Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei ymmärrä, miten uupunut olen

Vierailija
14.04.2025 |

Takana burn-out ja myös sairaus joka uuvuttaa. En jaksa tavata ihmisiä kovin usein. Kaverini ei ymmärrä tätä. Haluaa tavata jopa useita kertoja viikossa, ja kun kerron etteivät nyt voimavarani riitä, syyllistää. On nyt sitten itsekseen diagnosoinut mulle masennuksen ( mitä ei ole) ja jankuttaa erilaisia masennuksen "parannuskeinoja". Esim.jumpassa käynti antaa kuulemma ihanasti energiaa ja ihmisten (=hänen) tapaaminen. Miten saan väännettyä rautalangasta, että en vaan jaksa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomalla rehellisesti hänelle. Mutta varaudu että hän voi olla vielä ymmärtämättömämpi sinua kohtaan.

Vierailija
2/5 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut suoraan niin kuin asiat on. Muuten tuo tilanne vaan jatkuu tollasena ties kuin pitkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaisia ihmissuhteita ollenkaan, joissa toinen osapuoli vinkuu ja vaatii asioita, eikä ymmärrä, jos toinen ei ehdi, jaksa tai halua esim tavata. Jotenkin tulee mieleen, että tämä vaatija on joku heikkolahjainen ripustautua.

Itselleni on aina ollut selvää, että jos toinen kieltäytyy tai empii tapaamista niin silloin otetaan etäisyyttä ja odotetaan, että toinen taas lähestyy. 

Vierailija
4/5 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Olen tällä hetkellä tosi uupunut, kun en saa nukuttua kunnolla ja töissä tosi kiireistä. Tuli ihan riitaa tästä, kun peruin tapaamiseen vedoten uupumukseen. Ei siis mitään ymmärrystä. 

Vierailija
5/5 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertomalla rehellisesti hänelle. Mutta varaudu että hän voi olla vielä ymmärtämättömämpi sinua kohtaan.

Jotkut eivät vaan ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi