Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän miehen joka EI kinua koko ajan seksiä ja raha-asiat on kunnossa?

Vierailija
13.04.2025 |

Kaikki tapailemani miehet vain seksin perässä.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä tavoite. Tuskin Suomesta ainakaan apista tai baarista. Ellei ulkomailta erikseen. Pitää olla muita kunnioittava ihminen, ei sellainen joka laittaa halvalla.

Vierailija
42/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehen ikä lähempänä 70 ikävuotta niin ei ne enää siinä iässä ole niin seksin perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palehuivi ja käsilaukku niistä tunnistat hakemasi, seksiä ei pyydetä eikä anneta.

Vierailija
44/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aina lihottaa itsesi, niin kuolaavat ja seksiä jatkuvasti kinuavat miehet vähenevät hujauksessa. Lieväkin ylipaino riittää. Voit pätkäistä myös hiukset.

Vierailija
45/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäs, jos ois raha-asiat edes yhtä.hyvässä kunnossa kuin itelläni. Eli alempaa keskiluokkaa.

Et taida kiinnostaa sen tason miehiä.

Vierailija
46/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä PK-seudulla ollaan. Pinkka on kunnossa, mutta ongelma on se, että kinuavat minulta seksiä koko ajan.

Vierailija
47/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta paikasta kun mistä miehet löytää naisen joka ei havittele vain miehen rahoja. Niitä on kyllä mutta ne on sen verran harvinaisia että niitä ei tapaa joka paikassa. Mitä muuta positiivistä kuin seksi sinulla on annettavana miehelle? 

Vierailija
48/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua löytää. Okei raha olis kiva yllätys

Vierailija
49/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun alat olla 45+ ja etsit ikäistäsi miestä, tuo seksiasia hoituu ihan itsestään. Ei ne jaksa eikä kykene enää. Sit tarvii enää huolehtii tuosta talouspuolesta. Ja usein nää kaksi asiaa on vielä yhteydessä eli työelämän stressi ja vastuu eli se rahan tekeminen aiheuttaa tuon että ei enää jaksa eikä kykene.

Mä en enää muunlaisia ole tavannutkaan. 

No kun löytyisikin, edes yksi. Olen aseksuaali n42 ja ihan yhtä lailla ne 45 veet on edelleen vain seksin perään. Yksin siis mennään, mutta salaa toivon että edes kerran sais kokea romanttisen mutta seksittömän suhteen.

Voisitko alkaa romanttiseen suhteeseen kissan kanssa?

Kissat ne vasta hulluja onkin kiimassa. Siltä mouruamiselta ei tule loppua

Vierailija
50/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei yhyy kun hetero miehet haluavat seksiä. Ja nyt sinulla pitäisi olla oikeus miehen rahoihin. Maa repeään ennen kuin h u 0 ra häpeää.

Eihän se nyt ihan normaalia ole että sitä joka hetki kinutaan. Riippuvuutta se on. 

Juu ihan oikeassa olet rahaankin voi muodostaa riippuvuuden ja se on aika yleistä naisilla varsinkin kun on kyseessä miehen rahat

Vierailija
51/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai seksi kuuluu parisuhteeseen.

Ei välttämättä 🤷🏼.

Mihin sitä parisuhdetta sitten oikein tarvitaan? Ei siitä naisen unelmien mahdollistamisesta nyt ihan niin paljon hyvän olon tunteita sentään irtoa.

Aseksuaalit eivät tarvitse seksiä parisuhteessa. Mutta siis "Naisen unelmien mahdollistaminen", salli mun nauraa.

Vierailija
52/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä 🤷🏼.

Mihin sitä parisuhdetta sitten oikein tarvitaan? Ei siitä naisen unelmien mahdollistamisesta nyt ihan niin paljon hyvän olon tunteita sentään irtoa.

Aseksuaalit eivät tarvitse seksiä parisuhteessa. Mutta siis "Naisen unelmien mahdollistaminen", salli mun nauraa.

Normaalissakin parisuhteessa on kaiken mentävä aina niin kuin nainen yksin haluaa niin seksittömässä parisuhteessa ei tule miehelle mitään hyvää, pelkkiä vaatimuksia ja laskuja yksin naisen tahtomista asioista niin miten se ei ole "naisen unelmien mahdollistamista"?

-eri

Vierailija
53/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun alat olla 45+ ja etsit ikäistäsi miestä, tuo seksiasia hoituu ihan itsestään. Ei ne jaksa eikä kykene enää. Sit tarvii enää huolehtii tuosta talouspuolesta. Ja usein nää kaksi asiaa on vielä yhteydessä eli työelämän stressi ja vastuu eli se rahan tekeminen aiheuttaa tuon että ei enää jaksa eikä kykene.

No kun löytyisikin, edes yksi. Olen aseksuaali n42 ja ihan yhtä lailla ne 45 veet on edelleen vain seksin perään. Yksin siis mennään, mutta salaa toivon että edes kerran sais kokea romanttisen mutta seksittömän suhteen.

Tiedät varmaan tämän olevan paradoksi. Romanttinen suhde kun vaatii ihastumista, ihan sillain kunnolla lääpällään olemista... jos vastapuolen kosketus on vastenmielinen, niin hirveän vaikeaa on siihen

Et siis tiedä aseksuaalisuudesta mitään, ei se haittaa, monikaan ei tiedä. Mutta vinkki ä että siinä ei ole kyse toisen kosketuksen ällöttävyydestä lainkaan, vaan siitä ettei koe seksuaalista vetovoimaa toisiin ihmisiin. Ja romantiikka ei millään tavalla ole väkisin sidottu seksiin. Siispä jos/kun aseksuaali rakastuu, hän haluaa romanttisen suhteen (ja seksin määrä riippuu ihan niistä ihmisistä, jokainen on erilainen). Ei siinä ole mitään paradoksaalista muille kuin alloseksuaaleille joille romantiikka ja seksi eivät voi olla olemassa ilman sitä toista.

Tietenkin olen vähemmistössä tässä, siksi olenkin yksin enkä vaivaa miehiä toiveillani.

Vierailija
54/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi toinen nainen itsellesi, naisia ei seksi kiinnosta.

En valitettavasti pidä naisista romanttisesti.

Vierailija
55/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala olee mun kanssa, niin se olet SINÄ joka kinuaa seksiä.

T. Alfamies

Vierailija
56/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä 🤷🏼.

Normaalissakin parisuhteessa on kaiken mentävä aina niin kuin nainen yksin haluaa niin seksittömässä parisuhteessa ei tule miehelle mitään hyvää, pelkkiä vaatimuksia ja laskuja yksin naisen tahtomista asioista niin miten se ei ole "naisen unelmien mahdollistamista"?

-eri

Tällainen ei ole mikään normaali suhde. Siten.

Vierailija
57/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän luotettavan miehen, joka haluaa seksiä ja raha-asiat on kunnossa.

Vierailija
58/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala olee mun kanssa, niin se olet SINÄ joka kinuaa seksiä.

T. Alfamies

Kiihottavaa 😍

Vierailija
59/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit aina lihottaa itsesi, niin kuolaavat ja seksiä jatkuvasti kinuavat miehet vähenevät hujauksessa. Lieväkin ylipaino riittää. Voit pätkäistä myös hiukset.

Check👍

Vierailija
60/61 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät varmaan tämän olevan paradoksi. Romanttinen suhde kun vaatii ihastumista, ihan sillain kunnolla lääpällään olemista... jos vastapuolen kosketu

Lainaukset menevät hassusti, mutta ehkä tässä saa jotenkin viitattua oleellisimpaan. Eihän nuo mitenkään ole kaksi ainoaa mahdollista lokeroa, että joko haluaa jonkun henkilön kanssa seksiä tai sitten kosketus tuntuu vastenmieliseltä. On olemassa muitakin versioita, eikä pelkästään aseksuaaleilla. Suomalaisessa kulttuurissa on ehkä keskimääräistä vähemmän fyysistä kosketusta esim. kaverien välillä tai vaikka vanhemman ja lapsen välillä, mutta ilmiön pitäisi silti olla jollain tasolla tuttu.

En tiedä, onko silti mahdollista olla romanttista suhdetta sellaisessa tilanteessa, jossa kosketus tuntuisi vastenmieliseltä. Sellaisessa tilanteessa voi olla, jossa kosketus tuntuu enemmän lämpimän turvalliselta kuin hekumalliselta. Nämä asiat on moniuloitteisia ja monimutkaisia, ihmiset kokevat asioita eri tavalla ja myös sama ihminen eri elämänvaiheissa eri tavalla, eikä aseksuaalisuus ole myöskään mikään joko-tai-asia vaan monenlaista variaatiota löytyy myös sellaisilla, joihin varsinaisen aseksuaalisuuden määritelmä ei sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi