Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö muunsukupuolisuus virallistaa?

Vierailija
15.04.2025 |

Siitä ei pääse mihinkään, että kaikki ihmiset eivät ole sukupuoleltaan miehiä tai naisia. Pitäisikö muunsukupuolisuus virallistaa, jotta muunsukupuoliset eivät joutuisi elämään koko elämäänsä väärinsukupuolitettuina?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uros

Naaras

?

zitten on ze joka tulee kertomaan sulle sen mikä on ja jos väität vastaan, niin zulla on nenä lytyzzä.

Ok?

Ok. Sitten harhojensa ulkoista validointia vaativa totalitaristi tapetaan.

Vierailija
42/44 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Halosen ajan jälkeen on ollut ihan sama mitä kukakin haluaa olla tai on.

Ei sitä mikään seurankunta ole enää sen jälkeen ole kieltänyt tai puuttunut muiden asioihin. Jokainen elää omaa elämäänsä kuten hyväksi näkee ja tekee töitä sen eteen. Elelee omaa elämäänsä omilla rahoilla ja muut elää omaansa, eikä puutu muiden sukupuoliin tai mikä eläin haluaisi olla.

Minä olen poro, koska maksoin miljoonan siitä että olen poro henkilötiedoissa. Mitä se ketään haittaa. Maksan jokaiselle tonnin että sanovat ja todistavat minut poroksi ja olen poro sillä sipuli.

Mulla on rahaa päättää että olen poro. Sillä sipuli. Sil puolp lee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunsukupuolisuutta ei taida olla mutta sukupuolisia kehityshäiriöitä on.

Alikehittyneet kivekset eivät tuota riittävästi mieshormonia, jonka vuoksi vartalo on hyvin naismainen. Pieni pää , sirot kasvonpiirteet, mieheksi hyvä iho kasvoilla , leveä lantio ja kapea vyötärö. Jopa ihan aikuisiällä sukupuoli tunnistettu väärin tai tultu kysymään oletko mies vai nainen, vaikka olen käyttänyt normaaleja miesten vaatteita ja hiusmalli ollut lyhyt.

Vierailija
44/44 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet menee urologille, naiset gynekologille ja muunsukupuoliset psykologille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi