Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin muuten täydellisen miehen lihavuuden takia :P

Vierailija
15.03.2007 |

pistin sitten poikki pari kuukautta kestäneen seurustelusuhteen. Mies oli varmaan kultaisin tapaamani ihminen ikinä. Niin kiltti ja rakastava, perinteisten perhearvojen kannattaja kuten minäkin, hyvin toimeentuleva ja totaalisen rakastunut minuun. Ainoa syy jättämiseen oli oikeasti miehen huomattava ylipaino! Ajattelin että se ei häiritsisi pidemmän päälle, mutta en vain pystynyt seksuaalisesti haluamaan häntä painon vuoksi. Yritin, mutta ei onnistunut. En tietenkään tätä sanonut miehelle syyksi. Kyllä on nyt paska fiilis. Heitin jotain noin hyvää menemään pinnallisuuden vuoksi, olen kamala! :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että et olis halunnut häntä laihanakaan.

Vierailija
2/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten laittaa itsensä kuntoon ja alkaa etsimään uutta. Et sitten mee himoissais sinne sotkemaan sen uusia suhteita, kun sillä on sexy six-pack ja hauikset kondiksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti arvostaa häntä sellaisena kuin on, joten minusta teit oikein, vaikka se ikävältä kuulostaakin.

Vierailija
4/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niin yritin mutta en vaan pystynyt koskemaan niin lihavaan ihmiseen. Seksiä oli vain muutaman kerran ja niin että pidin silmät tiukasti kiinni ja kuvittelin hänen paikalleen jonkun muun. Jotenkin teki häijyä se lihavuus...

-ap

Vierailija
5/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei se toimi niin vaikea rakentaa jotain.

Vierailija
6/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet naimisissa ja miehesi yhtäkkiä lihoo paljon, varmaan jätät hänet silloinkin!

Rakkaus ei ole kiloista kiinni, et vaan rakastanut häntä tarpeeksi!

Vierailija
7/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus tuntuu todella vastenmieliseltä, ja onneksi mieheni ei ole sitä tyyppiä, joka lihoo.

Kamalan asiasta tekee se, että olen itse lihava. Tai no, lievä ylipaino, mutta kuitenkin!

En halua edes ajatella asiaa, tunnen itseni ihan paskaksi kun näin tunnen!

Vierailija
8/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa sitten, kalu on nimittäin iso kans ;)

Nyt en enää ole itsekään laiha tyttö ja ei se pulleus todellakaan haittaa. Hyvän, kiltin, huumorintajuisen, vastuullisen ja luotettavan perheenisän olisin menttäny niihin muutamiin läskimakkaroihin jos olisin lopettanut alun jälkeen.

Vierailija
9/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, seksi on tärkeää parisuhteessa. Tunnen itseni vaan niin pahaksi kun vain sen takia toisen jätin. Painoa oli reippaasti yli 100kg ja pituutta alle 170cm... Eli aika lyhyt ja pyöreä.

Vierailija
10/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä olisit potentiaalinen hyvä äiti ja vaimo, mutta jonka pitäisi pakottaa itsensä olemaan kanssasi fyysisesti. Minä en ainakaan. Jos olisit jatkanut seurustelua, olisit tehnyt väärin häntä kohtaan. Jos hän oikeasti on hyvä tyyppi, niin kyllä niitä naisia löytyy, jotka häneenkin voivat ihan tosissaan rakastua. Nyt sinä et ole enää tiellä.

Vierailija
11/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kysyi että mitä jos olen joskus naimisissa miehen kanssa joka lihoo. Luulenpa että etsin miehen jolle terveys on tärkeää. Siis liikunta ja terveellinen ruoka elämäntapoina. Jos tulee joku sairaus tms minkä vuoksi lihoo, niin sillehän ei sitten mitään voi enkä tietenkään jätä. Mutta en ala seurustelemaan valmiiksi lihavan kanssa enää koskaan.

Vierailija
12/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niinpä, seksi on tärkeää parisuhteessa. Tunnen itseni vaan niin pahaksi kun vain sen takia toisen jätin. Painoa oli reippaasti yli 100kg ja pituutta alle 170cm... Eli aika lyhyt ja pyöreä.

Vierailija
13/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap. sun tartte seksiin suostua jos se ällöttää. Kunnioita itseäsi.

Vierailija
14/14 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mainittakoon nyt sitten että todella pieni sillä oli. Siis tosi tosi pieni! Eikä vaan näyttäny siltä vaan myös tuntui :P en kyllä usko että kalun koko liittyy mitenkään lihavuuteen, vai olenko väärässä?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan