Mistä löydän miehen joka EI kinua koko ajan seksiä ja raha-asiat on kunnossa?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun alat olla 45+ ja etsit ikäistäsi miestä, tuo seksiasia hoituu ihan itsestään. Ei ne jaksa eikä kykene enää. Sit tarvii enää huolehtii tuosta talouspuolesta. Ja usein nää kaksi asiaa on vielä yhteydessä eli työelämän stressi ja vastuu eli se rahan tekeminen aiheuttaa tuon että ei enää jaksa eikä kykene.
Mä en enää muunlaisia ole tavannutkaan.
No kun löytyisikin, edes yksi. Olen aseksuaali n42 ja ihan yhtä lailla ne 45 veet on edelleen vain seksin perään. Yksin siis mennään, mutta salaa toivon että edes kerran sais kokea romanttisen mutta seksittömän suhteen.
Joukkue urheilu harrastus esim: koskenlaskua, ei edes ehdi käydä mielessä sex, kosken kuohujen seassa :))
Tai hyppäämis-harkat lensikasta, benji hyppääminen jne..
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai seksi kuuluu parisuhteeseen.
Ei välttämättä 🤷🏼.
Mihin sitä parisuhdetta sitten oikein tarvitaan? Ei siitä naisen unelmien mahdollistamisesta nyt ihan niin paljon hyvän olon tunteita sentään irtoa.
Kokeile jotain hyvin iäkästä rikasta miestä. Muista myös pika avioliitto ja tietty ilman avioehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Joukkue urheilu harrastus esim: koskenlaskua, ei edes ehdi käydä mielessä sex, kosken kuohujen seassa :))
Tai hyppäämis-harkat lensikasta, benji hyppääminen jne..
:)
No jokes on you, viimeksi kun koskea laskin mulla ei muu käynnytkään mielessä kuin kuuman ohjaajan takamus, jonka kanssa kajakissa istuin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun alat olla 45+ ja etsit ikäistäsi miestä, tuo seksiasia hoituu ihan itsestään. Ei ne jaksa eikä kykene enää. Sit tarvii enää huolehtii tuosta talouspuolesta. Ja usein nää kaksi asiaa on vielä yhteydessä eli työelämän stressi ja vastuu eli se rahan tekeminen aiheuttaa tuon että ei enää jaksa eikä kykene.
No kun löytyisikin, edes yksi. Olen aseksuaali n42 ja ihan yhtä lailla ne 45 veet on edelleen vain seksin perään. Yksin siis mennään, mutta salaa toivon että edes kerran sais kokea romanttisen mutta seksittömän suhteen.
Tiedät varmaan tämän olevan paradoksi. Romanttinen suhde kun vaatii ihastumista, ihan sillain kunnolla lääpällään olemista... jos vastapuolen kosketus on vastenmielinen, niin hirveän vaikeaa on siihen romantiikkaa alkaa sovittamaan. Sulle paras vaihtoehto voisi olla uskonnolisissa piireissä kasvanut kaappihinuri, jolle annat luvan käydä miehissä. Lopun aikaa voi ylläpitää kulisseja ja olla sun paras ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jotain hyvin iäkästä rikasta miestä. Muista myös pika avioliitto ja tietty ilman avioehtoa.
Maailman rikkain nainen on tienannut omaisuutensa avioerolla😆😆
Määrittelepäs ap se koko ajan. Onko se joka päivä, joka viikko, joka kuukausi, kvartaalettain, joka vuosi? Vai onko sitä tarjolla vain, kun sinua sattuu huvittamaan eli karkauspäivisin klo 12.00-12.05?
Mitä sulla on tarjota niille miehille?
Kun nait niistä jonkun, niin johan loppu kinuaminen ja mies alkaa pihtaamaan.
No jos haluat itse seksiä yhtä paljon tai enemmän, ehkä ei sitten kinua?
Seksiähän naisista haetaan. Muitakin asioita voidaan tehdä, jos on varmuus siitä, että nainen ihailee miestä seksuaalisesti.
Moniko nainen maailman historiassa on saanut miehen nauramaan? Eipä kovin moni. Naisten huumorikin koskee lähinnä seksiä ja kehoja stand-up -koomikoilla. Ei ole kiellettyä tehdä vaikutus mieheen muuten kuin seksin kautta, mutta sitä ei ole vielä toistaiseksi nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi toinen nainen itsellesi, naisia ei seksi kiinnosta.
En koskaan kinua seksiä. Nainen antaa jos antaa mutta itse en ole aloitteen tekijä. Pärjään oilla rahoillani, en ole lainannut rahaa keltään 20 vuoteen.
Harvinaista sellainen mies on löytää. Itse olen nyt jonkun aikaa tapaillut 56-vuotiasta miestä ja hirveät himot hänelläkin on. Haluaisi seksiä koko ajan. Itse ajattelin, että kun on hieman minua vanhempi mies, niin ei olisi enää niin kova libido. Vielä mitä, samanlaiset halut tuntuu olevan kuin nuoremmilla kolleilla.
Mies on kyllä mukava ja omillaan toimeen tuleva. En vain jaksaisi koko ajan olla sekstaamassa, vaikka miehestä paljon pidänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan luonnollista että kohtaat vain kovan libidon omaavia miehä, koska vain sellaiset jaksaa enää +35 saati sitten +45v juosta naisten perässä. Vähäisemmällä libidolla varustetut sinkkumiehet eivät enää tuossa iässä jaksa deittailla koska todennäköisesti naisella ei ole sellaiselle mitään annettavaa, harrastukset ja mieskaverit ovat täysin riittäviä mielekkääseen elämään. Varsinkin jos oley vielä lompakosta kiinnostunut niin olet kuin loinen tuollaisen miehen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Hanki dildo
On kuulemma vieläpä hyvä kuuntelemaan! Eikä koskaan kieltäydy lähtemästä Ikeaan!
Siis tämä, yksi nainen jota viimeksi tapailin oli koko ajan kinumassa rahaa, mutta seksi oli nounou. En ikinä antanut, rahaa siis😆😆