Onko täällä lapsiperheitä, joilla ei oo ollut sateenvarjo rattaita käytössä? Mikä syynä?
Meillä ollut käytössä kahdella lapsella samat rattaat, ulkomaan matkalta ostetut.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sellaisia tarvii? Tavallilla pärjätty
Täällä pääkaupunkiseudulla kätevät. Itse en esim. jaksanut nostaa tavallisia rattaita bussiin yhdellä kädellä, jos toisella piti kiinni lapsen kädestä. Nuo sateenvarjorattaat ovat paljon kevyemmät.
Helsingissä asutaan ja kaksi lasta on, mutta en ole tarvinnut sateenvarjorattaita tähänkään. Ihan hyvin jaksoin keikauttaa rattaat bussin kyytiin, ja olen aika heiveröinen pienikokoinen naisihminen. Ei ongelmia myöskään Bugaboon tuplarattaiden kanssa (paitsi tietty ettei aina mahduttu kyytiin)
Yhdistelmävaunuista sai rattaat, sitten meillä oli perus-Mallat ja tupla-Mallat, joita mm. perhepäivähoitajat suosivat ainakin aikoinaan: kestävät, suht isot pyörät, hyvät jouset ja kulkivat hyvin.
Ei ole ollut. Ei ollut koskaan tarvetta. Lapsi on jo 21v, että ei ole enää tarvetta minkäänlaisille rattaille. :D
On ollut. Oli hyvät kun kävimme mun vanhempien autolla ostareilla yms.
Mihin ois tarvinnut. Töissä tutustuin moisiin ja totesin että meille ei tuu. Reissu käytössä oli matkarattaat, kevyet ja tukevat, kotona yhdistelmät. Niillä liikuttiin julkisissa ihan hyvin. Matkarattaisiin sai kaukalon kiinni ja selkänojan alas. Etelänreissulla ne oli helppo läjätä ja pakata pussiin, reppu oli käytössä sillävälin.
Rattaita? Meidän lapset on laitettu ihan itse kävelemään jos jonnekin haluavat.
Sellaisille otettiin kantoliina tai kantoreppu. Menee vielä pienempään tilaan kuin sateenvarjorattaat.