Miksi et tunne HÄPEÄÄ vaikka ruotsi ei sinulta suju?
Itse olisin ihan punaisena ja kädet kasvoilla, jollen osaisi ruotsin kieltä kympin arvoisesti. Osaatkos edes hävetä?
Kommentit (43)
Hävettää ihan hirveästi. Kaiken lisäksi on savolaisia sukujuuria :(
Saanko armon silmissäsi, jos osaa ruotsia suunnilleen kasin arvoisesti?
Wenn man ein Germanische Sprache lernen will, ist es naturlich Deutsch.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Multa sujuu moni muu asia! 😎
Mikäs elämässä on tärkeintä? Kansalliskielen osaaminen! Saatkihan koskaan kunnioitustani?
AP
Tiedän että oppisin sen helposti kympin arvoisesti. Olen päättänyt etten tee niin. Päätin jo koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs elämässä on tärkeintä? Kansalliskielen osaaminen! Saatkihan koskaan kunnioitustani?
AP
Boosterin ajaminen! 🤩😍
Ruotsi oli lempiaine koulussa, harmi vaan että taito on kielen käyttämättömyyden takia ruostunut.
Miksi yrität manipuloida ihmisiä tuntemaan häpeää? Oletko sadisti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yrität manipuloida ihmisiä tuntemaan häpeää? Oletko sadisti?
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.
Ei kannata yhtään voimavaroja tuhlata ruotsin opiskeluun. Kieli, mitä ei tarvitse missään ja joka on lähinnä poliittisesti pakotettu Suomeen, ei ole opiskelun arvoinen. Ennemmin senkin opiskelutarmon käyttää jonkun oikeasti hyödyllisen kielen opiskeluun
Ruotsalaiset on sen verran sivistynyttä väkeä, että englannilla pärjää joka paikassa. Jos nyt ruotsinkielisen kanssa pitää joskus harvoin jotain kommunikoida..
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yhtään voimavaroja tuhlata ruotsin opiskeluun. Kieli, mitä ei tarvitse missään ja joka on lähinnä poliittisesti pakotettu Suomeen, ei ole opiskelun arvoinen. Ennemmin senkin opiskelutarmon käyttää jonkun oikeasti hyödyllisen kielen opiskeluun
Ruotsalaiset on sen verran sivistynyttä väkeä, että englannilla pärjää joka paikassa. Jos nyt ruotsinkielisen kanssa pitää joskus harvoin jotain kommunikoida..
Ei ne osaa englantia, yritetty on 🤭
Elämme Suomessa.
Puhun ja kirjoitan sujuvasti suomea ja toista kotimaista kieltä - englantia.
Vierailija kirjoitti:
AP
Täysin keinotekoinen "kansalliskieli". Eikä tämä Suomessa puhuttu mongerrus edes ole ruotsia vaan on jokin epäkieli.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne osaa englantia, yritetty on 🤭
No nämä nykyiset "uusruotsalaiset" taitavat puhua enemmän tuolla afrikan- ja lähi-idän aksentilla...
Ruotsin kieli kuuluu palvelusväelle, ei valtaväestölle. Suomen ruotsalaiset ovat luonnostaan palvelusväkeä.
HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!