Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla ei ole alkeellistakaan ymmärrystä miten nainen tulisi 'iskeä' ja parisuhde tulisi muodostaa

Vierailija
13.04.2025 |

35 vuotta enkä ymmärrä edes mistä pitäisi aloittaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sinun sitten pitäis sellainen saada? Keskity niihin juttuihin jotka sinua kiinnostavat ja joiden eteen olet valmis näkemään vaivaa. 35 vuotta olet jotain tehnyt, ilmeisesti et ainakaan tutustunut naisiin.

Vierailija
2/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kaikilla muillakaan ole. Masentavaa. Deittailu päättyy tylysti. Tuntuu niin kaukaiselta asialta tuo kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaiset asiat eivät tule sinulle luonnostaan, en usko, että sinua voi asiassa oikein auttaa, etenkään jo noin korkeassa iässä. Pariutumisen pitäisi tapahtua enimmäkseen vaistomaisesti. 

Vierailija
4/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän miten nainen isketään ja parisuhde muodostetaan, mutta se vaatisi minulta melkoista poistumista mukavuusalueeltani ja olisi todella vaikeaa. Mieluummin olen yksin.

Vierailija
5/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaiset asiat eivät tule sinulle luonnostaan, en usko, että sinua voi asiassa oikein auttaa, etenkään jo noin korkeassa iässä. Pariutumisen pitäisi tapahtua enimmäkseen vaistomaisesti. 

Mitä vanhempi on, sen vaikeampaa. Omanikäiset ovat olleet naimisissa ja eronneet. 

Vierailija
6/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Naiset tekis vaan jonkun rikosilmoituksen häirinnästä. Kierrä nää nykyajan naiset kaukaa. 

Vierailija
7/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes yritä jos olet erityisen epätoivoinen, usko minua, se näkyy miehessä... useimmat miehet luulevat että kelpaavat sellaisina kuin ovat, totta tämäkin, mutta ulkonäköön kannattaa satsata. Jos olet isomahainen ja löllökäsivartinen niin käy salilla ja treenaa. Vaikutukset näkyvät ja varmasti naisiltakin huomiota heruu. 

Vierailija
8/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä edes yritä jos olet erityisen epätoivoinen, usko minua, se näkyy miehessä... useimmat miehet luulevat että kelpaavat sellaisina kuin ovat, totta tämäkin, mutta ulkonäköön kannattaa satsata. Jos olet isomahainen ja löllökäsivartinen niin käy salilla ja treenaa. Vaikutukset näkyvät ja varmasti naisiltakin huomiota heruu. 

En ole yrittänyt koska en ole osannut, joten huonosti toimiva vinkki. Itsestäni osaan pitää huolta, mutta miksi se ketään kiinnostaisi?

Vierailija
9/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoni on että jatka vain samaan malliin. Ihan vilpittömästi.

Vierailija
10/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs yleensä tutustut ihmisiin? Moikkaa, juttele ja ole kiinnostunut vastapuolesta. Sillä pääsee jo pitkälle. Muista ehdottaa seuraavaa tapaamista.

Vierailija
11/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity deittisivustoon. Varmin tapa jos tutustuminen muulla tavalla ontuu. 

Vierailija
12/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole ongelmia tutustua naisiin, tälläkin hetkellä keskustelen työpaikkanaiskollegan kanssa vaikka on sunnuntai, siis kaikesta muusta kuin työasioista. Pitäisikö tämän tarkoittaa jotain?

AP

Vierailija
13/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole ongelmia tutustua naisiin, tälläkin hetkellä keskustelen työpaikkanaiskollegan kanssa vaikka on sunnuntai, siis kaikesta muusta kuin työasioista. Pitäisikö tämän tarkoittaa jotain?

AP

No hyvä edistysaskel... nyt vain sitten pitäisi ottaa käyttöön hurmaavuutesi, jos sitä on. Osaatko flirttailla? Jos et niin ainakin pitää keskustelua vain yllä. Käytte syömässä jossain? 

Vierailija
14/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä dickpic, toimii jos on iso

Vierailija
15/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot viinaa, menet baariin ja menet juttelee naisille. Siitä se lähtee, aina nainen haluaa jonkun känniläisen miehen viedä kotiinsa seksiä harrastamaan ja aamulla nainen kysyy aletaanko olee yhdessä.

Noin se käy. Itse luulin että naista pyydetään treffeille, viedään syömään 5-6 kertaa ja sitten sovitaan että aletaan seurustelee. Mutta aina vaan kännissä on se suhde alkanut monella kaverillanikin.

Vierailija
16/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhempi on, sen vaikeampaa. Omanikäiset ovat olleet naimisissa ja eronneet. 

Olen suunnilleen ap:n ikäinen enkä edes harkitse deittailevani omani ikäisiä naisia, vaan paljon nuorempia, yleensä järjestään ainakin kymmenen vuotta nuorempia. Tämäkin voi olla ratkaisu. 

Vierailija
17/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suunnilleen ap:n ikäinen enkä edes harkitse deittailevani omani ikäisiä naisia, vaan paljon nuorempia, yleensä järjestään ainakin kymmenen vuotta nuorempia. Tämäkin voi olla ratkaisu. 

Vaikka näin olisi, en ymmärtäisi tästäkään mitään. Mitä on deittailu, miten se eroaa vaikka siitä kun käydään jossain syömässä?

En siis ymmärrä konseptia, kupletin juonta, syytä tai seurauksia. En siis tiedä edes mistä aloittaa oman mielensä muokkaaminen ymmärtämään, että mistä on kysymys kun koko asia on tuntematon käsite. 

AP

Vierailija
18/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka näin olisi, en ymmärtäisi tästäkään mitään. Mitä on deittailu, miten se eroaa vaikka siitä kun käydään jossain syömässä?

En siis ymmärrä konseptia, kupletin juonta, syytä tai seurauksia. En siis tiedä edes mistä aloittaa oman

Kuulostaa kovasti siltä, ettei sinun yksinkertaisesti kuulu deittailla. Jokainen on erilainen eivätkä kaikki sovellu samoihin asioihin. :)

Vierailija
19/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juot viinaa, menet baariin ja menet juttelee naisille. Siitä se lähtee, aina nainen haluaa jonkun känniläisen miehen viedä kotiinsa seksiä harrastamaan ja aamulla nainen kysyy aletaanko olee yhdessä.

Noin se käy. Itse luulin että naista pyydetään treffeille, viedään syömään 5-6 kertaa ja sitten sovitaan että aletaan seurustelee. Mutta aina vaan kännissä on se suhde alkanut monella kaverillanikin.

Näin ne parisuhteet ainakin ennen muodostettiin. Baarissa tutustuttiin ja kun alkoholi oli vienyt ujouden ja estot, niin siitähän se eteni ihan luonnostaan. Kai tämä toimii vielä nykyäänkin...

Vierailija
20/34 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoni on että jatka vain samaan malliin. Ihan vilpittömästi.

Ei kannata jättää hyviä kokemuksia väliin eikä elämää elämättä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi