Monenko päivän välein peset hiuksesi?
Jos on siis töihin menoa tai muuten ihmisten ilmoille menoa?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Itse pesen joka päivä.
Te kerran pari viikossa peseytyvät. Harrastatteko ollenkaan liikuntaa tai mitään fyysistä tekemistä? oma pääni on ainakin ihan märkä esim. liikunnan, ruohon leikkaamisen ja lumikolauksen jälkeen. Kesällä pelkkä helle ja hattu riittää.
Kesäisin juoksen ja voimistelen ulkona muutenkin. Sen jälkeen suihku ja vesipesu. Noin kerran viikkoon riittää shampoo. Ennen pesin joka päivä vuodenajasta ja tekemisestä huolimatta. Totuttelujakson jälkeen päänahka mukautui eikä hiukset enää rasvoitu lähellekään samaa tahtia. Samalla loppui hilseily kun päänahka ei kuivu jatkuvasta kemikaalipesusta.
Kaksi kertaa viikossa. Monetiko sinä peset pörrösi?
Pakko pestä päivittäin tai vähintään joka toinen päivä. Alkaa muuten päänahka kutisemaan ja kohta on valloillaan taliköhnä -niminen riesa semminkin, jos pää hikoaa.
Kerran 1 - 1.5 vkossa. Reissussa useammin, koska likaantuu. Kotioloissa pysyy kuivana ja siistinä koko ajan.
Ikä vaikuttaa; nuorempana pesin päivittäin, oli pakko. Sitten hiljalleen harvemmin.
Pesen kaljun joka päivä. Miksi jättäisi pesemättä kun käy suihkussa?
Joka aamu vaikka en poistuisi kotoa mihinkään. Yököttää ihmiset, jotka pesevät hiukset vain kerran viikossa ja näitä kohdatessa joutuu oikeasti pidättämään hengitystä. Yleensä ovat ihan normaalin näköisiä rouvia, jotka varmaan ajattelevat juuri samalla tavalla kuin tuo yksi kommentoija eli "hiukseni eivät rasvoitu". Jostain syystä ällöttävä eltaantunut päänahan haju leijailee silti ympärillä..
Teenköhän ennätyksen, kun pesen hiukseni kerran kahdessa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Teenköhän ennätyksen, kun pesen hiukseni kerran kahdessa viikossa.
Ainakin teet ennätyksen sivullisten pökerryttämisessä. Hyi hemmetti. Elät varmaan yksin?
Joka toinen päivä, jos töitä. Vapaalla saatan sinnitellä kolme päivää. Mutta sitten kyllä jo ällöttää itseäkin se eltaantuneen päänahan haju.
Ihan sen mukaan, että onko likainen. 1-3 päivän välein
Taas tämä kilpailu että kuka on ällöttävin. Ja kyse vielä naisista, hyi olkoon. Itse pesen joka toinen päivä tietenkin.
Joka toinen päivä. Luonnonkihara tukkani ei kestä jokapäiväistä pesua.
Mä oon hevari. Liimaletti. Suihku on poppareille.
Pari kertaa viikossa shampoolla, muuten hoitoaineella päivittäin. Luonnonkihara pörrö, ei voi mitenkään pestä shampoolla päivittäin.
Noin kerran kuussa pesen hiukset.
Joka aamu. Mulla rasvoittuu näin keski-ikäisenä niin nopeasti, että illalla pestynä olisivat jo aamulla sellaiset... esilikaiset. Muutama vuosi sitten 2-3 kertaa viikossa oli ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Noin kerran kuussa pesen hiukset.
Samoin 1-2 kertaa kuussa riittää pesen laadukkaalla hoitoaineella. Muuten suihkun yhteydessä vesipesu
Keskiviikkoisin ja lauantaisin.