Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jyrähtää valtiovarainministeri Purra: Rikkaiden veroale. Nyt!

Vierailija
16.04.2025 |

Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) kertoo nyt Iltalehden haastattelussa, että ensi viikon riihen keskiössä ovat verotusta koskevat asiat.

- Itse olen pitänyt viime syksystä asti esillä työn verotusta ja siihen tarvittavia kevennyksiä esimerkiksi YEL-korjausten ohella, Purra sanoo.

YEL-korjauksilla hän viittaa yrittäjien eläkejärjestelmän korjauksiin, joita hän ehdotti viime marraskuussa otettavaksi riihen käsittelyyn.

Jos mietitään työn verotusta, niin mielelläni keventäisin sitä reippaasti. Oleelliset kasvuvaikutukset ovat siellä ylemmissä marginaaleissa, Purra sanoo.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a0d196f6-0088-45fe-9347-c78ad8a25…

Sillä lailla.

Kommentit (243)

Vierailija
241/243 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut osaltani sabotoimaan jokaista omassa elämässäni vaikuttavaa rikasta jonka hyväksi meidän tarvii kärsiä.

Suosittelen muita alkamaan samaan, hymyilkää heille päin naamaa, pitäkää korvat auki, etsikää tilaisuuksia vetää matto heidän elämän alta.

Minä olen tuhonnut 4 avioliittoa kun minulle on kerrottu pettämisestä, 3 uraa on jäissä kun olen välittänyt mielipiteitä eteenpäin joita minulle on jaettu ja yhtään kukaan ei epäile mitään, minulle itkee samat ihmiset tämän kaiken epäreiluutta ja minä sen kun jatkan haudan kaivamista syvemmäksi.

Tämä syöttöporsas "eliitti" on 100% riippuvainen meistä tavallisista ihmisistä, meillä on valta viedä heiltä kaikki, käyttäkää sitä valtaa vielä kun voitte.

: ]

Vierailija
242/243 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkanut osaltani sabotoimaan jokaista omassa elämässäni vaikuttavaa rikasta jonka hyväksi meidän tarvii kärsiä.

Suosittelen muita alkamaan samaan, hymyilkää heille päin naamaa, pitäkää korvat auki, etsikää tilaisuuksia vetää matto heidän elämän alta.

Minä olen tuhonnut 4 avioliittoa kun minulle on kerrottu pettämisestä, 3 uraa on jäissä kun olen välittänyt mielipiteitä eteenpäin joita minulle on jaettu ja yhtään kukaan ei epäile mitään, minulle itkee samat ihmiset tämän kaiken epäreiluutta ja minä sen kun jatkan haudan kaivamista syvemmäksi.

Tämä syöttöporsas "eliitti" on 100% riippuvainen meistä tavallisista ihmisistä, meillä on valta viedä heiltä kaikki, käyttäkää sitä valtaa vielä kun voitte.

Älkää pelätkö porvaria, helppo elämä ja kaiken saaminen nepo-etuna ja ansaitsematta on kasvattanut heistä katkeria ja heikkoja, pieninkin paine murtaa heidät koska heillä ei ole kykyä taipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/243 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen mielestä rikkaiden veroale kannustaa tekemään töitä. 

Ja kokoomuksen mielestä työttömiltä tukien leikkaaminen kannustaa tekemään töitä.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Pikkuisen on ristiriitaista politiikkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan