Kun opiskelijatytöt tulee Kalliosta Ouluun pääsiäiseksi, mitä ihanaa vegaanista niille tarjotaan?
Kommentit (25)
Vegaaniset muikut eli porkkanaa ruisjauhossa.
Vegaaniset hirvenliha pyörykät eli korppujauhoja paistan öljyssä. Laitan joukkoon Temusta ostamiani ihania mausteita. SUPERhyvää.
🤣🤣🤣🤣🤣koita keksiä joku parempi
Turha aloitus siis
Karitsan paahtopaisti, mämmiä, suklaamunia, pashaa.
Kuule, kyllä ne tytöt tietää ihan itse, kysy niiltä. Mutta taidatkin olla vaan kateellinen Kallion tytöille? Opiskelevat yliopistossa ja itse pääsit varasijalta amikseen?
Vihersmoothie soijakuutioilla brekkarilla. Onko bullet coffee vielä in?
Tarjotaan porottomia poropasteijoita ja munattomia mämminmakuisia macaronseja, tietysti kaikki tarjoillaan tietenkin mummon virkkaamalta pitsiliinalta, joka on löydetty Kontista ja ladattu täyteen hyvää karmaa
Kommarisiipi juo vain halvinta murukahvia jollain kasvirasvavalkaisijalla. Marie- keksejä tai sokerikorppua siihen kylkeen kärsimystä taiteeksi jalostamaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuule, kyllä ne tytöt tietää ihan itse, kysy niiltä. Mutta taidatkin olla vaan kateellinen Kallion tytöille? Opiskelevat yliopistossa ja itse pääsit varasijalta amikseen?
Amiskin tienaa enemmän ja on paljon hyödyllisempi, kuin joku julkisen puolen virassa loisiva suojatyöläinen.
t. DI
Miksi ihmeessä tulisivat Ouluun? Pitkä matka maalaiskaupunkiin jossa ei ole mitään. Halvemmalla menevät vaikka Tallinnaan.
Vierailija kirjoitti:
huoh, ap on kasvissyöjän äityli
Minulla olisi tarjota suuhunpantavaa muttei se taida olla vegaanista...
Eiköhän ne etelän opiskelijatytöt hae Lapista jotakin porkkanaa jäntevämpää.
Teen salaatin kiinankaalista ja soijaöljystä.