Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin juttu, minkä tuntematon on sinulle kertonut?

Vierailija
15.04.2025 |

Minulle avautui kerran tuntematon nainen: hän oli tullut myöhään vahingossa raskaaksi, koska ei ollut enää käyttänyt ehkäisyä, koska oli muka niin vanha. Ajattelin todellakin, että mitä minä tällä tiedolla teen siinä kahvilan jonossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas tosiaan outoa...

Mulla on pari tilannetta, joissa ei itselleni ole kerrottu mutta olen sivullisena kuullut; Ensin oli hieman vanhempi nainen, joka kertoi vieressä olevalle puolitutulle kuinka ei ole pitkään aikaan ollut miehensä kanssa petipuuhissa...Oli siis tilanne, jossa oli kahvihetki ja menin aika hämilleni (*en toki reagoinut asiaan, mutta mietin että mitä just kuulin😳...).

Toinen tilanne liittyy myös samoihin juttuihin...Olin kahvilassa, jossa viereisessä pöydässä näitä vähän vanhempia ukkeleita joita siellä joskus notkuu.

No, siinä sitten joku äijä selosti jo valmiiksi kovaan ääneen jotain "muistelmiaan" ja juttu oli melkoisen härskiä...Eikä voinut tosiaan olla kuulematta (*valitettavasti...). Tyyppi puhui jostain, kun oli ollut jossain missä lie ja siellä oli tyypin mukaan ollut joku "komea" nainen. Eikä mitä, sitten tämä alkaa kertomaan jostain kaveristaan/ tutustaan ja tämän tekemisistä yms. En ihan tarkkaan muista, miten meni mutta kertoi tokaisseensa/ tai jonkun muun sille kaverille ja joko tuolle tai muulle naiselle "Menkää naimaan saat**/per**!! " Ja tämän lauseen se kahvilaääliö tietysti huusi siellä kahvilassa niin, että kaikki taatusti kuulivat...

Äh, ehkä hieman sekava selostus mutta juu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme