Purra uhmakkaasti: Aiomme jatkaa täsmälleen samaan tapaan!
Narsisti ei kykene koskaan myöntämään tehneensä virheitä ja Purra on selvästi sellainen.
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Niin pitääkin. Ei tuo vaalitulos muuta mitään. He ovat hallituksessa. SDP ei.
VArmaan miettivät että vaihtoehto on joko olla hallituksessa katkeraan loppuun saakka ja menestyä huonosti seuraavissa vaaleissa tai lähteä heti, jolloin paskahallitus kyllä kaatuu mutta vaalit tulisivat joka tapauksessa heti, ja menestyisivät silti huonosti. Kannattaa siis nostaa kovaa ministerinpalkkaa jäljellä olevat pari vuotta. Purra varmaan pääsee sen jälkeen mäkkäriin uutena työntekijänä.
Itse olen aina ollut persuja vastaan, mutta tavallaan pitää arvostaa Riikkaa kun pitää kiinni arvoistaan. Enemmän ihmettelen näitä ihmisiä joille tämän hallituksen toimet tuli yllätyksenä. Ja jotkut vielä syyttäävät kokoomusta. Onhan tämä ollut jo vuosia nähtävissä.
Nyt ei auta Riikan muuta kuin purra tiukasti alahuulta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä. Sillä varmistetaan, että persujen kannatus pysyy matalana seuraavissa eduskuntavaaleissa. Huono puoli on, että voi vetää myös Kokoomuksen kannatuksen alaspäin ja nostaa vasemmiston kannatusta.
Tiedän muutaman joka on loikannut joko kokkareihin tai demareihin. Pari ehdokasta pääsi demarina läpikin, persuna ei edellisissä vaaleissa.
Purrahan ei ole edes varsinaisesti "oikea" persu - Halla-ahon oppilas ja nettinetsi. Scripta-kirjoituksista kävi hyvin ilmi, kuinka paljon hän haveksuu muiden ihmisryhmien ohella myös persujen äänestäjiä.
Mystinen viha "sosialismia", hyvinvointivaltiota kohtaan - outoa hänen taustallaan. Hän käyttää puoluetta omaan henkilökohtaiseen projektiinsa, kokoomus taas käyttää täysimääräisesti hyväkseen "Riikan" ideologian ja kompetenssin puutteen - nautimme juuri tästä politiikasta.
Persujen äänestäjät, ns. kenttä, eikä edes koko eduskuntaryhmä tue tätä politiikkaa. MIelenkiintoista nähdä, kuinka pitkälle "Riikka" on nyt kostonhimoisena valmis menemään ja koska johto haastetaan. Persuthan on poikkeuksellisen autoritaarinen ja johto-vetoinen puolue.
Tällä menolla persut tippuu pikkupuolueeksi. En toki tunne lainkaan empatiaa heitä kohtaan, vaan leikkauksien kohteita.
Selkärankaisella tavoite ei ole suosio vaan aidosti yhteisen hyvän edistäminen. Nämä ovat valitettavasti kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä. Seinä vastassa ja ei kun kaasua lisää. Virheiden myöntämistä ei varmaankaan kannata jäädä odottelemaan.
Ei kannata.
Riikalla on harakiri kesken.
Hyvä niin. Tippuu kannatus entisestään ja päästään niistä ens vaalien jälkeen
PSut ovat kuin suomi nimisen keskitysleirin capoja, jotka pamputtavat julmast heikompiaan. pysyäkseen itse leivässä ja nöyristelemään herrarodun mielen liikkeitä.
Heil Orpo suomi kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitääkin. Ei tuo vaalitulos muuta mitään. He ovat hallituksessa. SDP ei.
VArmaan miettivät että vaihtoehto on joko olla hallituksessa katkeraan loppuun saakka ja menestyä huonosti seuraavissa vaaleissa tai lähteä heti, jolloin paskahallitus kyllä kaatuu mutta vaalit tulisivat joka tapauksessa heti, ja menestyisivät silti huonosti. Kannattaa siis nostaa kovaa ministerinpalkkaa jäljellä olevat pari vuotta. Purra varmaan pääsee sen jälkeen mäkkäriin uutena työntekijänä.
Purra loikkaa kokoomukseen, kuten suurin osa ministeriryhmästä. Siellä jatketaan Orpon lipomista, jotta aukeaisi jokin suojatyöpaikka vaikka puoluetoimistolla tai avustajana. Persuilla ei ole muita periaatteita kuin oma etu.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ollut persuja vastaan, mutta tavallaan pitää arvostaa Riikkaa kun pitää kiinni arvoistaan. Enemmän ihmettelen näitä ihmisiä joille tämän hallituksen toimet tuli yllätyksenä. Ja jotkut vielä syyttäävät kokoomusta. Onhan tämä ollut jo vuosia nähtävissä.
Olin yrittänyt täällä vuosikausia toitottaa, että persut ovat täysin kokoomuslaisia talouspolitiikaltaan mutta sitä ei otettu tosissaan!! Nyt se fakta selvisi kaikille tässä hallituksessa.
Suomi ei parane tästä kroonisesta tyhmyyydestä mitä kaikista puolueista löytyy.
rahaa on jaettu arviolta yli 30 miljardia mm.somalien kotouttamiseeen 1990 luvun alusta saakka. Miettikääpä millaista hoitotakuuta sillä olisi saatu?
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä. Seinä vastassa ja ei kun kaasua lisää. Virheiden myöntämistä ei varmaankaan kannata jäädä odottelemaan.
Parempi niin kuin virheistä oppiminen. VKK:n, Vapauden liiton ja kristallihörhöjen kanssa samaan kastiin mihin kuuluvatkin.
RP:n oma tulevaisuus Perusissa tutisee, mutta sillä ei ole väliä koska hänelle pedataan hiljaisuudessa näkyvää paikkaa Kokoomuksessa.
Perussuomalaiset nyt vain ovat kokoomuksen hyödyllisiähölmöjä.
Hyvin menee, herrat nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin yrittänyt täällä vuosikausia toitottaa, että persut ovat täysin kokoomuslaisia talouspolitiikaltaan mutta sitä ei otettu tosissaan!! Nyt se fakta selvisi kaikille tässä hallituksessa.
Samaa mieltä, mutta ymmärrän äänestäjien yllätyksen- ek-vaalikampanjassa, tenteissä ja vaalikoneissa poliittinen näkökulma täysin eri kuin nyt harrastettava politikka.
Hyvä että jatkavat ennallaan. Vielä kun saisi perintöveron pois. Alvin nosto oli virhe mutta muuten oikein hyvä hallitus. Suomen kansa ymmärtää enemmän pikavippien kuin talouden päälle. Sipilä sai budjetin kuntoon ja heti äänestettiin ulos.
Ensi vaaleissa vasemmisto saa ehkä kokeilla Suomen pelastamista. Kädet ovat sidotut suuren valtiovelan kanssa. Voivat kuitenkin jakaa jaksu haleja enemmän :)
Väestönvaihto jatkuu