Koetko onnistuneesi äänestäjänä?
Niin, miten sinun äänellesi/äänillesi tänään kävi? Äänestitkö molemmissa vai vain toisissa vaaleissa ja menikö ehdokkaasi läpi?
Itse äänestin molemmissa vaaleissa ja kumpikin äänestämäni ehdokas meni läpi sinne minne pitikin. Pidän siten omaa suoritustani äänestäjänä erittäin onnistuneena.
Kommentit (25)
Varmaankin onnistuin. En tehnyt mitään taktista peliliikettä, vaan äänestin perussuomalaista nuorta naista molemmissa vaaleissa. Terveydenhoitoalalta niin passeli ratkomaan tämän päivän pulmia, toivottavasti meni läpi.
Ensimmäistä kertaa elämässäni (pl. presidentinvaalit) on omat ehdokkaat menossa läpi.
Nimenomaan tuo ei mitenkään erityisesti tunnut miltään, puolueen tulos on tärkein ja siihen olen varovaisen tyytyväinen, vaikka täysijärkisessä maailmassa tulos olisi vielä merkittävästi parempi.
Molemmat ehdokkaat pääsivät läpi, joten siinä mielessä kyllä. Olen kyllä vähän hämmästynyt vasemmiston vahvasta tuloksesta eli velkarahalla rahan jakamista vastikkeettomasti.
En käynyt äänestämässä, mutta ehdokkaat joita olisin äänestänyt, pääsivät läpi.
Sama, koen onnistuneeni, kuten selvästi moni muukin tulosten perusteella! Riikkulin sakset taisi tylsistyä justiinsa joten hänen naama oli näkemisen ja vastaan äänestämisen arvoista, hyvä me! (perzut tosin poistattaa rökäletappion vuoksi nämä äkkiä) :D
Helsingissä ei äänestetty aluevaaleissa. Eduskuntavaaleissa äänestämäni ehdokas tuskin menee läpi. Äänestin jo aiemmin äänestämääni nuorta kaupunginvaltuutettua, joka toivottavasti menee läpi sitten seuraavissa vaaleissa, kun ikä, kokemus ja tunnettavuus paranee.
Ylivoimainen voittohan sieltä taas tuli suosikkipuolueelleni, eli "nukkuville".
Oikein onnistunut. Toinen meni läpi aluevaaleissa, toinen kuntavaaleissa ei, mutta sen arvasinkin. Halusin silti antaa ääneni hyvälle ehdokkaalle.
Aluevaaleissa äänestämäni pääsi läpi kunnallisvaltuustossa, aluevaaleissa äänestämäni ei.
Persujen vaalitappio kruunasi kaiken. Moni muukin oli samaa mieltä.
En. Mutta tässä ei ole mitään uutta. Ikinä eivät äänestämäni ehdokkaat mene läpi. Kerran tulos näytti ettei ääntäni oltu eedes laskettu koska ehdokastani ei kukaan ollut äänestänyt asumallani alueella. Ihan ällöttää millaisia jyrsijän tai muun epämiellyttävän elukan näköisiä tyhmiä olentoja muut äänestää. Tuntuu että mitä rumempi tai sekompi tai huonompi työssään niin sen parempi! Tai sitten äänestäjille tärkeintä on että nainen on lisääntymisikäinen tai kaunis ja puhuu lasten ja perheiden hyvinvoinnista.Niin primitiivistä! YöööK!
Koen onnistuneeni koska en äänestänyt. Se virhe on monta kertaa tullut tehtyä, mutta nyt kerrankin voi kävellä puhtaalla omallatunnolla selkä suorana seuraavat vuodet.
Tällä kertaa ehdokas meni läpi molemmissa vaaleissa. Usein ei ole mennyt. Äänestän henkilöä ennemmin kuin puoluetta koska en koe oikein mitään puoluetta omaksi.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta tässä ei ole mitään uutta. Ikinä eivät äänestämäni ehdokkaat mene läpi. Kerran tulos näytti ettei ääntäni oltu eedes laskettu koska ehdokastani ei kukaan ollut äänestänyt asumallani alueella. Ihan ällöttää millaisia jyrsijän tai muun epämiellyttävän elukan näköisiä tyhmiä olentoja muut äänestää. Tuntuu että mitä rumempi tai sekompi tai huonompi työssään niin sen parempi! Tai sitten äänestäjille tärkeintä on että nainen on lisääntymisikäinen tai kaunis ja puhuu lasten ja perheiden hyvinvoinnista.Niin primitiivistä! YöööK!
Voi ollakin parempi ettet äänestä, ja kaikki voittavat!
Joo, olen tanssinut koko illan ripaskaa, kun osasin piirtää kunnon kirkkoveneen. Hyvinhän se lopulta sujui, vaikka ensin pelkäsin, ettei siitä tule mitään, kun kädet tärisivät koko ajan niin kauhiasti ja hiki valui otsalta.
Jokainen äänestänyt on jo voittaja.
Äänestin henkilöä, joka perusteli kantansa, vastaili johdonmukaisesti annettuihin kysymyksiin, edusti sitä puoluetta, mikä on lähinnä arvovalintojani.
Olen iloinen, että ehdokkaani menivät lävitse ja ettei heitä löydy rikostilastoista.
En koe. Olen idiootti.