Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen vaalitappion syy selvisi

Vierailija
14.04.2025 |

Je suis Vihaan Aamulehteä too! Oli Aamulehden syy. Miten rankaisisitte nyt Aamulehteä? Olisiko ALV korotus ja tukiaisten leikkaus paikallaan? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, Kokoomus ei ottanut juuri yhtään turpaan vaaleissa. Kuntavaalit +0,5% ja aluevaaleissa -1,2%. Sekin hyvin maltillisesti. Oikeastaa persut oli näiden vaalien ainut häviäjä ja Liike Nyt.

Vierailija
2/6 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, Kokoomus ei ottanut juuri yhtään turpaan vaaleissa. Kuntavaalit +0,5% ja aluevaaleissa -1,2%. Sekin hyvin maltillisesti. Oikeastaa persut oli näiden vaalien ainut häviäjä ja Liike Nyt.

Niinpä. Kokoomus selvisi kuivin jaloin. Persut otti turpaan kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kokoomus selvisi kuivin jaloin. Persut otti turpaan kunnolla.

Kokoomuksen puolesta, vielä.

Vierailija
4/6 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut; valeoppositio. Kokoomuksen apupuolue joka tekee likaisen työn.

Vierailija
5/6 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ei ole tyhmä vaikka esittää tosi taitavasti. 100% tiedossa ollut koko hallituskauden miten tämä tulee kenenkin kannatuksessa näkymään.

Vierailija
6/6 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on käytännössä osa Kokoomusta, koska kumpikaan ei kykene yhteistyöhön muiden kuin toistensa kanssa. Siinä mielessä persujen kannatustappio tulee biemään Kokoomukselta (ja tietysti myös persuilta) hallituspaikan ek-vaaleissa, kun sen kannatus suhteessa demareihin jää noin matalaksi.