Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka, mutta mahaan kertyy rasvaa

Vierailija
16.04.2025 |

Mitat 170/56, muualta kuin tikku, mutta navan kohdalta vähän paisuu. Hävettää kun näkyy valokuvissakin etenkin istuessa. En voi alkaa laihduttamaan, kun menee kohta alipainon puolelle, mitä voin tehdä. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Vierailija
2/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet?

Kyllä on, siihenkö se liittyy 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös, mutta olen vahvasti sitä mieltä, että oluen juonti on syyllinen muotoihini.

M55

Vierailija
4/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihasliikkeitä voi tehdä ja korsetilla saa kuriin.

Vierailija
5/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet?

Ap

Näin olen lukenut. 

Vierailija
6/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet?

Ap

Näin olen lukenut. 

Hitsi, ei varmaan sitten auta vaikka olisi kuinka tiukka ruokavalio. 

Vierailija
7/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni samaa, ja minulla huonot keskivartalon lihakset varmasti merkittävin syy.

Vierailija
8/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni samaa, ja minulla huonot keskivartalon lihakset varmasti merkittävin syy.

Mulla ei oo koskaan vaikuttanut vatsalihaskunto mahaan. Jaksan tehdä vaikka 100 vatsalihasliikettä putkeen, mutta silti mulla on navan seudulla rasvaa. 

Vierailija
9/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas rasva sijoittunut rintoihin.

Vierailija
10/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet?

Ap

Varmaankin. Mä olen aina ollut hoikka mutta nyt vatsaläskiä kertyy, vaikka mitä tekis. Johtuisiko osaltaan myös aineenvaihdunnan hiljentymisestä. Miten vaan, mutta ärsyttää.

Vierailija
11/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tohon auta kuin rasvaimu. Meet Viroon ja maksaa siellä 30% vähemmän kuin Suomessa. Muutama tonni ja homma on hoidettu. 

Vierailija
12/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee salille ja ala kasvattamaan lihaskuntoa. Paino nousee etkö oo enää alipainoinen. samalla saattaa kadota ylimääräinen rasva vatsanseudulta. Toisaalta kun saa edes vähänkin lisää lihaksia esim jalkoihin niin vatsakin näyttää pienemmältä. Vyötärörasvaan vaikuttaa usein stressi ( edesauttaa rasvan kertymistä juuri vatsaan) ja siihen auttaa hyvin aerobinen liikunta. Tsemppiä. 

Vierailija
13/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kroppa muuttuu ikääntymisen myötä. Olen 65-vuotias nainen ja nuoruudessani hyvin hoikka, vyötärönympärykseni oli 60 cm ollessani vielä vajaa viisikymppisenä. Olen edelleen samanpainoinen kuin nuorena, mutta vyötärönympärykseni on 75-78cm vaikka olen edelleen liikunnallinen ja suht. hyväkuntoinen. Tavallaan harmittaa tuo "pallukka", joka rintakehän alapuolelle on muodostunut, mutta melkein kaikilla minun ikäisilläni on samanlainen ilmiö, jopa muuten hyvin laihoillakin.

Vierailija
14/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

66 ja nyt on läskiä vatsaan tullut. 

Vierailija
15/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymisiässä kroppa suojaa lisääntymiselimiä. Rasva ei kerry niin helposti keskivartaloon. Tuon jälkeen rasva kertyy herkemmin keskivartaloon. Siisti ruokavalio, hiukkasen pätkäpaastoa ja pitkää kevyttä liikuntaa jos vatsapallosta haluaa eroon.

Vierailija
16/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee salille ja ala kasvattamaan lihaskuntoa. Paino nousee etkö oo enää alipainoinen. samalla saattaa kadota ylimääräinen rasva vatsanseudulta. Toisaalta kun saa edes vähänkin lisää lihaksia esim jalkoihin niin vatsakin näyttää pienemmältä. Vyötärörasvaan vaikuttaa usein stressi ( edesauttaa rasvan kertymistä juuri vatsaan) ja siihen auttaa hyvin aerobinen liikunta. Tsemppiä. 

Tämä. Itsellä myös auttanut pätkäpaasto ja vähähiilihydraattinen ruokavalio. Ja lihaskunnon ylläpito varsinkin iän karttuessa on tärkeää muutenkin terveyden kannalta.

Vierailija
17/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä sellaisia liikkeitä jotkä kohdistuu vatsaan, liika istuminen aiheuttaa vanhempana myös.

Vierailija
18/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä suolistossa on kakkaa mitä elimistö ei ole ehtinyt käsitellä, eikä pitäisi tukkia syömällä lisää. 

Vierailija
19/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä suolistossa on kakkaa mitä elimistö ei ole ehtinyt käsitellä, eikä pitäisi tukkia syömällä lisää. 

Et voi välttyä vaikka olisit nälkäkurki  kun on takuu mennyt.

Vierailija
20/34 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt gynellä kuitenkin, minulla oli munasarjakasvain joka näkyi vatsan pullistumisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän