Burgerimiehet Välimerellä uusi kausi alkaa
Katso lähetysajat : Burgerimiehet Välimerellä - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (959)
Alkakaa te Palsta-mammatkin kotona enemmän tekemään näitä samoja burgereita ja puita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ohjelma japuita ! Lisää tällaista eikä mitään terveyssummittia missä satu toimisto kertoo monta mikrogrammaa pitää syödä karsinogeenejä ja aminohyppybakteereja.
Eikös Satu toimisto juonut itsensä sairaalaan aikoinaan, siis VETTÄ juomalla.
Se oli Karita.
Karita onkin viime aikoina kunnostautunut lähinnä juomalla viinaa ja nussimalla. Ja kertomalla siitä somessa. Laulaminen jäänyt vähän vähemmälle.
Siis kuka? Laulaminen?
Taitaa sekottaa väärään Karitaan :D
Ex-missi Karita Tuomola ja myöhemmin Tykkä, oli se joka joi liikaa vettä että lähti suolat liukenemaan elimistöstä ja joutu teholle silloin joskus.
Ja se viime aikoina lähinnä viinaa juomalla ja nussimalla sekä siitä somessa kertomalla kunnostautunut laulamistaan vähentänyt Karita lienee Mattila.
Miten kukaan näistä liittyy purilaismiehiin, sitä en tiedä.
Ohjelman nimi pitää muuttaa. Sopivapi olisi "Punaniskajuopot Välimerellä".
Vierailija kirjoitti:
ei ne kyllä mun mielestä niinpaljon juo, pari kaljaa saattaa juoda. ja älä säkin tekemään noita reseptejä on kuule hyviä noi burgerit!
Vierailija kirjoitti:
Miksi RANSKAN Nizzassa mentiin drinkkibaariin jota piti Birminghamista UKsta tullut mies ja hänen kanadalainen vaimonsa joka grillaili takahuoneessa leipiä? Italialaisten miesten ravintolassa syötiin italialaista risottoa.
Eikö tässä käsitellä paikallisia ruokia?
Miksi ei jotain hienompaa Nizzan salaattia (grillatulla tuoreella tonnikalalla ja viiriäisen munilla jne)?
Tai simpukoita jotka ovat tuon alueen erikoisuus?
Ehkä muutkin on jo nähneet muutamaan kertaan nuo mainitsemsi paikalliset erikoisuudet. Minä ainakin olen.
Ja söihän ne niitä laserilla signeerattuja ostereita. Eikö nekään ollut tarpeeksi hienoja sulle?
Nämä ohjelmat tehdään tietyille kuluttajasegmenteille. Siellä sun segmentissäs ei valitettavasti taida olla tarpeeksi porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne ihanat mimmit Monacon jahdilla. Vaikutti just sellaisilta kivoilta naapurintytöiltä joiden kunnia asia on maksaa omat ruoat ja juomat treffeillä. Ja sit mä heräsin.
ne oli just sellasia joista palstan niin sanotut kulttimiehet haaveilee . Maksavat omat ruokansa ja pyllistävät kun mies haluaa .
todellisuudessa eivät kusekaan normi miestä kohti . Pittää olla Monaco miljonääri vähintään tai sitten ainakin Ossin hiusraja.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän toi punaniskuuskin tähän repäistiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ihanat mimmit Monacon jahdilla. Vaikutti just sellaisilta kivoilta naapurintytöiltä joiden kunnia asia on maksaa omat ruoat ja juomat treffeillä. Ja sit mä heräsin.
ne oli just sellasia joista palstan niin sanotut kulttimiehet haaveilee . Maksavat omat ruokansa ja pyllistävät kun mies haluaa .
todellisuudessa eivät kusekaan normi miestä kohti . Pittää olla Monaco miljonääri vähintään tai sitten ainakin Ossin hiusraja.
luulen että suomessakin alkaa tulla muodiksi tämä enemmän miesten kesken ja ehkä naistenkin. että aletaan syömään enemmän burgereita ja että lihotaan hiukan itseasias oltaisiin kaikki saman kokoisia kuin burgerimiehet. palsta-mammatkin on itse myöntänyt että on komeita miehiä ja tykkää katsella ohjelmaa kun miehet juttelee rennosti ja mukavasti.
tälläinen hyvin syönyt on seuraava se juttu meillä. seuraava jakso italia toivottavasti on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ne kyllä mun mielestä niinpaljon juo, pari kaljaa saattaa juoda. ja älä säkin tekemään noita reseptejä on kuule hyviä noi burgerit!
Saat sä keskolta millaset provikat tosta tuotesijoittelusta? Ymmärräthän, että monet ohjelman katsojat pitävät sitä vittuiluna.
Olen ollut vuosikaudet ohjelman fani, mutta se perustuu ihan muuhun kuin purilaisiin.
Myönnän että Herlevin purilaiset usein hakkaavat peruspurilaisen, jossa on kuiva jauhelihapihvi kahden kuivan sämpylänpuolikkaan välisssä maustettuna lusikallisella majoneesia ja parilla kurkkusiivulla, sinapilla ja ketsupilla.
Parasta niissä on tietysti pihvin jättäminen vähintään mediumiksi. Lisämausteet ja paremmat sämpylät ovat OK, mutta varsinkin muut lisukkeet ja salaatit sekä erityisesti kastikkeet tekevät niiden syömisestä yhdellä puraisulla sotkuista puuhaa.
Onko purilainen purilainen, jos se pitää joko halkaista veitsellä tai syödä ylä- ja alaosa erikseen?
Tasapuolisuuden vuoksi mainittakoon, että toinen epäönnistunut katuruokakonsepti hyvien täytteiden mättämiseksi rinnuksille on äss-ryhmän markkinoimat texmex tortillat ja tacot.
Vierailija kirjoitti:
Parasta niissä on tietysti pihvin jättäminen vähintään mediumiksi.
Sen verran disclaImeria peliin kotikokeille, että kyse on naudan jauhelihasta.
Possun ja sika-nauta jauheliha on aina kypsennettävä läpikypsäksi (weii done).
Naudan jauhelihan tulee olla hyvälaatuista ja mahdollisimman tuoretta. Kylmäketjun katkeamattomuuteen on syytä kiinnittää huomiota. Muuten sekin läpikypsäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat sä keskolta millaset provikat tosta tuotesijoittelusta? Ymmärräthän, että monet ohjelman katsojat pitävät sitä vittuiluna.
Olen ollut vuosikaudet ohjelman fani, mutta se perustuu ihan muuhun kuin purilaisiin.
Myönnän että Herlevin purilaiset usein hakkaavat peruspurilaisen, jossa on kuiva jauhelihapihvi kahden kuivan sämpylänpuolikkaan välisssä maustettuna lusikallisella majoneesia ja parilla kurkkusiivulla, sinapilla ja ketsupilla.
Parasta niissä on tietysti pihvin jättäminen vähintään mediumiksi. Lisämausteet ja paremmat sämpylät ovat O
Päh, et vaan osaa (syödä hampparia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luulen että suomessakin alkaa tulla muodiksi tämä enemmän miesten kesken ja ehkä naistenkin. että aletaan syömään enemmän burgereita ja että lihotaan hiukan itseasias oltaisiin kaikki saman kokoisia kuin burgerimiehet. palsta-mammatkin on itse myöntänyt että on komeita miehiä ja tykkää katsella ohjelmaa kun miehet juttelee rennosti ja mukavasti.
lisään vielä että suomesta voisi tulla sellainen burgerimaa, ja että täällä voisi ihmiset olla sen kokoisia kuin burgerimiehet on! alkakaa tekin vaan syömään enemmän burgereita
Katsoin juuri Sohvaperunoiden jakson, jossa käytiin läpi purilaisukkojen seikkailuja Portossa.
Ei ollut joukossa yhtään avmammaa kauhistelemassa. Hauska tuntui olevan senkin edestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa oikeasti katsoa sitä, että kaksi rasvapalloa mättää mässyä naamaansa? Mä en ymmärrä tän ohjelman suosiota ollenkaan. Odotan vain koska lehdestä saa lukea, että jompi kumpi on kuollut sydäriin.
Minun mielestäni on sellaista mukavaa "aivot narikkaan" katsottavaa. Olen latsonut aina uusinnatkin, jos sattuu kohdalle. Ei haukuta ketään ja miehillä on mukavaa menoa ylipäätään. Ei aina tarvitse olla pipo kireällä ja nolata ketään. Joten älä sinäkään ole. Hiukan positiivisuutta.
Akseli on oikeasti tosi taitava kokki. Ei ehkä komein, mutta harmi kun roskaruoka näyttää vain kiinnostavan tehdä. Myös alkoholi kerryttää kiloja. Välillä jutut aika juntteja, mutta hyvin pätevä alallaan. Kuulemma hauskanpitoa ex etsi, ehkä Akseli muutakin.
Yhdistelmä syödä ja juoda koko ajan paljon epäterveellistä ei oikein kiinnosta. Ruokaa on paljon muutakin kuin burgerit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä parhaaseen katseluaikaan näytetään kahden pulskan pojan mätön syöntiä, ihan ällön näköisiä ruokia.
ällön näköisiä?! no ei kyllä mun mielestä ole, ja kuules kun pääsisit maistamaan kerrankin niin olisit hiljaista poikaa ja tulisi hymy-korviin saakka. ala sinäkin vaan enemmän syömään samanlaisia burgereita viikottain samoilla resepteillä niin et paremmasta tiedä. itsekin tykkään syödä burgereita ja katsellla näitä joka viikko. Palsta-mammatkin on itse kehunut että miten hyvänäköisiä komeita miehiä ovat.
Kohta Italia jakso! :) toivottavasti tulee hyvänäköistä settiä syötyä. olkaa palsta-mammat kohta telkkarin edessä kun teidän suomen komeimmat miehet näyttää vähän italiaa
Onhan tuo Akseli laulajanakin kunnostautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta niissä on tietysti pihvin jättäminen vähintään med
Tanskassa saa gourmetpurilaisen puolella Herlevin roskaruokaloiden hinnasta. Ei ihme, että meni konkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta niis
Tanskasta ei saa mitään puoleen hintaan. Voikkonenkin, joita burgermiehet Pohjolassa-kaudella oli, maksaa 8€/kpl.
Varmaan siks kävivät Nizzan parissa kalleimmassa mestassa, kun niiden luottokortit ja rahat oli ryöstetty vuokratalolta silloin yöllä, ja saivat tuotantopäällikön luottokortin piikkiin ne ruuat ja juomat :D :D :D