Kokoomuksen vaalitappion syy selvisi
Je suis Vihaan Aamulehteä too! Oli Aamulehden syy. Miten rankaisisitte nyt Aamulehteä? Olisiko ALV korotus ja tukiaisten leikkaus paikallaan?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, Kokoomus ei ottanut juuri yhtään turpaan vaaleissa. Kuntavaalit +0,5% ja aluevaaleissa -1,2%. Sekin hyvin maltillisesti. Oikeastaa persut oli näiden vaalien ainut häviäjä ja Liike Nyt.
Niinpä. Kokoomus selvisi kuivin jaloin. Persut otti turpaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, Kokoomus ei ottanut juuri yhtään turpaan vaaleissa. Kuntavaalit +0,5% ja aluevaaleissa -1,2%. Sekin hyvin maltillisesti. Oikeastaa persut oli näiden vaalien ainut häviäjä ja Liike Nyt.
Niinpä. Kokoomus selvisi kuivin jaloin. Persut otti turpaan kunnolla.
Kokoomuksen puolesta, vielä.
Persut; valeoppositio. Kokoomuksen apupuolue joka tekee likaisen työn.
Orpo ei ole tyhmä vaikka esittää tosi taitavasti. 100% tiedossa ollut koko hallituskauden miten tämä tulee kenenkin kannatuksessa näkymään.
Persut on käytännössä osa Kokoomusta, koska kumpikaan ei kykene yhteistyöhön muiden kuin toistensa kanssa. Siinä mielessä persujen kannatustappio tulee biemään Kokoomukselta (ja tietysti myös persuilta) hallituspaikan ek-vaaleissa, kun sen kannatus suhteessa demareihin jää noin matalaksi.