Monenko päivän välein peset hiuksesi?
Jos on siis töihin menoa tai muuten ihmisten ilmoille menoa?
Kommentit (54)
Kerran tai kaksi vuodessa sadevedellä.
Noin 2-3 päivän välein. Voi mennä neljäkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
3 päivän.
Joo samoin. Ei puhtaita hiuksia viitsi rasittaa pesemisellä. Kolmessa päivässä tulee vähän jotain pesemistä 🤯
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen päivä
Tämä. Kovilla pakkasilla jokapäivä, kun tekee mieli saunoa
M4X
Kerran viikkoon, hajotkaa siihen :)
Joka työaamu käyn suihkussa ja pesen hiukset. Lomilla pesen ehkä 4-5 krt/vko. Viikonloppuna pesu jää sunnuntaina väliin, kun perjantaina käyn aamulla, lauantaina iltasaunassa ja sunnuntai on välipäivä, jolloin en käy edes suihkussa, ellen tee jotain hikoiluttavaa.
Joka päivä. Saman tien kun kerran käyn suihkussa.
Mulla on teippipidennykset enkä jaksa kuivata hiuksia föönillä. Pesen noin joka neljäs päivä.
6/7 eli sunnuntaisin yleensä en pese hiuksia. Muutoin joka aamu ma-la.
Jää puhtauden tunne puuttumaan jos jätän hiukset aamuisin pesemättä.
Olen jo vanhempi rouva niin en enää pese käytännössä ollenkaan. Kampaajani pesee ja laittaa kiharat 3kk välein. Hiukseni eivät rasvoitu ja en hikoile niin saunassa käynti mökkireissun yhteydessä keväisin ja syksyisin riittää. Ehkä myös juhnnuksena jos on ollut paljon pihahommia ja tullut likaa.
Peskää nyt itseänne! Tuommonen likaisuus on yököttävää.
Vierailija kirjoitti:
4-6 päivän. Olen jo vanhempi hlö, eikä hiuspohjani rasvoitu niin helposti.
Hyi sitä mummonhajua. Pitää jaksaa peseytyä vaikka olisi ikää. N.40v eteenpäin ihmiset alkaa haista kuvottavalta. Olen itsekkin jo yli 50v nainen ja vähintään kerran päivässä pesydyn ja esim. helteillä enemmänkin. Juuri sieltä hiusten alta nousee löyhkää monilla, jopa saunassa käydään myssy päässä, ettei tarvi pestä vaan. Kai menee se hajuaisti, eikä huomata, et ihmiset yökkii. Ja toki hiukset myös kärsii, kun tukkeutuu kaikesta hiestä ja liasta.
Nyt puhutaan hiuksista ei pilluvilloista.