Onko todellinen yhteys tärkeä parisuhteessa?
Olen herännyt siihen että itselläni oman puolison kanssa ei sellaista ole ja suunnittelen eroa.
Kommentit (26)
Asunnon (pysyvän) hankkiminen, vuokrasopimus on diippiä. Se on sitä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä se todellinen yhteys sitten tarkoittaa? Mä olen jotenkin ihan pyörällä päästäni, kun nykyisen miesystävän kanssa tuntuu jokin sellainen mystinen kaiken aikaa auki oleva laajakaista. Ei tarvitse edes puhua mitään, se tuntuu pelkässä katseessa. Eikä ole mitenkään aina mitään seksuaalista, mutta sitäkin kyllä hyvin paljon.
Ehkä se tulee siitä tunteesta, että on nähty ja kuultu ja rakastettu juuri sellaisena kuin on. Kumppani katsoo mua ja katseesta näkee että mä olen hänen nainen 100%, kaikkine puolineni. Ja mä tunnen samoin kun katson häntä. Tuntuu syvä rauha ja helppous.
Tätä mä ainakin tarkoitan. En vaan ylempänä vastatessa tajunnut avata sitä mitä sillä tarkoitan.
Olisihan se mutta seharvemmin onnistuu kun tuo on asia mikä toimii vain molempiin suuntiin ei pelkästään naisen suuntaan niin kuin naiset vaativat.
Naisita on tullut itsekeskeisiä ja omahyväisiä että edes parisuhteet ei voi toimia kun ei mikään ihmissuhde toimi niin että toinen vain vaatii ja toisen pitää vain toteuttaa nämä vaatimukset. Naiset ovat kadottaneet yhteistyö kyvyn jota jokainen ihmissuhde vaatii
Kyllä ja luottamus. Itse en pystyisi olla muuten vain parisuhteessa, enkä kestä mitään säätämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se todellinen yhteys sitten tarkoittaa? Mä olen jotenkin ihan pyörällä päästäni, kun nykyisen miesystävän kanssa tuntuu jokin sellainen mystinen kaiken aikaa auki oleva laajakaista. Ei tarvitse edes puhua mitään, se tuntuu pelkässä katseessa. Eikä ole mitenkään aina mitään seksuaalista, mutta sitäkin kyllä hyvin paljon.
Ehkä se tulee siitä tunteesta, että on nähty ja kuultu ja rakastettu juuri sellaisena kuin on. Kumppani katsoo mua ja katseesta näkee että mä olen hänen nainen 100%, kaikkine puolineni. Ja mä tunnen samoin kun katson häntä. Tuntuu syvä rauha ja helppous.
Tätä mä ainakin tarkoitan. En vaan ylempänä vastatessa tajunnut avata sitä mitä sillä tarkoitan.
Just tämä!
Onko yhteyttä ollut aiemmin vai onko vain lakannut olemasta?