Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä alkaa näyttää siltä ettei ole enää nuori

Vierailija
17.04.2025 |

Mielipiteitä

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt reilu viiskymppinen enkä näytä enää nuorelta. Viidenkympin jälkeen vanhuus alkaa näkyä.

Vierailija
22/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko 30 vuotias muka nuoren näköinen? 24 vuodesta eteenpäin matka on pelkkää alamäkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v. olen ja sanoisin että näytän aikuiselta ja pidän siitä! Tämä muutos on tapahtunut vuoden sisällä. Kunhan vain pysyy naama tän näköisenä vielä pitkään. Viimeisen vuoden aikana olen huomannut, että saan parempaa kohtelua ja papereita ei joka kerta kysytä. Vaikuttaa myös varmasti pukeutumistyyli. Päivitin sitä aikuisempaan. 

Vierailija
24/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä 40v viimeistään vaikka olisi hyvännäköinen ja hoikka. Ei vaan mitenkään pysty enää sekoittamaan johonkin 20-vuotiaaseen.

Mutta minä pystyn tekemään vaikka tinderiin profiilin ja laittamaan siihen että 30v ja iskemään -25v naisen. Olen vasta kokeillut. Olen 40v mies

Entä sitten? Pointti nyt varmaan oli, että minkä ikäisenä ei näytä enää nuorelta. Itsekin olen 40 v nainen ja koska olen hoikka niin minua voitaisiin luulla nuoremmaksi kuin olen ja on luultukin. Mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, ettei naama näytä 20 vuotiaalta.

Jos valehtelet olevasi 30 v, niin joku nainen voi toki uskoa, että olet rupsahtanut 30-vuotias. Saatat siinä kohtaa edetä valheesi kanssa, mutta luuletko, ettei ikäsi käy jossain vaiheessa ilmi? Ja luuletko, että puoliso luottaa sinuun enää missään asiassa sen jälkeen, kun kerran valehtelet? Itse heittäisin äijän mäkeen, jos heti ensi töikseen valehtelee.

Vierailija
25/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä 40v viimeistään vaikka olisi hyvännäköinen ja hoikka. Ei vaan mitenkään pysty enää sekoittamaan johonkin 20-vuotiaaseen.

Mutta minä pystyn tekemään vaikka tinderiin profiilin ja laittamaan siihen että 30v ja iskemään -25v naisen. Olen vasta kokeillut. Olen 40v mies

Mä olen tehnyt tuon. Olin 39 ja laitoin iäksi 29 eikä kukaan kyseenalaistanut asiaa treffeillä. Halusivat tavata vielä uudestaankin.

T. Nainen

Vierailija
26/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen näyttää enää nuorelta 30 v jälkeen, vaikka voi mennä edelleenkin pantavaan milf-kategoriaan. Harva mies taas näyttää enää nuorelta 40 v jälkeen.

Vierailija
27/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt tuon. Olin 39 ja laitoin iäksi 29 eikä kukaan kyseenalaistanut asiaa treffeillä. Halusivat tavata vielä uudestaankin.

T. Nainen

Ei se silti tarkoita, että näyttäisit nuorelta. Voivat pitää sinua vain vähän rupsahtaneena 29-vuotiaana.

Vierailija
28/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v. Sen jälkeen alkaa nasoboaalit nykyään ja luomet laskeutua. Se, joka on toista mieltä voi kaivaa kuvansa esille ja tarkastella asiaa.

Vierailija
29/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-35v

Kun deittisovelluksissa selaa 35+ naisia niin todella harvan pystyy swaippaamaan oikealle.

Jos laitan hakuun 39+ naiset niin on mahdotonta swaipata ketään oikealle.

😂😂😂😂😂🥲🥲🥲

tuliko käteen  kramppi?

Vierailija
30/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Pointti nyt varmaan oli, että minkä ikäisenä ei näytä enää nuorelta. Itsekin olen 40 v nainen ja koska olen hoikka niin minua voitaisiin luulla nuoremmaksi kuin olen ja on luultukin. Mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, ettei naama näytä 20 vuotiaalta.

Jos valehtelet olevasi 30 v, niin joku nainen voi toki uskoa, että olet rupsahtanut 30-vuotias. Saatat siinä kohtaa edetä valheesi kanssa, mutta luuletko, ettei ikäsi käy jossain vaiheessa ilmi? Ja luuletko, että puoliso luottaa sinuun enää missään asia

Häh? 😅😅

Vierailija
31/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-35v

Kun deittisovelluksissa selaa 35+ naisia niin todella harvan pystyy swaippaamaan oikealle.

Jep. 18-vuotiaista varmaan menee oikealle ainakin 75%, noin 20-vuotiaista melkein 50%, noin 23-vuotiaista 25%, 25-vuotiaista 10%, ja 30 v tultaessa ei melkein kukaan nainen. Näin se vain menee.

Vierailija
32/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

58-vuotiaana alkoi rypistyä kaula.

Joskun 45 vee tuli sellainen yhtäkkinen vanhenemisvaihe.

Silloin, kun kaupan kassa alkoi teititellä tajusin olevani aikuisen näköinen. Ehkä

jotain 40 silloin. Kahden pienen lapsen äiti olin siiinä

vaiheessa.

Vierailija
33/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-35v

Silloin kun olin vielä deittiapeissa 32-vuotiaana, ei tullut swaipattua oikealle yhtään yli 28-vuotiasta miestä.

Nykyinen, 26-vuotta täyttävä miesystäväni löytyi kylläkin nettipelistä.

N34

Vierailija
34/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

36

Vierailija
35/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuka katsoo. Mua pidettiin vielä kolmekymppisenä lapsena eikä se ollut yhtään kivaa, en nauttinut. Olen pienikokoinen ja vaikka en ollut lihava, pyöreäkasvoisuus saa jotenkin häivytettyä rypyt. 

Mutta miksi pitää näyttää nuorelta, jos ei ole nuori? Kaikki ikääntyvät joten miksi sitä pitää hävetä?  

Vierailija
36/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v on tarkka ikä. 

Vierailija
37/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 

Tässä iässä synnyttäneenä olin armottomasti vanha täti.

Vierailija
38/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma lapsi täyttää 40 v!

Vierailija
39/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30-35v

Silloin kun olin vielä deittiapeissa 32-vuotiaana, ei tullut swaipattua oikealle yhtään yli 28-vuotiasta miestä.

Nykyinen, 26-vuotta täyttävä miesystäväni löytyi kylläkin nettipelistä.

N34

Joo joo, uskotaan uskotaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi