Palanderien avioero junnaa paikallaan
Tuleeko siitä samanlainen kuin Koivujen avioerosta? Riinishän avaa taas Ontikan toukokuussa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riinis on hyvässä iskussa. Miehiä joka sormelle. 😍
Eli lapset ei haittaa?
Lapsethan on jo isoja. ja mitä ne haittais kun muija on priimaa.
Riinis on sellanen kukkakeppi että läpi näkyy. Ei kai kukaan mies sellasta kattele.
Nämä on aika kamalia tapauksia molemmat. Ihan täynnä ittejään ja Riiniskin koko ajan toitottaa jotain ulkonäöstään. Aikuisella naisella luulisi olevan muutakin puhuttavaa kuin oma naama. Kalle nyt on kokonaisuudessaan yököttävä. Tyhjää täynnä kumpikin.
Palanderin erohakemus on tehty tammikuussa. Ai se etene mihinkään ennen harkinta-aikaa.
Eiköhän noiki vielä lapsista tappele. Ihan ku koivut.
Minä pidän Riina-Maija Palanderista. On kaunis, hoikka, aina laitettu, arvokkaan näköinen kartanon rouva. Ja on vielä kova tekemään töitä kartanossaan. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluaa Palanderin omaisuudesta osansa, olisi tullut Kallelle ilotytöt halvemmaksi.
Heillähän on avioehto, kuten lehdissä on lukenut. Avioehto annettu viime hetkellä ennen häitä. Olisi pitänyt olla Red flag.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noiki vielä lapsista tappele. Ihan ku koivut.
Nuorimmat lapset ovat 13 tai täyttävät 13 tänä vuonna. He päättävät jo itse, minne haluavat asumaan. Sen takia ero on varmaan otettukin juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän Riina-Maija Palanderista. On kaunis, hoikka, aina laitettu, arvokkaan näköinen kartanon rouva. Ja on vielä kova tekemään töitä kartanossaan. Arvostan.
Hän on todella paljon uhrannut elämästään miehelleen. Hyvä esimerkki, että varakkaat miehen vaimona ei ole lopulta kovin kivaa.
Luin kerran jostain lehdestä että Riina-Maija ei syö päivän aikana oikein mitään. Hän juo vain kahvia. Ja tekee valtavasti töitä. Sillä varmaan on niin hoikka. Ihmettelen vain, miten pysyy vielä pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluaa Palanderin omaisuudesta osansa, olisi tullut Kallelle ilotytöt halvemmaksi.
Heillähän on avioehto, kuten lehdissä on lukenut. Avioehto annettu viime hetkellä ennen häitä. Olisi pitänyt olla Red flag.
Ihan fiksua, että vaimo vaati avioehdon, ettei mies vie hänen omaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Luin kerran jostain lehdestä että Riina-Maija ei syö päivän aikana oikein mitään. Hän juo vain kahvia. Ja tekee valtavasti töitä. Sillä varmaan on niin hoikka. Ihmettelen vain, miten pysyy vielä pystyssä.
Riinishän oli siinä Pippa Laukan Olet mitä syöt ohjelmassa. Siinä selvisi että sillä on jo osteoporoosi kun ei syö.
Kallella on niin loistava ura, että uskon hänen jo sillä vetävän naisia puoleensa. Toisekseen on ollut viime vuodet paljon telkussa esillä, naama muistetaan. Ja rahaa on. Mitä sitä naiset muuta tarvii: rahaa ja julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on todella paljon uhrannut elämästään miehelleen. Hyvä esimerkki, että varakkaat miehen vaimona ei ole lopulta kovin kivaa.
Olen myös ihmetellyt tätä miten on jaksanut raataa noin kun mies on painellut ympäri maailmaa muiden naisten perässä. Toivottavasti hän löytää nyt hyvän miehen joka osaa arvostaa tasokasta naista.
on han se Kalekin paljo uhrannu ku o maailmaa liertäny
Toivon Riina-Maijalle kaikkea hyvää. Ja lapsille rauhallisempaa elämää.
Riinis on niin jumalaisen kaunis nainen. Tasokas. Mistä hänet voi tavoittaa? M43
Vierailija kirjoitti:
Mitä!!! Sehän on ihan järkky äijä. Kuka voi kuolata sen perään???
Pojat tuuppaa toisiaan.
Eli lapset ei haittaa?