Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

R-kioski työpaikkana?

Vierailija
17.04.2025 |

Onko se pelottavaa tai kiireistä? Minulla ei ole vielä kesätyöpaikkaa ja jotain olisi keksittävä.

T. opiskelija

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire on koko ajan. Olin ärrällä töissä 2 vuotta. Sain palkkaa 2300 nettona kuussa mutta töitä oli lähes koko ajan kun asiakkaita tuli ja meni koko ajan.

Vierailija
2/4 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon kioskin sijainnista miten kiireistä on ja onko pelottavia narkkeja tms. vakkariasiakkaina. Itse työ on ihan ok, asiakaspalvelua ja hyllyjen täyttöä, kuorman purkua ym. Pelien ja pelikoneiden (veikkaus ja toto) hallinnasta on hyötyä, niihin toki saanee koulutuksen, samoin kuin Postin juttuihin, jos kioskilla on postipiste. Omasta ärrällä työskentelystä on jo aikaa, joten en tiedä mitä kaikkea muuta nykyään kuuluu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa ku et ärräduuni on aivan perseestä. Sä oot samaan aikaan kassatäti, postivirkailija, kahvilatyöntekijä, grillimestari ja asiakaspalvelija ja samaan aikaan pitää kuunnella asiakkaiden pään aukomista ja vahdata ettei teinit pelaa pelikoneita ja laitapuolen kulkijat hae juoksukaljoja. Ja tietenkin jono on koko ajan ovelle asti ja joku mummeli laskee viis senttisiä ja ihmiset on todella äkäsiä ja purkaa ketutuksensa suhun.

Palkka ei päätä huimaa, normaalit kaupan iltalisät on joku 5 euroa ja kiskalla 50 senttiä... Kauhee vastuu ja saat syyt niskaan, jos vaan kiireen takia et kaikkea ehi tehä. Ja aina pitäis hymyillä, vaikka asiakkaat ois kuinka hanurista tahansa. Välillä oikeesti olis tehny mieli sanoa niille vaativille konttorirotille, jotka valitti, et olis kokeillu sitä rumbaa ite ees päivän, niin tietäis miten kauheeta ja suoraan sanottuna turvatonta niissä kioskeissa on olla töissä!

Sitten kun kaikki toimi ja meni hyvin, kukaan ei sano kiitosta.

En suosittele! Eti oikeesti mitä tahansa muuta, ärrällä menee mielenterveys!

Vierailija
4/4 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietit vielä hakevas ärrälle - älä mee.

Tein siellä hommia joskus 10 vuotta sitten... pakko varottaa. R-kioski oli raskain työ, mitä oon koskaan tehny. Yksin vuoroissa, vastuussa kaikesta: posti, kassa, Veikkaus, grilliruoka, kahvi, siivous, asiakaspalvelu, f*ckin kalastusluvat loputon lista. Turvaton ja alipalkattu työ.

Ärrän työolot on epäinhimilliset. Suojele itteäs ja eti jotain parempaa. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi