Palanderien avioero junnaa paikallaan
Tuleeko siitä samanlainen kuin Koivujen avioerosta? Riinishän avaa taas Ontikan toukokuussa.
Kommentit (53)
Siellähän toi Riinis heilastelee uuden äijän kanssa Ranskassa. Ainakin menee hyvin!
Mikä äijä on Riiniksellä? Onko ollut jossain lehdessä, en ole nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ovijono??
Riiniksen miehet siellä kilpaa jonottaa. 🥰🥰😍 Kalle lukee kateellisena juttuja. Aaaaa...sille!!
Tottakai haluaa Palanderin omaisuudesta osansa, olisi tullut Kallelle ilotytöt halvemmaksi.
Kyllä Kalle on oikeasti hieno mies. Mä olen tavannut sen livenä ja sillä on tosi syvällisiä ajatuksia sekä järkeviä suunnitelmia elämässä. Ne ei vaan kaikki tule esiin näiden kaikkien klikkiotsikoiden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluaa Palanderin omaisuudesta osansa, olisi tullut Kallelle ilotytöt halvemmaksi.
Eihän hän saa mitään, kun heillä on tiukka avioehto. Ihan turhaan menee Ontikaan. Siellä on varmaan Kallella jo uusi nainen mukana. No ehkä pitävät Riiniksen palvelijana. Ilmaiseksihan hän töitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Rikas hevoskauppias, entinen olympiaedustaja. Ratsastuspiireissä tiedetty tämä jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas hevoskauppias, entinen olympiaedustaja. Ratsastuspiireissä tiedetty tämä jo kauan.
Saksalainen heppu.
Tottakai Riiniksellä vientiä riittää, toisin kuin Kallella...tai kai niitä epätoivoisia naisia Kallelekin on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kalle on oikeasti hieno mies. Mä olen tavannut sen livenä ja sillä on tosi syvällisiä ajatuksia sekä järkeviä suunnitelmia elämässä. Ne ei vaan kaikki tule esiin näiden kaikkien klikkiotsikoiden takaa.
Olen ollut peruskoulussa ton jätkän kanssa samalla luokalla. Hirveä valehtelija ja määräilijä oli jo pikku killinä. En usko että on siitä miksikään muuttunut. Pskaa ei voi opettaa.
Mun mielestä Kallessa on jotaki karismaa. Olen aina pitänyt kaljuista miehistä ja Kallen ääni on maaginen
Vierailija kirjoitti:
😅 Yhden tapaamisen perusteellahan sitä pystyy tosiaan analysoimaan 100 prosenttisesti millainen ihminen on kyseessä.
siksi koska rouva palanderille ei ole voitu toimittaa haaste hakemusta kun ei tiedetä missä tämä on vaikka tämän täsä juorulehtien palstalla onkin.
on toki mahdollista että haastemiehen nähtyään piiloutuu aina lyhytpylvään taakse jonne tämän on helppo piiloutua
Harmi. Odottelen Kallea, milloin vapaana.