Burgerimiehet Välimerellä uusi kausi alkaa
Katso lähetysajat : Burgerimiehet Välimerellä - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (959)
Sairasta, anoreksian vastakohta. Ihme että ohjelmaa ei kielletä.
Nää burgerimiehet ovat nimensä veroisia. Haetaan kaupasta sämpylät ja pihvit, paistetaan ja "keksitään" väliin salsa, myydään tämä kansalle ja tv-kanavalle. Kyllä suomalaiset ovat höynäytettävissä.
Lisukkeeksi, äijät ovat läskejä sanan varsinaisessa merkityksessä ja kyseessä saattaa olla sairaus - ei elimellinen ,vaan korvien välissä. Ympäröidään itsensä rasvalla, läskillä että maailma ja elämä olisi paremmin kestettävissä. Tämä voi heillä tai ainakin toisella olla tiedostamatonta.
Kun ikää ja painoa kertyy, heidät tuodaan palomiesten ja nosturin voimin vuodeosastolle koska ovat syöneet jalat altaan. Tällaisia potilaita meille jo tulee viikoittain. Vielä ehtisi miettiä, missä ja miten loppuelämänsä haluavat viettää. 10 vuoden päästä se on jo liian myöhäistä. Ja voihan olla että silloin itse aiheutettuja sairauksia ei enää edes oteta vuodeosastohoitoon.
USAsta rantaunut sairauden malli on herlevin muodossa jo meilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman nimi pitää muuttaa. Sopivapi olisi "Punaniskajuopot Välimerellä".
Mistähän toi punaniskuuskin tähän repäistiin?
Varmaan riittää että on lihava. Naisilla taas lihavuus on ihan muuta.
Burgerimiesten päät on rasvan peitossa, kaulaa myöten. Niska on kuin michelin ukolla ja punainen. Korvat on jääneet läskin takia kokonaan peittoon ja nenä löytyy kun tarkasti katsoo poskien välistä. Ne näyttää siltä että ne räjähtää. Kasvojen väri on jatkuvasti hikisen punainen. Kaikkihan sen näkee jo niitten turvonneista kasvoista, silmistä että paino käy terveyen päälle. Itse ovat valinneet tiensä, joten itse kärsivät myös seuraukset. Sairaalloisen lihavuuden tuomilta haitoilta heitä suojaa vielä ikä (30-40 v.). Mutta - kun vuosia sekä varmasti myös painoa kertyy, sitten alkavat tulla ne haitat. He eivät ole vain lihavia, he ovat sairaalloisen ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ne kyllä mun mielestä niinpaljon juo, pari kaljaa saattaa juoda. ja älä säkin tekemään noita reseptejä on kuule hyviä noi burgerit!
Joku uskoo nyt satuihin. Veistä käyttämällä sipulin pilkkomiseen ei kyllä vielä kokiksi voi kutsua.
Kai tuo Ossi ainakin on jo yli 40. Voihan ne olla ihan hyväkuntoisiakin. Eihän ne kotioloissaan varmaan burgereita ahmi.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo kuumailmapallo edes nousee ilmaan kun burgerimiehet painavat niin paljon?
Nostokykyä pallolla on yli 2000 kiloa kuoren koosta riippuen.
On kyllä ällöttävä ohjelma. Pahinta on lähikuvat syömisestä.
Aleksi ja Ossi voisivat seuraavaksi tehdä sarjan Burgerimiehet Pattayalla, missä valmistettaisiin suomalaisia perinneherkkuja, kuten keitettyä mäyrää.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ja Ossi voisivat seuraavaksi tehdä sarjan Burgerimiehet Pattayalla, missä valmistettaisiin suomalaisia perinneherkkuja, kuten keitettyä mäyrää.
Edellinen kausi oli Aasiassa. Mitä näitä nyt vielä olisi jäljellä - ehkä Australia, Etelä-Amerikka, Afrikka ja ehkä myös Keski-Eurooppa. Burgerimiesten sivuilla kai saisi ehdottaa seuraavaa kohdetta.
Saako Suomesta sitä aitoa parmesaania I luokassa vai tuodaanko Suomeen vain II ja III laatua?
Entäpä ykköslaadun Parmankinkkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän toi punaniskuuskin tähän repäistiin?
Burgerimiesten päät on rasvan peitossa, kaulaa myöten. Niska on kuin michelin ukolla ja punainen. Korvat on jääneet läskin takia kokonaan peittoon ja nenä löytyy kun tarkasti katsoo poskien välistä. Ne näyttää siltä että ne räjähtää. Kasvojen väri on jatkuvasti hikisen punainen. Kaikkihan sen näkee jo niitten turvonneista kasvoista, silmistä että paino käy terveyen päälle. Itse ovat valinneet tiensä, joten itse kärsivät myös seuraukset. Sairaalloisen lihavuuden tuomilta haitoilta heitä suojaa vielä ikä (30-40 v.)
kuules palsta-mamma! olen nähnyt ihan 20-25v nuoria tyttöjä kaupungilla mitkä on todella ylipainoisia että ei ole varaa arvostella ulkonäköä. moni suominainen voi alkaa kattelemaan mitä työntää mahalaukkuun. Ja burgerimiehet on molemmat 40v.
ja joku teistä kerran itsekin sanoi että on komeita miehiä jonka takia tykkää ohjelmaa katsella.
-ERI
Turvavyön jatke lentokoneessa varmaankin.
Joutuvat leipänsä eteen mainostamaan noita kaikkia puoivalmisteita, vaikka varmaan alusta saakka itse tekemänsä hampurilaiset olisivat parempia.
Vierailija kirjoitti:
sinä se et varmaan ole koskaan ikinä käynyt Burger kingissä, mc donaldsissa tai vaikka hesburgerilla jnee.??
Ihan ok sarja, varsinkin vierailut eri tuotantolaitoksilla yms. Mutta voisko niitä veetun "PUITA" vähän vähentää oikeasti.
Milloin sarjaan tulee jakso Burgerimiehet lihavuusleikkauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Joutuvat leipänsä eteen mainostamaan noita kaikkia puoivalmisteita, vaikka varmaan alusta saakka itse tekemänsä hampurilaiset olisivat parempia.
Ruokahifisti tekee tietty hampurilaisensa siten että sämpylään viljellään omat viljat omassa pellossa, eristetään suola merivedestä tjsp, kasvatetaan omat hiivat, omasta lehmästä maidot/kermat ja siitä saadaan voita, omilta kanoilta kananmunat. Ja samaa tyyliin loputkin eli oman maan maustekurkut, tomaatit, salaatit, ja pihviä varten oma lehmä pistetään jauhelihaksi, jne. Majoneesiin tarvitaan oliivitarha josta saa omaa oliiviöljyä, jotain josta saa etikkaa (viini? eli viinitarha) etc.
Vierailija kirjoitti:
Graavi- ja kylmäsavumäyrä on myös suomalaisia herkkuja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sellainen nykyaikainen telkkarin, josta voi vaihtaa kanavaa tai peräti sulkea. Ei ole pakko katsoa jotain ohjelmaa, jos ei halua.
sinä se et varmaan ole koskaan ikinä käynyt Burger kingissä, mc donaldsissa tai vaikka hesburgerilla jnee.??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä parhaaseen katseluaikaan näytetään kahden pulskan pojan mätön syöntiä, ihan ällön näköisiä ruokia.
Tosimies se ei mättämistä väliin jätä.
Eikä elä yli 55-vuotiaaksi.
Tosimies ei pelkää kuolemaa. Se on soturin kohtalo. Suomen kansalaiset oli kerran sotureita ja näissä burkermiehissä elää se veteraanien henki edelleen. Oma isäni oli samalainen. Hän oli veteraani ja eli hetkessä. Saatanan nössö. Toi sun kommentti laskee koko kansan taistelumoraalia.