Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen monta orgasmia yhdelläseksi kerralla. Tai itsetyydytyksestä

Vierailija
14.04.2025 |

Kertokaapa naiset miltä tuntuu henkisesti ja fyysisesti se kun saa ja ylipäätään voi saada monta orgasmia yhdellä sessiolla? Eikö siinä ollenkaan lähde seksuaalinen halu vähenemään kuten ainakin minulla miehenä vähenee. Nyt vanhemmiten ymmärtää, että miehen orgasmi seksissä on vain lopulta negatiivinen asia. Sitä ikään kuin putoaa Mahtavalta jyrkänteeltä ja sen jälkeen vain masentaa eikä pysty eikä huvita jatkaa. Joskus hyvin harvoin tapahtuu niin, että erektio säilyy ja halukkuuskin säilyy jollain tavalla. Pahimmillaan miehen orgastista voi alkaa masentunut hetki, sellainen tyhjyys kun kaikki on ohi.

tuntuuko naisista siltä, että joskus haluaa tulla viipyilevämmin eli ei haluaisi saada orgasmeja vaan pitkittää nautintoa jotta tulisi orgasmiin vain kerran ja rajummin lopuksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen (silloin kun oltiin tuoreempia) salli hänelle tehtävän parhaimmillaan 8 orkkua peräkkäin lyhyin väliajoin, käsin/kielellä/dildoilla/väristimillä ja sitten vasta vaati munaa sisäänsä. Saattoi myös ratsastaa pari orkkua ennenkuin itse sain. Nykyisin kun suhde on rauhoittunut, saan tehdä hälle yleensä kaksi sormilla ja sitten kiipeän päälle. Tässä kyllä kysyttiin naisilta, mutta takaan ettei hän itse tule kertomaan. 

Vierailija
2/9 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löytyi oikea kumppani parikymppisenä opin orgasmin salat, sain ensin miehen tekemänä yksittäisiä orgasmeja jotka vei voimat ja kiinnostus väheni. Sitten opin erilaisia orgasmeja, opin masturboimaan ja yksin teen yleensä yhden isomman joka lopettaa halut, mutta välillä pienempiä useita jotka joskus kasvavat isommaksi pidempikestoiseksi. Miehen kanssa sujuu paremmin pitkät ja useat orgasmit jotka vain nostavat kiihotustasoa. Hän saa tehtyä just niin että esileikissä laukean pari kertaa ja kun alkaa panna, saan useita orgasmeja ja joskus sama orgasmi jatkuu pitkään ja leijailen yläilmoissa kauan enkä juuri tipu sieltä alemmas. Yleensä mies ajoittaa oman laukeamisensa niin että kiihottaa mut äärimmilleen, lauetaan yhtä aikaa ja siinä tulee mulla iso orgasmi joka väsyttää ja vähentää kiihotuksen.

Jos alkaa suoraan panna en saa orgasmia lähes koskaan, vaatii klitorisorkkuja pohjalle että saan penetraatiossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin erilaisia ja riippuu tosi paljon siitä kuinka kovaa tulee, että pystyykö jatkamaan. Kunnon orkun jälkeen tippuu tämäkin nainen, mutta ihanaahan se on! Parempi kuin monta pientä.

Olen huomannut, että monet naiset luulee saavansa, ilmeisesti ovat kyllä lähellä, tai jotain minejä saaneet. Ja sitten puhuvat kuinka saa kymmeniä peräkkäin..🙄 sitten kun se oikea kunnon tuleminen tulee, tajuaa mitä höpötystä se edellinen meno on ollut. Ja siihen jää todella koukkuun! Parasta. 

N36

Vierailija
4/9 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on niin erilaisia ja riippuu tosi paljon siitä kuinka kovaa tulee, että pystyykö jatkamaan. Kunnon orkun jälkeen tippuu tämäkin nainen, mutta ihanaahan se on! Parempi kuin monta pientä.

Olen huomannut, että monet naiset luulee saavansa, ilmeisesti ovat kyllä lähellä, tai jotain minejä saaneet. Ja sitten puhuvat kuinka saa kymmeniä peräkkäin..🙄 sitten kun se oikea kunnon tuleminen tulee, tajuaa mitä höpötystä se edellinen meno on ollut. Ja siihen jää todella koukkuun! Parasta. 

N36

No, sain nuorempana kyllä oikeasti välillä kymmeniä oikeita orgasmeja peräkkäin - nykyään tyydytyn vähemmällä määrällä. Tiedän silti, mitä tarkoitat tuolla kuvauksellasi. 

N49

Vierailija
5/9 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai niitä nyt liikaa voi saada kivaahan se on. 

Vierailija
6/9 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin orgasmeista joita voi olla eri tyyppisiä, pieniä, isoja, mietoja tai voimakkaita. Syntyä myös eri tavoin tai eri paikoista.

Juuri kumppanini kävi hoitamassa kevätkiimaani ruokatunnilla kymmenkunnan orkun verran.

Kun on aikaa ollaan päästy parhaimmillaan yli kolmeenkymmeneen. Mitä nauttimista !

N52

Vierailija
7/9 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin saada vaikka kymmenen, mutta pieni hetki välissä oltava tasoitukseMies yleensä kysyy haluatko vielä, ja silloin yleensä en, mutta hetkenpäästä voinkin jo haluta.

Paras on se kun mies vie rajalle ja sitten hidastelee, kunnes en voi enää pidätellä. Onhan niitä erilaisia tietysti myös.

Vierailija
8/9 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä. Miten orgasmi voi masentaa?

kun mä saan monta orgasmia putkeen , tunnen läheisyyttä, lämpöä, rakkautta, himoa, tahtoa, halua .. siis aivan järjettömän määrän tunteita kumppaniani kohtaan . Ja tottakai haluan jatkaa seksiä siihen, että hän tulee kans. 

en pysty samastumaan tohon et fiilis lopahtaa ja alkaa masentaa 

Vierailija
9/9 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toinen on parempi kuin ensimmäinen, kolmaskin tulee aika helposti jos viitsii vähän yrittää. Sen jälkeen voi kiinnostus lopahtaa, ei kuitenkaan aina. Tämä siis yksin.

Miehen kanssa en saa kuin todella harvoin ja se on aina jäänyt yhteen. Siitä ensimmäisestä yleensä vain innostuu lisää enkä yhtään pistäisi pahaksi toistakaan. Jos joskus masentaa se on silloin kun jää kokonaan ilman, ei todellakaan silloin kun saa.

En saa mitään iloa orgasmin lykkäämisestä, koska silloin se todennäköisesti karkaa ja jään kokonaan ilman. Mieluummin vain mahdollisimman nopeasti niin voi alkaa tavoittelemaan seuraavaa ja parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän