Purra uhmakkaasti: Aiomme jatkaa täsmälleen samaan tapaan!
Narsisti ei kykene koskaan myöntämään tehneensä virheitä ja Purra on selvästi sellainen.
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Akka on sekaisin kuin seinäkello. Mutta kuka tilalle?! Kaikki muut ovat vielä huonompia.
Älä akattele siellä, vaikka vassari oletkin ja teiltä ei koskaan voi odottaa sivistynyttä käytöstä. Hyvesignaloitte ympäriinsä ja tosiasiassa käyttäydytte kuin pirut. Punaiset pirut.
On se tyhmä muija.
Kokoomuskiima ajoi mahdollisten äänestäjien edelle.
Nauttikoon nyt elitismistään ja herrailustaan, se päättyy melko pian ja jäljelle jää vain hampaiden kiristys ja paarian osa.
Persujen pitäisi ihan ensimmäisenä erottaa Purra.
Tuo on hyvä. Sillä varmistetaan, että persujen kannatus pysyy matalana seuraavissa eduskuntavaaleissa. Huono puoli on, että voi vetää myös Kokoomuksen kannatuksen alaspäin ja nostaa vasemmiston kannatusta.
Tässä yksi syy, miksi perussuomalaisten kannatus romahti: ylimielinen viestintä
Päällimmäisenä verkkokalvoille on jäänyt kuva valtiovarainministeri Riikka Purrasta (ps.) hymyhuulin sakset kädessä.
Ja jatkaa samalla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Riikka, ei me kotiin jääty, me vaan äänestettiin demareita tai keskustaa.
Persut voi pitää tunkkinsa. Ette edusta minua ja mun läheisiä millään lailla, petitte kaikki lupauksenne ja maksatte siitä myös eduskuntavaaleissa. Ei ole mitään mystisiä persumassoja, jotka ovat teidän takananne, vaikkeivat äänestäneet. Ota hyvä ihminen lääkkeesi.
Tämä. Purra elää pilvilinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika kulahtaneita ideoitahan noilla on. Eiköhän persujen ole aika siirtyä pienpuluetenttiin puhumaan maahanmuuton kauhuista.
Uhkailevat ulkomaalaisilla, mutta kurjistavat itse omaa kansaa ja tuhoavat Suomea. Varsinainen sekopääpuolue.
Kuinka sekaisin tämä Purra oikein on?! Entiset persuja äänestäneet ovat siirtyneet toisten puolueiden laariin. Eivät enää äänestä persuja. Saa itse kiittää puoluepolitiikkaansa tästä tuloksesta. Naurattaa että tästä puolueesta, Suomen toiseksi suuremmasta (viime vaaleissa) tulee ihan mikropuolue. Historian kirjoihin tulee hyvä teksti kuinka yhden kauden aikana persut tippuivat toisesta suurimmasta puolueesta ihan hännille. Varmaan tehdään varoittava esimerkki polittikan oppikirjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Persujen pitäisi ihan ensimmäisenä erottaa Purra.
Juu ja muutama samanlainen duunareille ja köyhille lällättelijä. Niitähän riittää siellä nykyään. Ollaan niin eliittiä ja oikeistoa että härre kyyd sentään. Pikkupojat jotka ei oo päivääkään tehneet töitä, mikä miku ja taku olivatkaan, päättävät meidän asioista ja määkivät riikka-tädin kanssa "menkää töihin, menkää töihin". Sitten ihmetellään kun kannatus tippui olemattomiin. Mistöhän johtuis.
T.pienituloinen EX-persuäänestäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka on sekaisin kuin seinäkello. Mutta kuka tilalle?! Kaikki muut ovat vielä huonompia.
Älä akattele siellä, vaikka vassari oletkin ja teiltä ei koskaan voi odottaa sivistynyttä käytöstä. Hyvesignaloitte ympäriinsä ja tosiasiassa käyttäydytte kuin pirut. Punaiset pirut.
Miten puhuivat persut Sanna Marinista 4 vuotta? Katsokaa vanhoja sairaita ketjuja hänestä, niin muistuu mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä ruikuttajat haluavat valita Kreikan tien ja EU:n ottamaan suomen ohjaukseensa?
IMF estää kokoomusta velkaantumasta lisää. Ilmeisesti jo ensi vuonna ollaan jotumassa "luokalle".
Se olisi toivottavaa. Tulisi ilmi miten rahaa lapataan maatalouteen ja yrityksille ihan turhaan ja passivoivasti.
Facebookista:
Juhani Kunnas: Jos olisi aikuisten Pisa, niin kuinka pärjäisi maa, jossa 120 000 ei osaa täyttää äänestyslippua? Vai onko (tiistaikevennys) kyseessä salaliitto ja persujen liput tuhottu?
Riikka Purra: Hyvä huomio. Jos äänestyslippujen täyttö ei onnistu, onko ihme, jos demarien linja uppoaa?
Ja sitten vielä ihmettelee, miksi kannatus on romahtanut.
https://cdn.bsky.app/img/feed_fullsize/plain/did:plc:qvxz4cnkev6dodl6ew…
Samaa paskaahan sieltä on tulossa punavih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä ruikuttajat haluavat valita Kreikan tien ja EU:n ottamaan suomen ohjaukseensa?
IMF estää kokoomusta velkaantumasta lisää. Ilmeisesti jo ensi vuonna ollaan jotumassa "luokalle".
Minusta tämä olisi täysin tervetullutta. Kelan tuista ei enää leikattaisi koska nytkin ne ovat EUn pienenpiä ja saaneet noottia EUsta. Verotus on jo ihan tapissa, sekin Euroopna korkeimpia. Todettaisiin vaan että ei voidamilitarisoida niin paljon kuin tämä nykyinen hallitus haluaa. Sinnehän ne leikatut rahat ovat menossa. Ei russukka sieltä hyökkää, olisi kuulkaas jo hyökännyt jos olisi halunnut. Suomella ei ole mitään luonnonvaroja mitä tuo naapuri haluaisi. Olisi oikein hyvä että päädyttäisiin sinne tarkkailuluokalle niin tulisi ulkopuolinen stoppi leikkauksille ja lainanotolle. Suomihan on ihan konkassa nyt jo mutta sotakiimassaannykyinen hallitus haluaa laittaa rahat täysin turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä, odottelen "riemulla" veronkorotuksia jo valmiiksi ylikorkeisiin veroihin, kun meidänkin kunnassa nyt jotkut tyhjäpäät äänestivät demarit kärkeen. Ja miten niitä verorahoja ja sen päälle vielä velkarahoja jaetaan taas lapiolla kaikille, ketkä vaan kehtaa pyytää. Hyvin on muistissa Marinin hallituksen jakamat ylimääräiset lapsilisät ja business finland -rahat jne. Niitähän me nyt maksetaan tässä sitten näillä leikkauksilla. Suomalaisilla on outo ajatus siitä, että valtion rahoilla pitää maksaa kaikki mahdollinen ja yksilön pitäisi saada kaikki ilmaiseksi.
Miksiköhän hallitus ei laita lapsilisiin tulorajaa ja jakelee yritystukia vain niitä oikeasti tarvitseville eikä voittoa jakaville firmoille, velaksi. Kenelle niitä rahoja jaellaan, ei minulle ainakaan ja mistä voi käydä pyytämässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se Miko? Tai Vigelius? Luulen että haluavat puolueen johtoon.
Luuletko että me ex-persuäänestäjät palataan takasin tämmöisillä kokoomisnukeilta näyttävillä köyhille lällättelijä-pikku pojilla. Juu en minä ainakaan.
Persut on kuollut, se on enää kokoomuksen alajaosto ja tulevaisuudessa pienpuolue. Siitä nää riikat ja pikkupojat pitää asenteellaan huolen.
Hienoa, että on selkärankaa olla taipumatta mielenvikaisten arvostelun edessä.
Riikka, ei me kotiin jääty, me vaan äänestettiin demareita tai keskustaa.
Persut voi pitää tunkkinsa. Ette edusta minua ja mun läheisiä millään lailla, petitte kaikki lupauksenne ja maksatte siitä myös eduskuntavaaleissa. Ei ole mitään mystisiä persumassoja, jotka ovat teidän takananne, vaikkeivat äänestäneet. Ota hyvä ihminen lääkkeesi.