Nanna Karalahden mauoton vinkki
Hän vinkkaa somessa, että kannattaa lähteä virpomaan vasta illalla, niin voi virpoa niillä oksilla, joita on saanut muilta lapsilta.
Aika junttia mielestäni. Lapsille tulee opettaa, että tehdystä työstä saa palkan. Ei muiden tehdystä työstä. En ikinä antaisi omien lasten virpoa naapurin lasten tekemillä oksilla. Jos ei ehdi/jaksa askarrella oksia, niin virpominen jääköön väliin.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrätystä? Ei tarvitse tuhota pajupensaita niin paljoa.
Tämä on se, mikä vihreiden politiikassa tökkii. Ihan kaikkea ei voi kuitata vihreillä arvoilla. Sama kun perustelisi:
Ekologisempaa olla menemättä töihin, niin ei saastuta luontoa autollaIhan sama vaikka kuinka ekologista, on silti väärin opettaa lapsille nauttimaan toisten töiden hedelmistä. Piste.
Piste :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrätystä? Ei tarvitse tuhota pajupensaita niin paljoa.
Tämä on se, mikä vihreiden politiikassa tökkii. Ihan kaikkea ei voi kuitata vihreillä arvoilla. Sama kun perustelisi:
Ekologisempaa olla menemättä töihin, niin ei saastuta luontoa autollaIhan sama vaikka kuinka ekologista, on silti väärin opettaa lapsille nauttimaan toisten töiden hedelmistä. Piste.
Eräille lahkolaisille opetetaan, että muut ovat eläimiä ja vain heitä varten, orjina. Niin kauan kuin on kaltaisiasi tyhmiä, jotka saivartelevat pikkuasioista, mutta eivät näe pahinta uhkaa, yhteiskunta onkin kuin eläintarha.
Miksi tulet tänne levittämään antisemitismiäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on todella fiksua. Nykypäivänä voivotellaan kaikenmaailman kertakäyttö muotien ja muiden huonoutta. Tuohan on kierrätystä parhaimmillaan. Yksi ja sama asia antaa monelle onnea. En näe mitään väärää. Eihän niitä risuja muutenkaan kukaan säilö montaa päivää
onko sinusta ok, että saat palkan myös naapurisi tekemästä työstä? Voit perustella sen esimerkiksi sillä, että aivan älyttömät kahden ihmisen tehdä sama työ.
Tuohan on sama kuin joku valittaisi siintä kun myy kirpparilla vaatteita. Se thaimaalainen lapsi on saanut siintä paidasta maksun jo kerran. Eli vaikka sen tuotteen myisi tuhat kertaa, sen tekijä saa palkkion vain kerran.
Me ei koskaan saatu virpoa toisten tekemillä oksilla, mutta pääsiäisen jälkeen kerättiin oksista koristeet talteen seuraavaa vuotta varten. Näin kierrätettiin kuitenkin itse tekemillä oksilla.
-92
Hyvät keskustelut oli Nannan kanssa aiheesta:
Minä: "Eiks se vitsojen askartelu ole tässä lapsille se juttu palkan lisäksi. Kyllä siihen pitäisi löytyä vanhemmilta aikaa"
Nanna: "Sä oot kyllä kans yksi idiootti😘 Tuskin äiti ainakaan Kaikkea hyvää sun elämään"
Vastaako se kaikille näin??? Aikuinen ihminen ja vielä äiti!
Vierailija kirjoitti:
Minä: "Eiks se vitsojen askartelu ole tässä lapsille se juttu palkan lisäksi. Kyllä siihen pitäisi löytyä vanhemmilta aikaa"
Nanna: "Sä oot kyllä kans yksi idiootti😘 Tuskin äiti ainakaan Kaikkea hyvää sun elämään"
En tiennyt että se osaa oikeasti kirjoittaa noin pitkiä lauseita itse, joten voiko tuo vastaus olla oikea? (Tosin ehkä hänellä on joku puhekirjoitus)
Mutta siis ei se askartelu oo niin helppoo, ei kande tuoda askartelu liimaa talouteen jossa miehellä on huumetuomio, se voisi houkutella haistele maan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että se osaa oikeasti kirjoittaa noin pitkiä lauseita itse, joten voiko tuo vastaus olla oikea? (Tosin ehkä hänellä on joku puhekirjoitus)
Mutta siis ei se askartelu oo niin helppoo, ei kande tuoda askartelu liimaa talouteen jossa miehellä on huumetuomio, se voisi houkutella haistele maan!
Voi tietty olla sisko tai joku assistentti hoitamassa some-vastauksia Nannalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tietty olla sisko tai joku assistentti hoitamassa some-vastauksia Nannalle
Varmaan sisko, en usko että asistentille olisi varaa maksaa palkkaa ja kateelliset valittaisi siitäkin lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo hänen arvoistaan kaiken oleellisen, valitettavasti.
Kuten niin monet muutkin tekemänsä asiat. On ollut aika paljon juttua näistä treenileireistä jotka peruuntuneet ja ihmiset eivät ole saaneet rahojaan takaisin. Ja sen kahvilan remonttilaskut jätti myös maksamatta yrittäjälle.
🤣
Mitä hirnumista siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Lätkävaimon perhearki- ja talousvinkit:
- ei kannata maksaa rahoja takaisin ihmisille joiden leirin perut, niin on jotain millä rahoittaa oma elämä
- kandee virpoa muiden tekemillä vitsoilla, sun mies voi haistella liimaa ja syödä nätin väriset paperit jos yrität askarrella kotona lasten kanssa
-lapsille kannattaa antaa sellaiset nimet missä ei oo liikaa kirjaimia niin mies osaa kirjoittaa ne
😂😂😂
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lätkävaimon perhearki- ja talousvinkit:
- ei kannata maksaa rahoja takaisin ihmisille joiden leirin perut, niin on jotain millä rahoittaa oma elämä
- kandee virpoa muiden tekemillä vitsoilla, sun mies voi haistella liimaa ja syödä nätin väriset paperit jos yrität askarrella kotona lasten kanssa
-lapsille kannattaa antaa sellaiset nimet missä ei oo liikaa kirjaimia niin mies osaa kirjoittaa ne
😂😂😂
Lisään listaan vielä:
- mantelinperijän asemasta tarvitsee isän huolehtia.
Tuossahan voi vaan voittaa, jos ei halua itse niitä risuja