Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatteko teidän teinejä mukaan uimahalliin tai saunaan?

Vierailija
14.04.2025 |

Olen alkanut käydä uimassa ja olisi mukava saada teinit seuraksi mukaan, mutta ei. Kavereiden kanssa käyvät kyllä rannalla, mutta uimahalli on nou nou. Saunaankin olisi kiva saada joku seuraksi, mutta käyvät yksin tai eivät ollenkaan. Ymmärtäähän sen toisaalta, kun on kehonmuutokset jne.. Muuten tehdään kuitenkin asioita yhdessäkin. Minulla kaksi tytärtä ja poika, 13-16 v.

T. Yh-mutsi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
2/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ton ikäiset halua vanhempiensa kanssa enää hengailla, kaverit on paljon tärkeämpiä. Yritä säkin löytää ikäistäsi seuraa, äläkä painosta lapsiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit lähtevät uimaan ja saunaan. Pojat miesten puolelle ja tytöt naisten puolet. Iät välillä 13-19 vuotta.

Vierailija
4/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tietää että häpeäkö sinun teinit sinua jostain syystä. En tarkoita tätä pahalla. Muistan vain oma teiniaikaa ja minulla oli sellaista. Jälkeenpäin ajateltuna surullista, mutta näin se vain oli. 

Vierailija
5/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä lapsuudenkodissa käytiin säännöllisesti uimahallissa, kunnes itse jättäydyin silmäongelmien vuoksi pois. En edelleenkään tykkää uida klooria sisältävässä vedessä, ei sovi minulle. Saunassa käytiin niin, että minä ja veli menimme ensin ja sitten isä tuli suurinpiirtein siinä vaiheessa, kun olimme ensimmäiset löylyt ottaneet ja kun veli ja minä lähdimme, tuli mutsi jatkamaan isän kanssa. Kun isä tuli pois niin systeri meni äidin kanssa ja saattoi jäädä vielä, kun äiti tuli pois. Näin saunoimme siihen asti, kun sisko ja minä olemme löytäneet puolisomme, sitten on ollut miesten vuoro ja naisten vuoro tai pariskunnille omat vuorot, miten milloinkin...

Tärkeintä tässä hommassa on kuitenkin ollut vapaus eli se ettei ketään ole pakotettu mihinkään...

Vierailija
6/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret häpeävät vartaloa. Ei haluta esitellä sitä. Ei tunnu luonnolliselta olla vanhemman seurassa. Ja jos vanhempi on ollut vihainen joskus, se nöyryyttää ja ahdistaa.

Vierailija
7/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä vaikea ikä. Haluavat itsenäistyä ja ottaa etäisyyttä vanhempiin. 

Tilanne muuttuu, kun aikuistuvat. 

Vierailija
8/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 v tytär ja tytärpuoli lähtevät uimaan, urheilevat tosin muutenkin, ehkä vaikuttaa asiaan. Käydään myös kaupoissa yms.. 17 v poika tulee saunaan, jos mieskin on siellä, mutta ei minun kanssa kaksin.

Vierailija
9/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähtee ihan mielellään kohta 13v. tyttö muun perheen mukaan ihan mihin vaan. Ei häpeä vielä ainakaan vanhempien kanssa näyttäytymistä ja tykkää kun vietetään perheaikaa. Myös uimahallissa tykkää käydä.