Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en halua toista lasta!

Vierailija
15.03.2007 |

Mulla on vuoden ikäinen poika ja en voisi kuvitellakaan, että tekisin toisen lapsen. Ennen poikani syntymää olin ajatellut tekeväni kaksi lasta pienellä ikäerolla, mutta nyt tuntuu, että yksi riittää.

Poikani on ollut aina " helppo" lapsi ja rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta enkä ole kokenut, että hän veisi minulta pois " vapaa-aikaa" . Haluan viettää aikani lapseni kanssa ja minusta tuntuu, että jäisikö minulla aikaa tälle lapselle tarpeeksi jos tässä vielä toinen lapsi olisi.

Onkohan minulla joku vika päässä vai löytyykö kettän muita, jotka eivät haluakaan kuin yhden lapsen??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi pienellä ikäerolla ja nyt meillä eletään harmonista perhe-elämää =)

Vierailija
2/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää täältä hakea varmistusta asialle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on vuoden ikäinen poika ja en voisi kuvitellakaan, että tekisin toisen lapsen. Ennen poikani syntymää olin ajatellut tekeväni kaksi lasta pienellä ikäerolla, mutta nyt tuntuu, että yksi riittää.

Poikani on ollut aina " helppo" lapsi ja rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta enkä ole kokenut, että hän veisi minulta pois " vapaa-aikaa" . Haluan viettää aikani lapseni kanssa ja minusta tuntuu, että jäisikö minulla aikaa tälle lapselle tarpeeksi jos tässä vielä toinen lapsi olisi.

Onkohan minulla joku vika päässä vai löytyykö kettän muita, jotka eivät haluakaan kuin yhden lapsen??

Kun vietäs aikasi lapsesi kanssa ja mietit riittääkö muille aikaa ....

Vierailija
4/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli vähän samoja ajatuksia mieleen esikoisen jälkeen vaikka olin aina ajatellut kuten sinä! Ja minunkin esikoinen oli helppo poika. :) Hankin sitten kuitenkin toisen, ja voin sanoa etten nauti tästä äitiyslomasta samalla tavoin kuin esikoisen kanssa. Eli vinkiksi sanon, että älä hanki toista jos tuntuu tuolta vaikka aiemmin olisit ollut mitä mieltä tahansa! Etkä ole ollenkaan outo!:)

Vierailija
5/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi ihana ja " helppo" lapsi, eikä enempää haluta. Nyt on niin mukavaa.

Vierailija
6/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut voivat vaikka hypätä minun puolesta pituutta..!!!!!!!

-ap

Vierailija
7/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten teet

Vierailija
8/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin sitä on vaan lykätty ja lykätty, vaikka alunperin puhuttiin kahden vuoden ikäerosta. Nyt esikoinen täyttää neljä, eikä tunnu hyvältä ajatukselta. Yksi lapsi taitaa riittää meille.

Vierailija
9/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuus lyö korville. meidänkin ainukainen on helppo ja ihana ja silti me vanhemmat ollaan ihan tiltissä koko ajan... eipä ois varmasti ainakaan helpompaa jos noita kersoja ois enempi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi