Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maikkarilla oli, että n. puolet alle 40-vuotiaista miehistä on oikeistolaisia.

Vierailija
13.04.2025 |

Miten käy parisuhteiden?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä se on vaikuttanutkin. 15 vuotta sitten aloin deittailla, oli työn takana löytää kouluttautuva/koulutettu vasemmistoliberaali mies, jossa olisi tietysti muutkin asiat kunnossa. Lähes kaikki sinkuiksi jääneet tuttuni kokevat saman asian suurimmaksi ongelmakseen.

Vierailija
22/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on sitten jonkin verran naisia, jotka identifioituvat vasemmalle, mutta nauttivat parisuhteessa oikeistolaisen puolisonsa tuoman elintasohyödyn.

Niin tai sitten ovat "vasemmistolaisia" oman uran takia, naispoliitikon helpompi saada nostetta vihervasemmisto puolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistopuolueiden suuri ongelma on se, että ovat brändänneet itsensä feministisiksi. Se ei houkuttele suurta osaa miehistä.

Vierailija
24/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne voi vetää toisiaan persuuksiin

Monet akateemiset miehet ovat oikeistolaisia, etenkin halutuilla aloilla eli lääkis, oikis, kauppis, di.

Niin ja ne voi sitten vetää toisiaan persuuksiin. Tsuu tsuuu suklaajunaa pukkaa!!!!

Olen vetänyt kymmeniä vassarieukkoja perseeseen. Ovat edgyjä, niin suostuvat kaikkeen.

Vierailija
25/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset voivat myös olla asiallisesti eri mieltä, tai ratkaista epäkohdan muuten. Meillä ei puhuta politiikasta, mutta mies on oikeistokonservatiivi. Koulutukseltaan DI. Minä olen vain insinööri, mutta en koe eläväni siivellä. Vasemmalle kallellani olen.

Vierailija
26/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistopuolueiden suuri ongelma on se, että ovat brändänneet itsensä feministisiksi. Se ei houkuttele suurta osaa miehistä.

Nii ja ei siel oo työväenluokkasia miehiä poliitikkoina vaan broilereita. Lindtman, Mäkynen ja Arhinmäki ei oo pitäny ikinä eläessään jakoavainta kädes. Manu Koivisto oli sentään ahtaaja Turun satamas

Vierailija
27/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi sietää vassarinpaskaämmää.

Minä voin jos pidetään siitä kiinni ettei kotona puhuta politiikkaa. Tämä siksi, että helmiä on niin todella vähän ja johonkin on tyytyminen.

Vierailija
28/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkurinkiä pukkaa manosfäärissä :D

Vierailija
29/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret japanilaiset naiset ovat oikeistolaisia.

Vierailija
30/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset voivat myös olla asiallisesti eri mieltä, tai ratkaista epäkohdan muuten. Meillä ei puhuta politiikasta, mutta mies on oikeistokonservatiivi. Koulutukseltaan DI. Minä olen vain insinööri, mutta en koe eläväni siivellä. Vasemmalle kallellani olen.

Kukin tyylillään. Mulle parisuhde on suurin yksittäinen valinta elämässä, en olisi voinut olla reippaasti eri arvot omaavan miehen kanssa. Esimerkiksi homofobisen miehen kanssa en voisi olla ja samaan aikaan olla ystävä seksuaalivähemmistöön kuuluvan kanssa, koska lojaalius on mulle tärkeä arvo.

Vierailija
31/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 vuotias mieshenkilö ja en ole poliittisesti aktiivinen, jos pakko olisi jotain äänestää niin äänestäisin persuja.

En pidä ihmisistä jotka äänestää koska he ovat syyllisiä suomen huonoon tilanteeseen, pitäisikö meidän viisaiden eli äänestämättä jättäneidein riistää valta suomessa itsellemme koska olemme suurin ryhmä? 

Politiikkaa ei pitäisi sekottaa millään tapaa suomalaisten elämään tai suomeen.

Vierailija
32/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka semmoisia kannattajia haluaisikaan? 

Vierailija
33/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassariakat voivat perustaa of:n ja lipittää siellä toisiaan. Voin maksaa vaikka 2,99 / kk ihan vain kannatuksen vuoksi.

Vierailija
34/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on ongelmista pienin.

Vierailija
35/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassariakat voivat perustaa of:n ja lipittää siellä toisiaan. Voin maksaa vaikka 2,99 / kk ihan vain kannatuksen vuoksi.

On se kumma etteivät naiset tällaisista miehistä perusta

Vierailija
36/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Näkee oman alueen vaalituloksessa. Valtaosa kyseisten puolueiden valituista naisia. Vasemmisto, vihreät... Miksi tämä ei nyt olekaan mikään ongelma?

Vierailija
37/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma etteivät naiset tällaisista miehistä perusta

Eikö OF olekaan voimaantumista?

Vierailija
38/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi haluta jos meinaa suuremmaksi kasvaa. Esimerkiksi Vasemmistoliitossa valtaosa niin ehdokkaista kuin äänestäjistäkin on naisia. Siinä jää suuri potentiaalinen äänestäjäkunta täysin hyödyntämättä. Maassa on edelleen valtavasti työväenluokan miehiä, jotka kannattavat monia vasemmiston ajamia talousasioita, mutta eivät halua osallistua mihinkään intersektionaaliseen feminismihumppaan.

Vierailija
39/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin tyylillään. Mulle parisuhde on suurin yksittäinen valinta elämässä, en olisi voinut olla reippaasti eri arvot omaavan miehen kanssa. Esimerkiksi homofobisen miehen kanssa en voisi olla ja samaan aikaan olla ystävä seksuaalivähemmistöön kuuluvan kanssa, koska lojaalius on mulle tärkeä arvo.

Tämähän on tutkittuakin et kaikkein ehdottomampia näissä asioissa on just ne vasemmistoa äänestävät naiset.  Ironista kyllä. Sellasta se suvaitsevaisuus ja avarakatseisuus sitten on.

Vierailija
40/56 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi haluta jos meinaa suuremmaksi kasvaa. Esimerkiksi Vasemmistoliitossa valtaosa niin ehdokkaista kuin äänestäjistäkin on naisia. Siinä jää suuri potentiaalinen äänestäjäkunta täysin hyödyntämättä. Maassa on edelleen valtavasti työväenluokan miehiä, jotka kannattavat monia vasemmiston ajamia talousasioita, mutta eivät halua osallistua mihinkään intersektionaaliseen feminismihumppaan.

Haluavatko persut intersektionaalisia vihervasemmistohippejä äänestäjikseen? Eivät. Eihän siinä ole mitään järkeä, että luopuu kaikista arvoistaan vain tullakseen suuremmaksi. Mikä sen kasvun pointti sitten olisi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän