Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko syödä kokonaisen pizzan kerralla?

Vierailija
17.04.2025 |

Esim vaikka kotipizzan pienimmän pizzan? Miksi ne ovat niin isoja? Itellä menee reilu puolet ja loput jää syömättä. M40

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupes tekee mieli pizzaa

Niin just. Tämä on se suomalaisten lihavuuden salaisuus: nähdään ruokaa tai puhutaan ruoasta niin alkaa tekemään ruokaa mieli, vaikka ei ole yhtään nälkä tai vaikka olisi juuri syönyt, täytyy saada lisää kun kerran tekee mieli. 

Vierailija
22/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin just pizzan tilaukseen ja aion syödä kerralla kokonaan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön alle 20 minuuttiin rasvalätyn lisäjuustolla ja kahdella lihatuotteella. Olen miettinyt pitäisikö jo vaihtaa perhepizzaan kun nälkä jää

Vierailija
24/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, neljäsosa tai kolmasosa menee mieheni suihin aina, hän jaksaa. N58

Vierailija
25/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla 132cm ja 33 kg ? ?

Eri kuin ap. Olen 175 cm ja 68 kg nainen. En ole vielä ikinä pystynyt syömään kokonaista pitsaa. Pari kolme palaa ja siinä se. En ymmärrä tommosta hotkimista ollenkaan. 

Vierailija
26/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pitsasta usein. Kotipizzassa en ole käynyt varmaan 15 vuoteen. Ei tee mieli. Lähellä yksi puu-uunissa pitsoja paistava laatupitseria, kallista mutta hyvää. Niiden pitsan jaksan kokonaan syödä. Syynä siis koko ja täytteet, ei maku. Sitten  joskus tilataan kotiin enemmän sellaisesta pitsakebabpaikasta pitsaa. Ja niiden pitsasta jätän suosiolla osan iltapalaksi.

M51

Vierailija
27/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170cm 68kg

Noin pieni mahalaukku ja ruokahalu ja silti selvästi ylipainoinen, ilmeisesti et jaksa syödä paljoa pizzoja kun siinä välissä mutustelet taukoamatta suklaata ja sipsejä.

Vierailija
28/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri kuin ap. Olen 175 cm ja 68 kg nainen. En ole vielä ikinä pystynyt syömään kokonaista pitsaa. Pari kolme palaa ja siinä se. En ymmärrä tommosta hotkimista ollenkaan. 

?? Hotkimista ?? Sen verran syödään että nälkä on pois, eli kaikki. M 183cm, 84kg

Vierailija
29/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En söisi koko pizzaa. Siitä lihoo ja suomalaiset on läskejä koska syövät kerralla liikaa kuten ison pizzan.

Minä olen monesti syönyt yksin koko pizzan, esimerkiksi pakastepizzoista ns perhekoon pizzan. MUTTA: se on päivän ainoa lämmin ruoka ja lisäksi syön kevyen aamupalan ja iltapalan tai vain toisen. Ei tule kaloreita liikaa.

Vierailija
30/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Kotipizza nyt menee todella kevyesti kokonaan, ja myös napolilaisten pizzerioiden pizzat. K*rvak*simestojen pizzat sen sijaan ovat jo niin isoja, että muutama suupala saattaa jäädä lautaselle.

Stadissa kyllä täytteitä saa etsiä, oli karvaranteen tekemä tai ei. Kun pitsa jäähtyy kaikki on kellertävän massan alla, juusto on liian halpaa. Saman kokoisia ovat joka paikassa.

Vierailija
31/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170cm 68kg

Noin pieni mahalaukku ja ruokahalu ja silti selvästi ylipainoinen, ilmeisesti et jaksa syödä paljoa pizzoja kun siinä välissä mutustelet taukoamatta suklaata ja sipsejä.

Teen vielä aika ruumiillisesti raskasta työtä ja kulutan työssä paljon... Esim lihaskunto pitää olla keskivertoa parempi että tästä selviää. Mutta silti olen elämäni aikana syönyt 2 kertaa pizzan kerralla ja silloinkin on ollut aivan mieletön ähky sen jälkeen... Ap

Vierailija
32/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzan pizzasta ja valmispizzasta en jaksa syödä yhtään. Ulkomaalaisten tekemä pizza menee usein kerralla.

Vierailija
33/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin 60kg ja liikuin 20h viikkoon, meni helposti. Lisäksi litra olutta. Nykyisin 73kg ei todellakaan uppoa. Jaksan syödä vajaa puolet ja se on siinä. Olen 165cm pitkä. Nykyisin liikun noin 5h viikkoon. Eili kulutus on huomattavasti pienempää. Enkä mätä herkkuja väliin, koska en pidä niistä. Joten painosta ei ole jaksaminen kiinni. 

Vierailija
34/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn mutta ei kannata, maha tulee kipeäksi.

Vierailija
35/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupes tekee mieli pizzaa

Niin just. Tämä on se suomalaisten lihavuuden salaisuus: nähdään ruokaa tai puhutaan ruoasta niin alkaa tekemään ruokaa mieli, vaikka ei ole yhtään nälkä tai vaikka olisi juuri syönyt, täytyy saada lisää kun kerran tekee mieli. 

Syyllistäminen, tuo arjen ilo!

Vierailija
36/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon heti etten ole koskaan ollut lihava. Nuorena söin joskus pitseriassa kolme normaalikokoista pitsaa.

Nykyään en jaksa edes yhtä kokkonaan eli pari palaa jää.

Vierailija
37/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan aina kaksi pizzaa kun yhdellä ei tule kylläiseksi. Suosikki täytteeni ovat tuplajuusto mozzarella pepperoni ja kebab

Vierailija
38/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzoja nyt on aika erilaisia, mutta jos ajatellaan normaalikokoista kebab-pizzerian tuotosta niin en välttämättä enää jaksa. Nuorempana meni reilusti ylikin yks pizza. 

Yleensä kun viikonloppuisin käydään pizzalla tai haetaan kotiin niin syödään puolet ja seuraavana päivänä loput. Tai tilataan alunperinkin puoliksi jos päästään täytteistä yksimielisyyteen. 

Vierailija
39/39 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lähiptserian pitsaa mutta minusta onkin mukavaa syödä loput myöhemmin. Kotipitsalla kaverin kanssa syömme pitsan puoliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi