Olen tyytyväinen vaalitulokseen.
Sai Riikka Purra ja Petteri Orpo näpeilleen. Hienoa työtä Antti Lindman ryhmineen tehnyt. Oppositio haastanut todella hallituksen. Nyt on Antin ja SDP:n aika näyttää.
Hallitus on kokoajan heikentänyt suomalaisen vähäisaisen asemaa ja ajanut toimillaan ihmisiä pois kodeista. Ihmiset todella huonossa asemassa ja kyykytystä ollut tarpeeksi. Onneksi olkoon Antti ja SDP upeasta vaalituloksesta!🌹
Kommentit (9)
Miten tuo Lindmanin vaimo on voinut saada vauvan vielä 54-vuotiaana? Noillahan on 20 vuoden ikäero ja muija jää jo eläkkeelle?
No eihän se demarien voitto vaikuta mitenkään kansalaisiin, ei leikkauksia tulla tämän vaalivoiton takia perumaan.
Pääasia että persut romahti. Turha puolue, ihmettelen miksi edes nousivat niin suureksi 2010-luvulla. Koko puolueella ei ole muuta tarkoitusta kuin ulista maa han muu tosta ja repiä riveihinsä kylähulluja sun muita huru-ukkoja.
Olen tyytyväinen oikeistohallitukseen. Ja hienoa, että Trump pelastaa maailmaa vasemmistolta. Tässähän on ihan onnen päivät menossa!
Tyytyväinen työtön kun kokoomusta äänesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen oikeistohallitukseen. Ja hienoa, että Trump pelastaa maailmaa vasemmistolta. Tässähän on ihan onnen päivät menossa!
En tykkää Trumpista, mutta pääasia jos vasemmistolta pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Lindmanin vaimo on voinut saada vauvan vielä 54-vuotiaana? Noillahan on 20 vuoden ikäero ja muija jää jo eläkkeelle?
No on kyllä suuri ikäero noilla. Miten on mahdollista niin nuori lapsi, onkohan adoptoitu?
Kannattaa silti olla aktiivisesti yhteydessä oman kunnan ja alueen päättäjiin etteivät vaivu itsetyytyväisyyteen. On helppo tehdä paskoja päätöksiä jos muut tekisi vielä paskempia.