Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu sinkkumiesten valtaisa kiinnostus varattuja naisia kohtaan?

Vierailija
15.04.2025 |

Halutaan lähteä yhteiselle lomamatkalle, ostetaan lahjoja ja ehdotetaan yhteen muuttoa. Onko se aviomies näille vain jokin hidaste, vai mistä on kyse? Itsellä nyt kolmas "tapaus" menossa neljän kuukauden sisään. Muilta naisilta kuullut samasta ilmiöstä. Mistä oikein on kyse?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein törmäät näihin sinkkumiehiin? 

Vierailija
2/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kertoa enemmän sinun käytötksestäsi jos sinkku miehet näin puhuvat sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehet etsivät seksiä ylipäätään kaikilta naisilta.

Vierailija
4/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töiden kautta ja sosiaalisessa mediassa. Kaikki ovat olleet hyvännäköisiä ja hyvissä ammateissa.

ap

Vierailija
5/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kertoa enemmän sinun käytötksestäsi jos sinkku miehet näin puhuvat sinulle.

No mitäs se siitä kertoo? 

ap

Vierailija
6/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan mieluiten varatun. Siitä on monenlaista iloa ja hyötyä, molemmille. Ensinnäkin se, että varattu hakee sekseuraa, kertoo että hänellä ei ole sitä avioliitossa. Minä tarjoan hänelle sitoumuksetta helpotusta ongelmaan, ei rakkautta, ei mitään juoruja, ei puheita, ei somea tai muuta moskaa, vain patoutumien purkua.

Minä itse koen varatun naisen kanssa, etten sitoudu mihinkään, en lupaa treffejä, en tulla huomenna, hän on vain ihminen, joka voi auttaa minua tämän ikikiiman hallinnassa muutaman päivän eteenpäin.

Vierailija
7/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sadismi ja disruptiivisuus. Päämotiivi ei ole saada puolisoa vaan aiheuttaa kipua ja kärsimystä, mistä vampiroi elämänenergiaa

2. Kyvyttömyys luoda rakkautta. Voi vain loisia valmiissa rakennelmissa sen sijaan, että itse rakentaisi esim. Avioliiton ja rakkauden. Vrt. Omenavaras vs puutarhuri

3. Piilohomoseksuaalisuus. Iso osa miehistä ei aidosti pidä naisista ja naisen energiasta, vaan ns. Kondominaisista, jotka toimivat miesten rakkauden välissä kondomeina. Esim. Mies voi rakastua enemmän naisen isään kuin naiseen, ja nainen on tässä vain "no homo" kondomi välissä. Avioliitossa elävässä naisessa on paljon maskuliinista energiaa

Vierailija
8/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töiden kautta ja sosiaalisessa mediassa. Kaikki ovat olleet hyvännäköisiä ja hyvissä ammateissa.

ap

Somessa miehet vonkaavat kaikilta. Sinkkunaisilla on yleensä aika armoton kylmyys, eivätkä he anna näille huomiota. Miksikäs muuten sinä annat?

Vierailija
9/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan mieluiten varatun. Siitä on monenlaista iloa ja hyötyä, molemmille. Ensinnäkin se, että varattu hakee sekseuraa, kertoo että hänellä ei ole sitä avioliitossa. Minä tarjoan hänelle sitoumuksetta helpotusta ongelmaan, ei rakkautta, ei mitään juoruja, ei puheita, ei somea tai muuta moskaa, vain patoutumien purkua.

Minä itse koen varatun naisen kanssa, etten sitoudu mihinkään, en lupaa treffejä, en tulla huomenna, hän on vain ihminen, joka voi auttaa minua tämän ikikiiman hallinnassa muutaman päivän eteenpäin.

Huh huh. Kannattaisi ehkä hakea apua mieluummin vaikka luostarimunkeilta kuin perheenäideiltä. Oksettavaa

Vierailija
10/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän seksiseuran hakemisen. Pelkästään siitä ei ole kysymys, vaan nämä etsivät puolisoa itselleen: terveet elämäntavat omaavaa, naisellista, uskovaista. Ovat eronneita, eivät halua asua yksin, haluavat lähteä matkalle minun kanssani, vaikka minulla on jo mies, jonka kanssa tehdä näitä asioita.

ap

Vierailija
11/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiinnität huomiota näihin miehiin. He näkevät että sinua kiinnostaa vähän muutkin miehet ja se haastaa kokeilemaan. Ei kukaan yritä selvästi rakastunutta naista.

Vierailija
12/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuon olevan yleistä. Se että nainen on varattu on minulle pahin turnoff naisessa.

Vierailija
13/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis porukalla on joku hyvä sairasvakuutus ja hammaslääkäri.

Useinhan näillä sinkkumiehillä on etuhampaat pois aina jossain vaiheessa. Vakuutus ja hammaslääkäri kuitenkin korjaa. Myös nenä suoristetaan kun on hyvä työsuhde.

Vierailija
14/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli samanlainen aloitus. Työkaverit on mitä on mutta some? Miksi pitää muuten somettaa? Ap ei käy täysillä.

Vierailija
15/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sinkkumiehet ovat yksinäisiä eivätkä kelpaa sinkkunaisille. Johonkin on tarpeet tyydytettävä ja epätoivoinen varattu nainen sopii siihen hyvin.

Vierailija
16/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiinnität huomiota näihin miehiin. He näkevät että sinua kiinnostaa vähän muutkin miehet ja se haastaa kokeilemaan. Ei kukaan yritä selvästi rakastunutta naista.

Mistähän sen voi nähdä? En julkaise itsestäni kokovartalokuvia, enkä mitään paljastavia kuvia. Lähinnä luontokuvia tai kuvia lasten harrastuksista (en kuitenkaan lapsista). Somesta selviää myös, että olen ollut naimisissa vuodesta 2007 lähtien, eli pitkään parisuhteeseen pystyvä ihminen.

ap

Vierailija
17/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli duunissa samanlainen rouva kun ap.  😄😄😄  Sitäkin kaikki miehet oli aina kosimassa. ; )

Vierailija
18/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helppoa seksiä. 

Vierailija
19/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo siitä etteivät nuo sinkkumiehet kuten et sinäkään pidä sun kumppania minään. Tuskin presidentin vaimolla on samoja ongelmia.

Vierailija
20/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli sama virsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan