Suosikki chipsi
Kommentit (31)
Öööh, siis mitä ihmettä?
Olen aina käsittänyt että sipsejä syötiin 90-luvulla?
Siis osa ihmisistä syö niitä vieläkin?
Vierailija kirjoitti:
Öööh, siis mitä ihmettä?
Ei perunalastuja vaan ranskan pottuja. Chips
Itse en syö ollenkaan sipsejä. Kuka tuollaisen shaissen syömistä ottaa tavakseen - mitään paljon epäterveellisempää ei voi ollakaan. Silti monet syö niitä lähes päivittäin. Sitten ihmetellään kun on joku 2-tyypin diabetes.
Estrella Pan suolattu oli suosikki vielä kun sitä sai. Nyt se on Estrella Maalaissipsi Merisuola ja Estrella merisuola. Kumpikaan ei kuitenkaan yhtä hyvä kuin pan suolattu.
Vierailija kirjoitti:
Öööh, siis mitä ihmettä?
Joo nitä pidetään kaupoissa juuri siksi kun kukaan ei niitä syö
Ehkä välillä kannattaisi laskea sen sipsipussin energiasisältö. Voisi tulla monen päivän ruoka ja suolatarve yhdellä soffasessiolla säkillisen sipsiä syödessä ihan huomaamattaan..
Kanttarelli. Harmi kun ei laktoositon
Vierailija kirjoitti:
Ehkä välillä kannattaisi laskea sen sipsipussin energiasisältö. Voisi tulla monen päivän ruoka ja suolatarve yhdellä soffasessiolla säkillisen sipsiä syödessä ihan huomaamattaan..
Onko tässä ratkuisu pienituloisten ateriaksi? Halvempaa kuin nistipata tai hyvää riisistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööh, siis mitä ihmettä?
Joo nitä pidetään kaupoissa juuri siksi kun kukaan ei niitä syö
Valtavat sipsihyllyt ja karkkivalikoimat kaupoissa, Saksassakin nuo taisi puuttua kokonaan kaupoista. Jukurttiakin oli muutamaa laatua, kun Suomessa 100 erilaista.
Rantsi sipsi on paras