Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadut aviomiehesi valinnassa?

Vierailija
14.04.2025 |

Olen elämäni risteyskohdassa, surullinen ja hukassa. Nyt kaipaisin naisilta tietoa ja kokemuksia siitä, millä perustein se elämänkumppani kannattaa valita? Mitä kadut? Mitä toivoisit ottaneesi huomioon? Mikä riittää..? Mitä kaihtaa, ja mitä arvostaa? 

Ihmiset joilla valinta meni vikaan; mitkä olivat mahdollisia varoitusmerkkejä?

Ihmiset joilla valinta osui oikein; mikä mielestäsi johti tähän, mitä tunsit?

Kiitos

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin kilttismiehen joka väitti olevansa parempi kuin muut. Oli mustasukkainen ja väkivaltainen. Jos mies sanoo olevansa kiltti, se on kirkkaanpunainen red flag.

Vierailija
2/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa tuo perseisyys alkoi ilmetä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa tuo perseisyys alkoi ilmetä?

Oho, tämä siis tarkoitettu tuolle ylemmälle kommentoijalle. Missä kohti alkoi varoitusvalot vilkkua..?

Vierailija
4/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autiot kadut.

Vierailija
5/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt kuunnella vaistoa, joka käski sanomaan kihloille ei. Mies ei näyttänyt tunteitaan. Yhdessä asuessa hän alkoi kontrolloimaan ja ainoat tunteet mitä näytti olivat negatiivisia.

Vierailija
6/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt puheen sijasta katsoa tekoja. Onko oikeasti valmis panostamaan suhteeseen.

Vierailija
7/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väitti olevansa hetero...

Vierailija
8/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta vanhempi mies. Ei haitannut aiemmin mutta nyt keski-iässä alkaa haitata. En ottanut aikoinaan huomioon sitä että miehet vanhenevat tutkitustikin nopeammin kuin naiset. En vaihtaisi pois, mutta myönnän että jos nyt olisin uudelleen valitsemassa niin ottaisin omanikäisen tai jopa itseä hieman nuoremman.

Vierailija
9/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, kun en ole noin autisti, että ajattelisin miehen valintaa tai, että "nyt olen elämäni risteys kohdassa" 🤣

Vierailija
10/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse sellainen mies, jonka katseessa on rakkautta ja lempeyttä sinua kohtaan.

Ex oli kylmä, eikä näytellyt liiemmin tunteita. Huonosti siinä kävi, kun toinen ei ollutkaan rakastunut vaan kelpas ilmainen pano kodinhoitopalveluineen.

Vierailija
11/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katuu puolisoaan, pitää ottaa ero.

Väärin miestä kohtaan olla salaa katkera ja hukata miehen aikaa.

Vierailija
12/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä, kun en ole noin autisti, että ajattelisin miehen valintaa tai, että "nyt olen elämäni risteys kohdassa" 🤣

Haluaisin vain kuulla, mitä naiset katuvat/pitävät viisaana vuosikymmen/kymmeniä eteenpäin saman miehen kanssa elettyään. Jos saisin lainattua hieman viisautta tähän hetkeen. 

Vierailija
13/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostele omia tunteita jos et tunne mitän tai epäilyttää,älä aloita suhdetta.odota hieman.

kohtelias kumppani, joka ajattelee sun parasta, on tasapainoista parisuhdetta ajatellen hyvä asia.joku nalkuttaja tai ilkeä ei ole oikea kumppani.vaan usein sairas ihminen.

Vierailija
14/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tunteellisena luulin miehen tasaisuutta ensin tunnetaidoiksi.

Sitten kun elämän myötä vihdoin itse opin riittävästi, huomasin että sillähän on ihan avuttomat tunnetaidot, tasaisuus on itse asiassa kylmyyttä ja tasaisuuden ylläpito helppoa, kun vastaus kaikkiin ongelmiin on pakeneminen ja "puhutaan tästä sitten myöhemmin" ilman, että asiaan kuitenkaan sovitaan mitään paluuta tai koskaan sellainen tapahtuisi. 

Eli ota joku lämmin ja puhekykyinen. 

Vierailija
15/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole koskaan ollut mitenkään kovin aktiivinen järjestämään treffejä eikä osaa kehua tai sanoa mitään kivaa. On kuitenkin hyväsydäminen ja reilu, mutta itsellä alkaa romanttiset tunteet kuolemaan kun se arjen hellyys on hänelle sitä että hän käy kaupassa ja antaa lähtiessä pusun jos minä teen siihenkin aloitteen. Emme ole naimisissa ja pohdin eroa.

Vierailija
16/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pesunkestävä narsisti, tunnista nykyisin hyvin sen tyyppiset miehet.

Vierailija
17/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ilmeisesti olet sen verran autisti, että yhdyssanat eivät onnistu🤣🤣

Vierailija
18/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on aina olleet sellaisia, että ovat aluksi tosi kivoja, huumorintajuisia, tuovat kukkia, vievät syömään yms. Sitten menee vuosia ja niistä tulee ilkeitä, todella vaikeita luonteeltaan ja täysin huumorintajuttomia.

Vierailija
19/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on aina olleet sellaisia, että ovat aluksi tosi kivoja, huumorintajuisia, tuovat kukkia, vievät syömään yms. Sitten menee vuosia ja niistä tulee ilkeitä, todella vaikeita luonteeltaan ja täysin huumorintajuttomia.

Mikähän tässä on? Onko teillä ollut minkälainen keskusteluyhteys, yhteisiä unelmia? En siis syytä,  vaan utelen.

Vierailija
20/36 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyhmä 17-vuotias, retkahdin mustasukkaiseen, kontrolloivaan, raivokohtauksia saavaan alkoholistimieheen, enkä älynnyt erota ajoissa. 30 vuotta myöhemmin pääsin irti, ja olen nyt tyytyväinen elämääni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan