiennyt että voi antaakkaan!

Olen purkkiruokaihminen ollut vielä, koska poika vetelee intsinä niitä ja saapahan ainakin takuuvarmasti kaikki vitamiinit ja muut talteen. Porkkanat ja perunat keitän pari kertaa viikossa, mutta ei ne uppoa ollenkaan niin hyvin kuin purkista=)

Nyt menen jaarittelemasta ja hyppään sohvalle.

telkkariohjelmista piti sanoa vielä eilen se että katon joka aamu ton elämä käsissä, poika kun nukahtaa just silloin aina ekoille unilleen.voi kumpa ei ikinä loppuis=)

Lilli ja poika

Vierailija
8/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti siksi, että en ehdi enää oikein muuta tekemään kuin siirtämään tuota neitiä paikasta toiseen. Ryömii niin kiireellä, että törmäilee oviin ja hyllyihin, syö sähköjohtoja (onkohan se sittenkin kani), availee laatikoita ja toimii muutenkin pölynkerääjänä asunnossa. HUH HUH!!

Meillä menee jo Piltti-kaurapuuro kohtuullisesti samoin omena-porkkana. Tai siis ainakin tällä hetkellä uppoaa. Kalkkuna ei iske , mutta äiti on sitkeä ja sitä kohta taas tarjoillaan.

Lempiruoka: kalat (ei silakka) ja erilaiset grilliruoat (odotan jo malttamattomana mökkikautta).

Ei tatuointeja. Atooppinen ihottuna maalaa ihoon aina vaihtelevia kuvioita :)

TV: lost, ruokaohjelmat, sisustusohjelmat, amazing race ym.

Sisarukset: yksi pikkusisko. Tullut tosi läheiseksi nyt Stellan syntymän jälkeen. Aina oltu hyviä kavereita, mutta nyt erityisesti. Ihana sisko!

Huomenna matkaamme Poriin kummitytön synttäreille. Saa nähdä miten matka menee. Kalkkunaruoan jätän suosiolla kotiin, mutta omena-porkkana saa matkata mukaan.

Nyt mentävä, meillä syödään tapettia....

t. Lillefi ja Stella 2408

Vierailija
9/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... nukkumaan, eihän tuo valvonutkaan kuin noin. 6.30-11.00. Ehkä se nukkuu sen ½ tuntia taas. Nyt sentään ehdin syömään.

k.h.p.:lle tuosta tatskasta vielä: Miten iso sulla on ja kauanko kesti tehdä? Sattuiko? Täällä Vantaallako otit, mikä paikka? Kauheasti kiinnostais ottaa, olen jo monta vuotta puhunut ottamisesta, mutten uskalla! Olen jänishousu! Pitäis pyytää synttärilahjaksi lahjakorttia, niin ei vois ainakaan perääntyä!

Nyt äkkiä muut jutut netistä katsomaan, ennenkuin neiti herää!

Teippi kera nukkuvan Iiriksen

Vierailija
10/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävisin Huuto.netissä huudon siitä ainoasta baby bluesista mikä multa puuttuu!! Ääh ja olisin kyllä maksanu vielä' tuplasti tosta enemmän jos van olisin koneelle silloin ehtiny...

VOIhan kettu!

Vihainen Keru ja soseistakieltäytyjä eemeli

Vierailija
11/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota en nyt osaa sanoo minkä kokonen ei kauheen pieni mut ei kauheen isokaan,se ei sillai sattunu välillä nippas. otin sen blue dragonissa hesassa. kurkkaa www.bluedragon.fimun kuva löytyy muuten sieltäkin..tosin jonkun muun jalassa oleva lisko ;)

Vierailija
12/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pitää käydä katsomassa tuolla sivuilla, kunhan ehtii :)

neiti nukkui tosiaan sen ½ tuntia, nyt joudun hytkyttelemään sitterissä, josko vielä nukahtais ja esikko hengittää niskaan, kun ei ole mitään tekemistä! Täällä vähän pipo puristaa tätä mammaa!!!!

Vierailija
13/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammassa viisi piikkiä, eli siihen kun mies palaa reissustansa. Voin kertoa, että kolmen pienen kanssa on aivan KAMALASTI töitä. Omaa aikaa ei ole sekuntiakaan.

GALLUPIT

lempiruoka: Mikä vaan kelpaa. Koulussakin söin aina kaikkia ruokia oikein mielelläni. En ole gourmet-tyyppi, vaan ennemminkin perusmättöä, mahdollisimman suuri keko.

VAATTEET: farkut, käsilaukut ja meikit. Siis olen siitä älytön tyyppi, että meikkaan vaikka olisin lasten kanssa koko päivän sisällä. Jotta lapset tunnistavat ;) Käsilaukut on myös heikkouteni, niitä löytyy sitten tytöillenikin annettavaksi.

VÄPÄLLE ONNEA TÄTÄKIN KAUTTA! Mehän tunnetaan toista väylääkin pitkin, niin sain kuulla etunenässä jo odotuksestasi!

Nyt pitää taas mennä, jotta ehdin kaikki jutut tehdä mitä pitää. Huh huh, nostaa edelleen hattua todella korkealle Myrylle, Opemammalle ja Puuhikselle, jotka suoriudutte yksinäänkin viiden kanssa. Minulle tämä kolme on ihan maksimi, sillä nytkin kaikki kipeitä ja jatkuvasti jotain sattuu jossakin.

Elo & Twins

Vierailija
14/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti galluppeihin

Tatska: Nuorempana haaveilin kiipeävästä mustasta pantterista tonne lapaluun tienoille, enää en oo oikein innostunut, enkä todennäköisesti tuu ikinä ottaan tatskaa.

Vaate: Mä tykkään bisnestyylistä ja pukeudunkin aina niin, ku on vaan tilaisuus. Kouluun ja normiarkeen käy farkut. Oon myös sporttityyliin tykästynyt joten huppareita yms löytyy enemmän ku laki sallii. Mulla on iso kengännumero (40), ja pitkään arkailin edes sovittaa näitä nykyajan ihania, mutta isolle kintulle niin ahtaita tylppäkärkisaappaita. Mutta kasvain, oon jo muutamat löytänyt semmoset, jotka ei näytä suksilta mun jalassa! Kengät on mulle aina ollut ehdottomasti vaikeimmat ostaa, ku häpeän tota isoa kinttuani! Tai siis molempia niitä =)

Lemppariruoka ja inhokki: Inhokkina mullakin kaikki maksaruuat. Muistan vieläkin kuinka pienenä oksensin maksat takaisin lautaselle, ku oli pakko maistaa. Sieltä kai se juontaa juurensa. Lemppareita on paljon. Oon tavallisen kotiruuan ystävä, joten esim. jauhelihakeitto, perunamuussi ja lihapullat, kuoriperunat ja jauhelihakastike uppoo muhun tosi hyvin. Mieheni on taas mestari paistaan pihviä ja " hienoimmista" ruu' ista lemppareita on suikalelihaa viherpippurikastikkeessa, sisäfilepihvit punaviinihauteessa ja kaverina vaikkapa valkosipuliperunat. Nam! Meillä olikin miehen kanssa tapana ennen pojan syntymää joka lauantai tehä huippuhyvää ruokaa ja tutustua uusiin viineihin. Nyt tämä tapa on hiukan unohtunut pojan syntymän myötä, mutta jospa se alkaa pikku hiljaa elpyä. Nyt ei vaan jaksa viettää tuntikausia keittiössä, kun on muutakin tekemistä.

LILLI: Sinäkö se kyselit kaurahiutaleista. Meillä tehtiin niin, että totuteltiin puurooon sillä muksun vadelmakaurapuurolla ja melko piakoin siitä siirryttiin normi kaurahiutaleihin, sauvasekottimella vaan hiutaleet murskaksi ja puuro mikroon. Helppoa ja nopeaa. Ja täällä ainakin maistuu!

Jep, mutta täällä myös yks joka koukussa huutikseen, joten taidampa poistua sinne kattoon, mitä siellä olis tarjolla, ku oon pitänyt taukoa hieman!

Ikarus ja Saku 020906

Vierailija
15/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaettä, jos rivin tai toisen laittas :)

Kaikki toisten tekemä ruoka on nam! Valmiiseen pöytään istuessa kaikki käy, no ei ehkä tilliliha :b

Kiitoksia muuten nuista tikkivinkeistä!

Pumpuli: olipas nuivaa suhtautumista tuolla " tahtoo tytön" -osastolla, kirjoittaja lienee oikeesti hieman " hassu" :) musta sun kommentit oli erittäin asiallisia ja käyttäisin eritoten sitä barbiteknikkaa, jos vielä tyttöä tähän maailmaan alkaisin laittamaan ;D

tatskoja ei ole, eikä tule :) eikä myöskään läväreitä. tai no voisin harkita semmoista lävistystä millä tuo alakerta suljettas umpeen ihan totaalisti, eihän tuolla nyt enää mitään käyttöä ole, kun lapsetkin on jo maailmaan saatettu ;D

Siis ihanaa, nuo pienet on nyt monta minuuttia leikkineet tuolla nätisti, eikä huutoa ole kuulunut! Yleensä niillä menee hommat huudoksi :( no se lienee otetta tulevasta :)

sen että kerkesin kehumaan, alko huuto...

Eria & koltiaiset

Vierailija
16/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan pesukonemiestä saapuvaksi niin pääsen pian pyykkäämään. Sain asennuksenkin kaupan päälle ja koneen tänään vaikka eilen vasta kävin ostamassa eli hyvää palvelua kerrankin. Jipii sitten mun pyykkivuoret alkaa laskeutumaan.

Kerttukasperi: Vai ei maissi maistunut, meillä se on tämän suosikki tähän mennessä sopineista ruoka-aineista.

Eilen kokeilin kanariisi pilttiä ja päärynää ja tuttelia kaiken lisäksi yhden teelusikallisen niin eikös ollut vihreää limakakkaa sekä peppu taas palanut. Sen siitä taas sai kun kokeili liikaa kerralla niin ei tiedä mistä mikäkin johtuu. Tälle auttaa siihen peppuihottumaan bepanthen niin ja tietysti niiden huonojen ruoka-aineiden välttäminen ;)

MUSIIKKI: Mä pidän aikalailla stereoita ja telkkareita kiinni kun olen kotosalla itsekseni. Sitten kun kuunnellaan niin trancea meilläkin kuunnellaan aika usein sekä sellaista radio nova tyyppistä musaakin kuuntelen ajaessa.

RUOKA: Jos saisin valita mitä menisin ulos syömään niin varmaan sushi maistuisi tällä hetkellä. Niitä en vaan itse osaa kovin hyvin väkertää. Kotona teen yleensä vihanneskeittoa tai salaattia ja sitten paistelen kanaa chilikastikkeessa. Mulla on tosiaan pikkasen rajoittunut tämä ruokalista ollut viime aikoina.

VAATE: Vapaa-ajalla aerobic housut ja puuvillainen paita jossa vetskari tai napit keskellä jolloin sen voi avata. Farkuissa en viihdy kovin hyvin kun ne ei ole miellyttävät jalassa vaan kovat ja usein kiristää tai tippuu jalasta riippuen koosta. Mulla oli nuorena sellainen kausi että suoria housuja ei voinut ajatellakaan.

TV: idols, greyn anatomia, joskus katson emmerdalea jos ei mitään tekemistä

ikarus81: 40 on nykyään ihan tavallinen kengännumero eikä mikään hirveen iso ;) Että siitä vaan ostamaan kaikki ihanuudet kaappiin jos mieli tekee..ja jos olet pitkä niin silloinhan se on ihan normikoko.

Vierailija
17/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa mein pihalla kukkiin tulee lehet ja yks joku kasvi tehny alun,voi tätä kevään/kesän odotusta ;)

kengist vielä,mulla 35 jalka että oon 1 teräväkärkiset popot löytäny..pankaas vinkkii jos tiiätte liikkeitä mikä myy pieniä muotikenkiä :)

nääkin mitkä löysin niin oli ois merkkiset ovh oli 151¿ mut alesta 74 ¿

näin lopettaa hän taas ja menee nauttimaan kupposen kohvetta!

Vierailija
18/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mulla edessä se haistattelu.. Oonkin tähän asti oolut vähän liian rennolla mielellä, en oo ees valmistautunut mitenkään. Äskenkö tukkaa väkersin, niin iski paniikki, ku ei kikkurat mennyt ojennukseen. V.. mä sanon, ku on siunaantunut tota luonnokiharaa!!! Ikinä tuo hius ei taivu oikeeseen suuntaan. Ja tämän siitä saa, kun en oo piheyksissäni raatsinut suoritusrautaa ostaa. Vähän sille olis käyttöä, mutta tämmösissä tilanteissa kullan arvonen! No, jos duunin saan, niin ekasta palkasta sitten (joopa joo.. nää lupaukset kyllä tiietään)

Mutta sitähän mä tänne tulin, et niinhän se 40 taitaa olla ihan normi koko, niinku Pia sanoikin tossa, ja pituuttakin mulla löytyy 178, mutta minkäs teet, kun itsestä se näyttää valtavalta!!! Muistan et ylä-asteella yks poika sanoi mulle, et ompa sulla iso jalka! Siitä asti ollut traumoja.. =D

jep.. mä meen taas jännittään taustalle!

Vierailija
19/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiruuassa komppaan Eriaa, kaikki mikä vaan on muiden tekemää! Joitain makuelämyksiä mitä jääny mieleen niin paistettu ankanrinta ja poropeijaiset Hullu Poron Kammissa. ja kaikki jälkiruuat.

MITÄ KUULUU AINA GARDEROOPIIN: Aina siellä on jotain rääsyjä, ne on ainakin takuuvarmat.

MUSIIKKI:kaikki mikä soi tarpeeksi lujaa (paitsi nykyaikanen jazz)

TELKKU: mitä kerkee kattomaan, idolsin nyt ainakin. ja klo 21 hömppäsarjoja

Juu, koko 40 on ihan normaalikoko... mulla sama numero ja 12v tyttärellä vielä isompi.

IDOLS Ari. Laulaa tosi hyvin, mahtava ääni mut siinä se onkin. Tähän mennessä ei ole muulla tavoin lavalla säväyttäny. Karisma, missä se on?

Tais olla vielä 15 muuta kalluppia mitä en nyt muista....

Tänne ei mitään ihmeitä, samaa päivästä ja yöstä toiseen, ei siitä paljon juttua irti saa.

Peeveli ja penskat

Vierailija
20/56 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpas ollut aktiivinen aamupäivä. Häippäsimme Neelan kanssa kotoa 7.45, ensin fysioterapiaan, sitten asioille. Kotiin palasimme viisi tuntia myöhemmin. Saldona viisi kauppakassillista ruokaa (viikon ruokaostokset), farkut esikoiselle, kesätakki Neelalle ja synttärilahja miehelle. Just sain typyn päikkäreille ja nyt ajattelin ottaa iisisti.

VAATEG: Mun ehdottomia suosikkeja on capri-housut. Niitä löytyy jos jonkinmoista. Talvella käytän niitä saappaiden kanssa, kesällä sirojen kesäkenkien. Töissä pukeudun yleensä aika siististi, joten nyt kotona ollessani on vaatekaappiin ilmestynyt tosi paljon farkkuja ja sammareita. Vielä muutama vuosi sitten en omistanut yksiäkään farkkuja.

LEMPIRUOKA: Vaikea nimetä vain yhtä lemppariruokaa, sillä tykkään kyllä melkein ruoasta kuin ruasta (paitsi äyryäisistä). Kreikkalaisesta pidän tosi paljon, samoin intialaisesta. Aika paljon tuleekin haettua makuelämysiä juuri noiden maiden ruokakulttuureista.

TATUOINTEJA mulla ei ole. Joskus nuorempana sellaisesta haaveilin, mutta ei tullut otettua ja hyvä niin.

Nyt on pakko mennä syömään, mutten täällä on yksi nälkään kuollut!