Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin esikoinen synnytyksen ajaksi? Apua!!

Vierailija
15.03.2007 |

Meillä sekava uusperhe kuvio jota en jaksa selittää sen enempää, mutta odotan toista lastani rv36 eikä mitään hajua minne saan 2,5v esikoisen kunhan pitää lähteä synnärille.

Onko jostain mahdollista saada maksullista hoitajaa lapselle? Miten onnistuu käytännössä kun ei tietoa kuinka pitkäksi aikaa tarvitaan ja milloin...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivasti että asui nimitäin meidän lähellä. muuten tuskin onnistuu

Vierailija
2/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu typerälle että tämän lapsen isä ei pääsisi mukaan oman lapsensa syntymään koska joutuisi hoitamaan minun lastani aikaisemmasta suhteesta.

Muita vaihtoehtoja ei tietysti ole jos ei sitten ihmeitä tapahdu tässä viimeisten viikkojen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan nöyrästi tilannetta selittämään parille, kolmelle ystävälle. Minä ainakin suostuisin oikein mielelläni ottamaan tuttujen lapsen hoitoon tuollaisen syyn takia! Taidat vain luulla ettei teillä ole ketään! Minä uskaltaisin pyytää vaikka naapuriapuakin.

tietenkin nuo maksulliset lastenhoitopalvelut ovat yksi mahdollisuus.

Vierailija
4/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä on kummeja jne, mutta he kaikki ovat työelämässä/opiskelijoita joten hoito ei onnistu ellei lähtö satu viikonlopulle. Mikäli viikonlopulle sattuu niin hoitajia on kyllä, mutta kukaan ei voi olla töistä/koulusta pois minun synnytyksen takia.

Onko jostain siis mahdollista saada maksullinen hoitaja niin että ei voida etukäteen sopia tarkkaa päivää tai sitä kuinka pitkäksi aikaa hoitaja tarvitaan?

Vierailija
5/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lapsen isä (eli siis esikoisen isäpuoli) katsoo kyllä esikoista jos muuta hoitoa ei saada järjestettyä, mutta haluaisi mukaan oman lapsensa synnytykseen.

Vierailija
6/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei, niin miten hän sitten ajatteli olla lapsensa elämässä mukana? etkö pysty keskustelemaan hänen kanssaan. Eihän yksi palkaton lomapäivä myöskään kenenkään taloutta kaada ja voittehan te sen maksaakin?

Vierailija
7/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee n. joka toinen viikonloppu, muuten ei ole mukana meidän elämässä. Isän puolen sukukaan ei ole mukana meidän elämässä, ja minun puoleltani ainut mahdollisuus on minun isäni, joka on sairaseläkkeellä masennuksen takia joten hänelle en uskalla pitkäksi aikaa esikoista jättää.

Vierailija
8/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteet varmasti selviää niihin paikkoihin soittamalla! Heti huomenna puhelin käteen vaan!

Vierailija
9/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskos joku ystävä voisi pitää palkattoman vapaapäivän kun aika koittaa.. Itselläkin mukaan tulossa ystävä joka on töissä ja esikoinen menossa äitini luokse, joka tällä hetkellä kotona. olen siis kohta kahden lapsen yh, jonka lasten isä EI osallistu ollenkaan. Yleensähän synnytys kestää alle vuorokauden kai joku ystävistä on valmis sen verran omaa elämää uhraamaan?

Vierailija
10/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos sairaalassa pitää olla useita päiviä?

Vierailija
11/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat hoitajan synnytyksen ajaksi, etta isa paasee synnytykseen. Sen jalkeen miehesi voi menna kotiin ja paastaa " hoitajan" kotiin. Ei sairaalassa mikaan pakko ole olla, synnyttavathan monet polikliinisestikin.

Vierailija
12/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ehtisi vielä tutustumaan vieraaseenkin ihmiseen. Rohkeasti tosiaan kysymään. Yleensä ihmiset ovat imarreltuja, jos heiltä ihan suoraan pyydetään apua. Ja jos vielä sanot, että sä oot paras vaihtoehto mitä keksin.

Vierailija
13/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut nuorena MLL:llä töissä, tuli hyvin monenlaisia keikkoja. Nykyään käytän itse heidän palveluitaan, silloin kun satun Suomessa olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan