Nyt saa Cittarista Juhla Mokkaa 4,99€
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ostin k-supermarketissa 9e/2pkt costaricaa, tarjous on plussa kortilla 4.5 asti voimassa. Aion hamstrata itelle ja äitille.
Aaah, sehän on vasta kahvien kahvi!
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset juovat aivan karseaa kuraa, jota nimitetään kahviksi? Itse en ole juonut kahvia 30 vuoteen mutta äskettäin olin sellaisessa sosiaalisessa tilanteessa, että sitä kammottavaa vaaleapaahtoista suodatinkahvia oli pakko ryystää. Muuten olisin joutunut tekemään itsestäni erityisen numeron.
Seurauksena tunteja kestänyt pahoinvointi, päänsärky ja iljettävä maku suussa, joka jatkui päiväkausia.
Mikä siinä on, että ruotsalaiset ovat jo ajat sitten ymmärtäneet tumman paahdon olevan paljon parempaa ja sama pätee kaikissa muissa Euroopan maissa? Suomi on ainoa maa, jossa litkitään tätä vaaleaa kammotusta. Onko tämä vieläkin jotain köyhälistöperinnettä, kun kahvipavut ostettiin raakoina ja paahdettiin brännärissä puuhellalla? Ei tohdi paahtaa kallista ainesta liikaa, ettei vaan mene pilalle.
No mikä siinä on kun muilla on ihan eri maku kun mulla. (kiukun kiukun)
Miksi sulle on niin hemmetin tärkeää, että suomalaiset olisivat niin kuin sinä
S-marketissa oli tuollainen tarjous, mutta jäi ostamatta kun en tykkää Juhla Mokasta. Lövsbergiä kun saa halvalla, niin ostan.
Just ostin öahtelaisesta s- marketista. 4,59
Meidän S-kaupassa Imatralla oli 3,89 €. Kyllä hamstrattiin.
Kiteen K-supermarket Kupiaisella oli huipputarjous, JuhlaMokka 7,99€ pkt. Samaan aikaan ässällä 4,95 €.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset juovat aivan karseaa kuraa, jota nimitetään kahviksi? Itse en ole juonut kahvia 30 vuoteen mutta äskettäin olin sellaisessa sosiaalisessa tilanteessa, että sitä kammottavaa vaaleapaahtoista suodatinkahvia oli pakko ryystää. Muuten olisin joutunut tekemään itsestäni erityisen numeron.
Seurauksena tunteja kestänyt pahoinvointi, päänsärky ja iljettävä maku suussa, joka jatkui päiväkausia.
Mikä siinä on, että ruotsalaiset ovat jo ajat sitten ymmärtäneet tumman paahdon olevan paljon parempaa ja sama pätee kaikissa muissa Euroopan maissa? Suomi on ainoa maa, jossa litkitään tätä vaaleaa kammotusta. Onko tämä vieläkin jotain köyhälistöperinnettä, kun kahvipavut ostettiin raakoina ja paahdettiin brännärissä puuhellalla? Ei tohdi paahtaa kallista ainesta liikaa, ettei vaan mene pilalle.
Henkilö, joka ei juo kahvia rähjää siitä minkälaista kahvia muut juovat...
Kahvi on lähes aina tarjouksessa PYHÄINPÄIVÄNÄ, ISÄNPÄIVÄNÄ, ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ, JOULUNA, PÄÄSIÄISENÄ,ÄITIENPÄIVÄNÄ JA JUHANNUKSENA. Kun sopivasti ostelee, ei tarvitse normaalihinnoilla ostaa. Kun tietää oman kulutuksensa esim 1 pkt / vko, on helppo mitoittaa myös ostonsa ko jaksolle oikein.
Joo eipä kiinnosta ajella Sittariin sadan kilometrin päähän ja takaisin. Haen tuosta lähimmästiä K-kaupasta 9€ Juhla Mokan. Tulee halvemmaksi, eikä reissussa kestä 3 tuntia. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tasan viikko sitten 8.4. juhla mokka -paketti maksoi Prismassa 9,25€. Siis mitä niin ihmeellistä voi tapahtua, että hinta tippuu viikossa puoleen!
Esimerkiksi sellaista että viimeviikolla oli hinta 3,99 ja kaupaksi meni viikon aikana toista tuhatta pakettia, Nyt hinta "pompsahti" 9.25 euroon ja kaupaksi meni viikossa noin 100 pakettia, se pistää kauppiaan miettimään hinnoittelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-marketista on saanut koko viikon Juhla Mokkaa 4.50 e ja 4.95 e/kpl, kaksi per talous. Mulla on jo kuusi pakettia. Lisää haen niin kauan kuin paketteja on.
Se onkin juhlamokaa
9.25€ hinnalla se on tuhlamokaa...
Presidentti on myös tarjouksessa.
Jeps ja brasil kahvi 6.5 euroa paketti lähimmässä s-marketissa
Afrikaa ostin kaksi viikkoa sitten 3 euroa paketti
Tilasin Fiksuruoasta löffen vajaalla 90 sentillä. Paketti tuli sopivasti pääsiäiseksi.
Ostan kapseleita netistä. Halvaksi heittää.
Jee! Psykoosit tulille ja shittariin ostamaan pashkaa kahvia.
On vielä 1 1/2 muovi kassillista Juhlamokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut prismasta 10 pakettia ja tänään haen lisää. Katsoin tulevaa hintaa joka on 8,45e, juupajuu. viimeksi kun ostin ja maksoi 7,50e niin se oli itselleni se hetki että nyt kamelinselkä katkeaa ja rupesin harkitsemaan että siirryn pikakahviin. Mutta tarjouksen myötä säilyn suodatinkahvinjuojana. Näillä mennään pitkän aikaa kun päiväystäkin on. Toivottavasti kun loppuvat niin sen ajankohdan lähettyvillä on tarjouksia tai sitä ennen niin käyn hakemassa taas jemmaan.
Ja moralisoijille tiedoksi, niin minkäs teet jos se en ole minän niin se on joku muu. Laita palaute s-ryhmän suuntaan..
Iltasanomien tuleva otsikko: "Näin toimii sarjahamstraaja - kameratallenteet julki - tunnistatko henkilön?"
Ostin k-supermarketissa 9e/2pkt costaricaa, tarjous on plussa kortilla 4.5 asti voimassa. Aion hamstrata itelle ja äitille.