Sygg, joko tiedät montako on tulossa?
Olen melkein joka päivä katsellut olisiko sulta viestiä tullut.
Nevalaine, piiniskaveri PAS vk 6- pinosta
Kommentit (4)
No eipä ollut mukavia uutisia sulla. Enpä olisi uskonut, että niillä hcg arvoilla kesken menee. Onneksi teillä on vielä huuruneniä pakkasessa, ettei tartte ihan nollasta taas lähteä yrittämään. Kiva kuitenkin kuulla, että olet jo piristymään päin.
Aurinkoista kevättä ja paljon paljon enemmän onnea uuteen yritykseen
Nevalaine
Kiitoksia pahoitteluista!
Niin minäkin ruskean vuodon alettua ajattelin, että hcg oli niin korkea, että tuskin menee kesken, mutta toisin vaan kävi... Eipä niistä arvoista todellakaan hirveesti näytä hyötyä olevan... Lääkäri tosin kehotti tekemään raskaustestin, mutta itse tuollaisen valtavan veriryöpyn jälkeen, en kyllä ala moista turhaan tekemään...
Aattelin vaan, et jos oliski molemmat alkiot kiinnittyny, kun hcg oli niin korkea ja nyt toinen niistä tuli pois. Voiskohan olla mahollista?
Meille ei oo sitten tulossa yhtäkään marrasvaavia :(
Eli viikko sitten torstaina aloin vuotamaan semmosta epämääräistä ruskeaa ja se sitten muuttui vereksi sunnuntaina ja varsinainen keskenmenovuoto alkoi tiistaina. Näin myös itse alkion pöksyissäni keskiviikkona... Tää viikko on menny sairaslomalla ja kyllä tästä jo ollaan pikku hiljaa piristymässä. On kuitenkin niin hieno keväinen ilmakin, että kyllä elämä voittaa! Jäihän meille kuitenkin vielä kolme huurunenää pakkaseen, jotka sitten haetaan kyytiin täs kevään aikana. En olisi vielä viikko sitte arvannu, että tässä käy näin, mutta elämä onkin niin arvaamatonta ja suoraan sanottuna välillä tuntuu, että epäreilua...
Mutta kaikkea hyvää sulle Nevalainen ja onnellista odotusta!