Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka, mutta mahaan kertyy rasvaa

Vierailija
16.04.2025 |

Mitat 170/56, muualta kuin tikku, mutta navan kohdalta vähän paisuu. Hävettää kun näkyy valokuvissakin etenkin istuessa. En voi alkaa laihduttamaan, kun menee kohta alipainon puolelle, mitä voin tehdä. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen juopon vartalo, iso maha ja tikkumaiset jalat, etenkin oluesta.  

Vierailija
22/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Olen vieläpä suht siro luustoltani, ei ole leveää lantiota eikä leveää lantiota, nilkat ovat kapeat jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas rasva sijoittunut rintoihin.

Mulla sekä rintoihin että vatsaan.

Vierailija
24/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen juopon vartalo, iso maha ja tikkumaiset jalat, etenkin oluesta.  

Kakkostyypin diabetes  oirekuva.

Vierailija
25/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilates kiinteyttää hyvin keskivartaloa.

Vierailija
26/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen tasapaksusti ylipainoinen. Vähän. Sopusuhtainen. En valas kuitenkaan. 

Vierailija
27/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Olen vieläpä suht siro luustoltani, ei ole leveää lantiota eikä leveää lantiota, nilkat ovat kapeat jne.

Nuorena kroppani oli kaunis. Vieläkin kroppa näyttää ainakin vaatteet päällä hyvältä. Kun on siro yleisvaikutelma eikä ole lyhyt ja on hyvät rinnat.

Vierailija
28/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvisi vasta 50-vuotiaana, että minulla on paha vatsalihasten erkauma raskauksista.

Kuvittelin aina, että vatsa turpoaa, no turpoaahan se, kun lihakset ei ole siinä suojaamassa, vaan ovat vähän sivumpana.

Sitten vielä yritin tehdä vatsalihaksia, mutta ne ei välttämättä ole hyvä.

Selkäkivutkin johtuu tuosta erkaumasta.

Lääkäri suositteli hulavannetta, 100 hulapyöritystä molempiin suuntiin noin 4-5 kertaa viikossa. Edelleen erkauma on, mutta selkäkivut on jääneet tuon hulavanteen ansiosta.

Voisiko ap:llä  olla vastaava.

Vierailija
29/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä se, että luulin tuota erkauman aiheuttamaa pehmeää palleroa rasvaksi, mutta ei ollutkaan mikään outo vain vatsaan kertyvä läski, vaan se erkauma.

Vierailija
30/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se ole ihan normaalia, että jossakin kohti on vähän pehmeää. Aikuisella naisella ihan toivottavaa, että on rasvaa kehossa. Jestas sentään tätä ulkonäkökeskeisyyttä! 

Vierailija
31/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän se ole ihan normaalia, että jossakin kohti on vähän pehmeää. Aikuisella naisella ihan toivottavaa, että on rasvaa kehossa. Jestas sentään tätä ulkonäkökeskeisyyttä! 

Kyse on myös terveydestä. Keskivartalolihavuus ja alhainen lihasmassa ei ole tervettä.

Vierailija
32/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää harjoittaa nimenomaan syviä vatsalihaksia, eli esim. pyöritä hulavannetta tai tee tasapainoliikkeitä. Jos ei auta riittävästi, niin rasvaimua voi harkita. Olen käynyt sellaisessa. Otettiin rasvaa reisistä.

Vierailija
33/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitäis mitata vyötärön ympärys ja lantion ympärys ja laskea sitten vyötärö/lantio  , mikäli arvo on  alle 0,8 niin terveysriski on vähäinen.  0,7 on ihannearvo naiselle. https://www.healthline.com/health/waist-to-hip-ratio

Vierailija
34/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko korkea testosteroni? Miestyyppinen lihominen kerryttää käsivarsiin ja vatsaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän