Tuntuu, että olen miehen mielestä vääränlainen
Hän hiljainen, verkkainen ja rauhallinen. Asioita harkitaan ja ne kestää. Sosiaalinen piiri mitätön ja niihin kahteen läheiseen eli siskoon ja omaan lapseen pidetään harvakseltaan yhteyttä.
Minä olen varmasti hänen mielestä ärsyttävä: puhun, täytän tilan ja laulan ja heilun.
oon eläväinen ja mulla on ideoita. Lisäksi toteutan ne nopealla aikataululla, hänellä kestää vuosia.
minä yritän keskustella, hän ei vastaa. Nyt 50 v lähentyessä hän ei muista edes mistä 5 min sitten puhuttiin ja aika kuluisi kotisohvalla ja omissa harrastuksissa.
tuntuu että ärsytän häntä monilla tavoin
Kommentit (3)
Miten olette päätyneey yhteen kun olette noin erilaisia ?
Päädyttiin yhteen tutustumalla ja rauhassa. Molemmilla pitkä liitto takana ja sen liiton jälkeen tämä suhde on tuntunut turvalliselta ja varmalta.
edellisessä suhteessa mua petettiin monella tapaa ja siitä toipuminen on varmasti jättänyt jälkensä.
Varmasti siksi jopa tietynlainen tylsyys on tässä suhteessa terveempää kuin jatkuva pelko.
Sinulla on oikeus olla sellainen kuin olet, miehelläsi on oikeus olla sellainen kuin on. Jos tapasi olla olemassa ei kelpaa miehellesi, hän varmaan nostaa kytkintä ja lähtee. Eikä hän nähtävästi edes ole yrittänyt sinua muuttaa? Sinä vain kuvittelet omassa päässäsi, että et kelpaa miehellesi (mies ei itse ole tietoinen asiasta, kerro hänelle).