Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tuo Sametti valittaa sukupuolineutraaleista vessoista

Vierailija
14.04.2025 |

Pitäisi suunsa kiinni. On transfobiaa väittää että joku biologia vaikuttaisi vessakäyttäytymiseen. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo Sametin video oli paitsi täyttä asiaa, myös hulvattoman hauska. Ei tarvitse olla minkään sortin aktivisti ollakseen Sametin kanssa samaa mieltä. 

Vierailija
2/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä video?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin valitan minäkin, vaikka olen about kaikesta muusta kanssaan eri mieltä. Ihan hirveän sotkuisia, ja ällöttää koskea siihen pytyn muovirenkaaseen kun joku on nostanut sen ylös, kussut ilmeisesti reunoille, joku on laskenut taas muovirenkaan alas, sitten se on nostettu jälleen ylös. Yäk.

Esimerkiksi Helsingin yliopiston vessoista tuli todella paljon saastaisempia tuon uudistuksen jälkeen, onneksi ei tarvitse enää usein käydä. Miksi niin monen pitää ottaa vastuu siitä että muutama ihminen kokee olevansa transsukupuolinen? 

Vierailija
4/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jutut siitä että naisten vessat on huonommassa kunnossa?

Vierailija
5/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitat Sametista, ap?

Vierailija
6/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän ei ole kyllä mikään tyhjänvalittaja. Perustelee mielipiteensä huolella.

Ikävää jos oma vinkkeli on sellainen että täytyy vain mollata, koettaa mitätöidä toinen menemällä persoonaan.

Hirveän köyhää. Ja läpinäkyvää henkisessä köyhyydessään.

Vierailija
7/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Entä jutut siitä että naisten vessat on huonommassa kunnossa?

Ei vastaa ainakaan ex-siivoojana mun kokemuksia. Siivosin kahviloiden vessoja, miesten vessassa oli toistuvasti ulostetta pöntön ympärillä ja jopa katossa. 

Veikkaan että tuo väite naisten vessojen sotkuisuudesta perustuu baareihin, ja niiden vessoissa en pähemmin käy. 

Vierailija
8/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on näköjään SETA suututettu. 

Kaikkein paras olisi jos tällaisilta yhdistyksiltä leikattaisiin valtion avustukset pois kokonaan ja laiettaisiin nekin rahat mieluummin vaikka terveydenhoitoon 

Vierailija
9/9 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Entä jutut siitä että naisten vessat on huonommassa kunnossa?

En ole koskaan kuullut tätä väitettä muualla kuin vauvapalstalla. Mä olen perheeni ainoa naispuolinen henkilö, loput kolme ovat miespuolisia. Mulla on hyvin harvoin valitettavaa esim. huoltoasemien vessoista, kun taas muut perheenjäseneni valittavat niistä lähes jokaisella reissulla. Tai otetaan vaikkapa hevosmessut, joilla olin viikonloppuna. Tampereen messukeskus on täynnä naisia ja tyttöjä, ehkä viideosa vieraista on miehiä. Ainakaan lauantaina vessat eivät missään vaiheessa olleet epäsiistejä, vaikka niihin oli koko ajan jono. Miten naiset edes sotkisivat vessassa, kun kusevat istualtaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan