Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hallitus laskee tuloveroa !

Vierailija
16.04.2025 |

Että sellainen otsikko.

Vau.

Taas väärä toimenpide, joskin ei pahin mahdollinen.

Meillä on täysin kykenemättömät päättäjät. Suomen ongelma ei ole tuloverotus, vaikka se turhan korkea onkin.

Ja kaikista mahdollisista hetkistä nytkö sitä kannattaa alkaa laskemaan.

Lycka till...

Kommentit (225)

Vierailija
41/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa. Terveydenhuoltomaksuja voitaisiin nostaa todellisia kustannuksia vastaaviksi. Suomi on sairaiden paratiisi.

Näin on. Sinäkin maksat jatkossa käynnistä mielenterveyshoitajan luona 500€/per kerta.

Vierailija
42/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis sieltä ylimmästä päästä. 😅 Suurituloisille kevennyksiä.

Tottakai. Juuri tänne tarvitaan kevennyksiä. Aivovuoto on todellinen ongelma, ja samaten pääomavuoto. Verojen lasku voi vähentää tätä vuotoa, ja reilu verotuksen lasku saattaisi saada myös ulkomailta osaajia houlkuteltua.

Nyt ei takuulla saada. Huonot palkat asiantuntijoilla, korkea verotus, huono ostovoima ja paska ilmasto ei ole ihan voittavin kombo kun asiantuntijoista kilpaillaan.

Nuo ihmisethän ei todellakaan ole tuossa ylimmässä kymmenyksessä joita tämä koskee, vain heidän pomot, sijoittajat ja po,iittiset broilerit on.

Tämä on ihan silkka ryöstö köyhiltä rikkaille, TAAS.

Kyllä ovat. Minä olen asiantuntijatöissä

Mhm...semmonen, alleviivaa nyt vielä lisää kuinka ongelma on sun empatiakyvyttömyys ja silkka välinpitämätön ahneus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu oikeasti tää alkaa oleen ihan silkkaa maanpetosta.

Jos ihmiseotä huijaa rahat se on petos, jos kokonaiselta maalta huijaa rahat se on maan...?

Ole rauhassa, luuseri.

Et oo tähänkään saakka maksanut centtiäkään tuloveroa.  Etkä tule sitä jatkossakasn maksamaaan, jos vielä edelleen, elelet vuosikausia, pelkän perus päivärahan, asumistuen ja silloin tällöin toimeentulon varassa.

Sillä, usko pois, Suomi pitää edelleen hyvän huolen, myös tahallaan työttömistä, veltoista ja laiskoista kotisohvilla aikaansa viettävistä, kaltaistasi 

tyypeistä. 

Vierailija
44/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn verotus pitäisi olla huomattavasti alhaisempi ja kaikkien aikuisten tukien lainaperusteisia.

Vierailija
45/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit ulisee koska elävät tuilla.

Vierailija
46/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös, tosin uskon että taso on taas jotain olemattoman ja onnettoman väliltä.

Kunnon tason lasku tarvittaisiin niin ihmiset uskaltaisivat alkaa kuluttamaankin ja näin saataisiin lisää työpaikkoja luotua.

Se että ne joilla on jo kaikki raha saa lisää rahaa ei hyödytä yhtään ketään yhtään, edes sitä ahnetta rikasta joka ei näe nenäänsä pidemmälle.

Eihän me SAADA lisää rahaa vaan meiltä VIEDÄÄN yhä paljon, vaikkakin vähän vähemmän.

Te saatte nyt jo kaikista eniten, myös yhteiskunnalta, rikkain kymmenys saa enemmän kuin köyhien alin kymmenys.

Verohelpotukset ja yritystuet sun muut lasketaan myös.

Minkä vtun takia sinä kuppaat minun lompakolla ene

Ai minä SINUN lompakollasi? Olen tänä vuonna tähän mennessä maksanut tuloveroja yli 35 000 €. Tähän kulutusverot päälle. Paljonko sinä olet maksanut veroja ensimmäisen 3 kuukauden aikana?

Vierailija
47/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain pitää sitten leikata, että saadaan aseita Ukrainaan.

Siis leikataan eli lasketaan tuloveroja ? Taas kyykytetään niitä joilla ei ole tuloja.

Vierailija
48/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus aavistelee että kohta lentelee molotovin coctailit joten he yrittää ryöstää vielä tuhkatkin pesästä.

Vierailija
49/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista onkin että millä se kompensoidaan valtion kassaan. Populistinen kikkailu on tuttua hallitukselta mutta kun kaivataan niin tuloksiakin. Jos kassasta otetaan niin sinne pitää saada vastaava summa muualta.

Mutta ne verotulot otetaan lainanotolla! Rahaa kyllä on.

T.Riikkuli

Vierailija
50/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saatanan tukipummi. Millon maksat lainaamasi rahat takaisin?

Vierailija
51/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa. Terveydenhuoltomaksuja voitaisiin nostaa todellisia kustannuksia vastaaviksi. Suomi on sairaiden paratiisi.

Näin on. Sinäkin maksat jatkossa käynnistä mielenterveyshoitajan luona 500€/per kerta.

Niin, tai sitten en käyttäisi palvelua, enkä maksaisi.

Vierailija
52/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiseotä huijaa rahat se on petos, jos kokonaiselta maalta huijaa rahat se on maan...?

Ole rauhassa, luuseri.

Et oo tähänkään saakka maksanut centtiäkään tuloveroa.  Etkä tule sitä jatkossakasn maksamaaan, jos vielä edelleen, elelet vuosikausia, pelkän perus päivärahan, asumistuen ja silloin tällöin toimeentulon varassa.

Sillä, usko pois, Suomi pitää edelleen hyvän huolen, myös tahallaan työttömistä, veltoista ja laiskoista kotisohvilla aikaansa viettävistä, kaltaistasi 

tyypeistä. 

Minulla ei ole varaa olla rauhassa, sinun ryöstöreissu arkadianmäelle alkaa oleen minulle eksistentiaalinen kriisi.

Vierailija
53/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tukien pitäs olla lainasopimusperusteisia. Jos ei maksa velkojaan viiden vuoden sisällä niin henki pois.

Vierailija
54/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän oli odotettavissa kun kokoomus johdossa 

Ihan oikein. Vihervassut verottaa työssäkäyvät henkihieveriin. 

Vierailija
55/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai minä SINUN lompakollasi? Olen tänä vuonna tähän mennessä maksanut tuloveroja yli 35 000 €. Tähän kulutusverot päälle. Paljonko sinä olet maksanut veroja ensimmäisen 3 kuukauden aikana?"

Komeasti sivuutit kaikki argumentit lesotaksesi omaisuudellasi ARTO.

Minä olen maksanut veroja 50 vuotta töitä tehden että minulla ois turvaverkot, NE EI OLE PORVARIN OMAA JOTA SOPII OTTAA.

Vierailija
56/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoittajana on kivaa. Joku muu tekee työn jotta sijoittaja saa vedettyä välistä. 

MINÄ kannan sen riskin että firma voi mennä nurin. Ilman minua EI OLISI sitä työtä tehtäväksi. Eikä olisi koneita JOILLA se työmies sen työnsä tekee. Kyllä siitä minulle pieni korvaus kuuluu. Tervetuloa tähän joukkoon. vielä ehdit jopa TÄNÄÄN aloittaa sijoittajan uran jos haluat.  Samalla pääset nauttimaan niitä "kevyesti" verotettuja pääomatuloja. (30% EI OLE kevyt)

Vierailija
57/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole rauhassa, luuseri.

tyypeistä. 

Minulla ei ole varaa olla rauhassa, sinun ryöstöreissu arkadianmäelle alkaa oleen minulle eksistentiaalinen kriisi.

No, ehkä sinun olemassaolosi ei sitte käy järkeen jos et kykene itseäsi elättämään.

Vierailija
58/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra kostaa tyhmillen entisille persujen äänestäjille, jotka huomasin että persut vaan potkii heitä päähän.

Vierailija
59/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain pitää sitten leikata, että saadaan aseita Ukrainaan.

Siis leikataan eli lasketaan tuloveroja ? Taas kyykytetään niitä joilla ei ole tuloja.

Köyhäthän tätä maata pyörittää 🤭

Vierailija
60/225 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loinen kuolee ilman isäntää.

Isäntä sai juuri loisista tarpeekseen.

Kannattaako olla loinen?