kristian jännitti ja hermoili tänään älyttömästi!!
huomasko muut? aina sanotaan et jännitystä ei muut muka huomaa ku ite.. ei vain...
Kommentit (10)
Kertoohan nuo " isommatkin" esiintyjät aina jännittävänsä ennen konserttiaan niin että oksentelevat
Mua ainakin todella häiritsee sen valtava jännittäminen ja siihen liittyvä nykiminen ja pelokas katse. Se tekee kyllä coolit käsiliikkeet jne. mutta se pelokkuus ja arkuus paistaa sieltä taustalta niin että minua katsojana vaivaannuttaa artistin puolesta. Päästäkää se jo pois tuosta piinastaan ja passittakaa kotiin. Tai johonkin esiintymisjännityksenpoisto -terapiaan. (Puistatus.)
on astumassa liian isoihin saappaisiin tai jotain sinne päin. Mutta rohkeuttahan on tehdä vaikka jännittäisikin. Kristiania kantsis vaan sitten näyttää vain kauempaa kuvattuna;)
Ensimmäistä kertaa?
Taisi siksi osittain poikaa tärisyttää.
Jännittämisen, ujouden ja epävarmuuden tosiaan huomaa, mutta on hienoa, että hän puskee kisassa eteenpäin noista " puutteistaan" huolimatta.
ja mikäs minä sitä arvostelemaan, itse en varmasti pystyisi edes kävelemään sinne lavalle asti. Mutta minun mielestä esityksen seuraamisesta voi nauttia vaan jos on sellainen tunne että luottaa että artisti pystyy hommansa hoitamaan... pelokkaan näköisen laulajan puolesta pitää itsekin pelätä että milloin se heittää mikin nurkkaan ja juoksee karkuun. Mulla tulee Kristianin jännittämisestä hirveän vaivaantunut olo, ei voi mitään.
mutta minua se ei häirinnyt, koska itse olen samanlainen. Joillakin fyysiset reaktiot jännitykseen ovat vain selvemmin näkyvissä kuin toisilla, eikä sille voi mitään. Erilaisia olemme kaikki. Itse olen yliopistomaailmassa ollut havaitsevani, että kyseessä on erityisesti älykkäiden ihmisten ongelma. Vuosikausia luennoinut proffa saattaa olla aivan tärinässä joka luennolla. Itseäni omat fyysiset reaktiot esiintymiseen eivät häiritse, mutta tiedän, että kuulijoita joskus häiritsee. Voi kun voisi joskus sanoa, että hermoilette ihan turhaan puolestani, minä selviän, enkä häpeä itseäni vaan hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Samoin on varmasti Kristianilla, turha tuntea mitään myötähäpeää, hänellä on sen verran ikää, että on varmasti jo hyväksynyt itsensä tuollaisena.
on niin hermostuttavaa kun se siirtelee niitä käsiään kokoajan,heiluu ihan ihmeellisesti.