Voiko nivusiin laittaa antiperspiranttia?
Kommentit (16)
Niitä on ihan sellaisia intiimialueille tarkoitettuja valmisteita, joissa ph-arvo kohdillaan
En tiedä. Siellä voi olla rauhasia. Tosin kainaloissakin on jotkut. Imusolmukkeita tai muita?
Vauvan talkki tai perunajauho parempi.
Ei kande. Herkistää ihoa ja voi tulla hiivatulehdus. Laita ennemmin vaikka vauvatalkkia tai joku kankaanpala jos pysyy paikoillaan eikä valahda puntista ulos. Apteekissa on sellaista teipin tapaistakin kuitukangasta.
Voi. Eri asia on että kannattaako.
Vierailija kirjoitti:
Laita perunajauhoa.
Tämä ainakin terveellisempää kuin antiperspirantit. Onhan niitä hajustettuja talkkejakin kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita perunajauhoa.
Tämä ainakin terveellisempää kuin antiperspirantit. Onhan niitä hajustettuja talkkejakin kaupoissa.
Oliko talkeissa keuhkosyöpäriski?
Minä käytän kesäisin. Ei tule mitään hiivatulehduksia kun en tietenkään tunge sitä mihinkään alapään limakalvoille vaan sinne nivusiin, joissa on ihan samaa ihoa kuin esim. kainaloissakin.
Minä pyöräytän dödöä persevaossa. Ei hikoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita perunajauhoa.
Tunnustan etten tiedä riskeistä. No perunajauhoa vaan sitten jokaiseen poimuun.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on ihan sellaisia intiimialueille tarkoitettuja valmisteita, joissa ph-arvo kohdillaan
Lacto Line marketista ajaa asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita perunajauhoa.
Talkissa voi olla asbestijäämiä.
Voidemaista batsia laitan nivustaipeisiin.
Itse laitan nivusiin ja tissien alle.