Onko Purra mitenkään perustellut vilunkisyytöksiään
Purra oli sitä mieltä että vaalit oli vilunkipeliä tai että SDP on sellaiseen syylilstynyt. Syytös on aika vakava. Tulee vähän trumppilaisia kaikuja.
Onkohan mitenkään yksilöinyt ja perustellut syytöksiään?
Kommentit (24)
Purralla ei mene hissi muualle kuin alakertaan.
Kuulostaa ihan Trumpin väitteiltä vuoden 2020 vaalien varastamisesta. Samanlaisia tuuliaivoja molemmat.
Riikan mukaan se oli vilunkipeliä, että demarit puhuivat vaalien alla politiikkaa, eivät harhailleet persujen mukana tofusta ja pervoilusta.
Otamme opiksi, emme tehneet mitään väärin. Näin Riikka Purra selitteli PS:n osalta pieleenmenneitä alue- ja kuntavaaleja. Onko niin kuin hieman ristiriitaisia puheita?
Veikkaan että tarkoittaa yleä ja hesaria.
Riikan silmät räpsyvät niin kovin tiheään.
Persujen mielestä kansa ei tiedä mitään. Mites vaaleissa nyt noin kävi?
Happamia. sanoi kettu pihlajanmarjoja.
Jaa valehteleva narsisti-mielisairas perustelee muka jotakin. Huutonaurua.
Vierailija kirjoitti:
Jaa valehteleva narsisti-mielisairas perustelee muka jotakin. Huutonaurua.
Joo, kovin kevyet oli ap:n perustelut, kuten omasikin. 😂
Tottakai syyttää muita vilunkipelistä häviön hetkellä, kun itse pääsivät edellisissä vaaleissa voitolle nimenomaan vilunkipelillä. Ei heillä ollut mitään aikomusta pitää lupauksiaan. Köyhiltä ei leikata, se ei meille käy.
Vierailija kirjoitti:
Purra pitäisi haastaa oikeuteen ja pakottaa esittämään todisteet väitteelleen.
Ei Riikasta ole tiedenaiseksi, vaikka hän onkin maisteri: häneltä puuttuu väitteidensä tueksi tutkimusaineisto.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai syyttää muita vilunkipelistä häviön hetkellä, kun itse pääsivät edellisissä vaaleissa voitolle nimenomaan vilunkipelillä. Ei heillä ollut mitään aikomusta pitää lupauksiaan. Köyhiltä ei leikata, se ei meille käy.
Mutta se kävikin aivan yhtäkkiä.
Ei kait persu nyt mitään perustele.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait persu nyt mitään perustele.
Tämä! Persun mielestä maahmut vievät naiset ja työpaikat mutta persu itse on inceli elämäntapatyötön, jolle mikään homma ei kelpaa
Purra pitäisi haastaa oikeuteen ja pakottaa esittämään todisteet väitteelleen.