Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sunnuntaina laittaa tiskikoneen päälle ja imuroida?

Vierailija
13.04.2025 |

Eikö sunnuntaina ole koko päivän kestävä hiljaisuus?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa. Mullakin pyörii astianpesukone ja pyykkikone täyttä häkää.

Tyhmyreitä näemmä riittää. Muista pyhittää lepopäiväsi. 

Vierailija
22/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on ainakin kielletty kaupungin järjestyssäännöissä. En tiedä, onko kaikkien kaupunkien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on syntiä minusta . Raamatussa lukee pyhitä lepopäivä. Muut tehkööt miten haluaa, mutta itse olen tästä asiasta pitänyt kiinni . 

RESPECT! 

Vierailija
24/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Jumalanpalvelukseen!

Vierailija
25/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on syntiä minusta . Raamatussa lukee pyhitä lepopäivä. Muut tehkööt miten haluaa, mutta itse olen tästä asiasta pitänyt kiinni . 

Raamatullinen lepopäivä alkaa perjantai iltana kun aurinko laskee ja päättyy lauantai iltana auringon laskuun.

Vierailija
26/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa on vedetty sähköt niin, että sunnuntaisin ei tule sähköä astianpesukoneelle eikä pyykkikoneelle. Ei siis edes pysty pesemään, vaikka haluaisi.

Vierailija
27/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa ainakaan meillä. Sunnuntai on pyhitetty lepopäivä turha melu ja kotiaskareet ja työnteko ei ole sallittua. 

Perustuen uskonnolliseen vakaumukseeni.

Mutta Jumala ei tiennyt, että pörssisähkö on halvinta sunnuntaina. Ja seitsemäntenä päivänä hän lepäsi, 6 päivää oli viikosta uurastanut. 

Vierailija
28/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskikoneen käyttö ehkä, jos et itse täytä ja käynnistä sitä. Imurointi on ehdoton nou nou, se voi kutsua pahuuden henkiä asuntoosi.

Päinvastoin, lika ja sotku niitä pahoja henkiä kutsuu paikalle.

Vierailija
29/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten muutamat ulkomaalaiset henkilöt (kauniisti) hehän alkavat elää kello 23.00 ja sitä kestää kello kahteen saakka.

Lapset myös mellastaa.

Meillä ei meluta edes päivällä. Meillä si saa soittaa bum bum bassoilla edes päivällä. Siivota saa kohtuu aikoina.

Vierailija
30/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Eikä myöskään saa hengittää.

Vierailija
31/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa saa, jos vetää sähköjohdon rappukäytävän töpselistä.

Vierailija
32/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei saa. Se on ollut kiellettyä jo keskiajalla, joten olkoon tästä aina edelleenkin. Mitään ei saa muuttaa. Ikinä koskaan. 

Vierailija
33/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa.

Vierailija
34/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että se lepopäivä olisi ollut lauantai. Mutta täällä viikko alkaa maanantaina, joissain maissa sunnuntaina.  On kuitenkin ihan hyvä pyhittää edes yksi päivä viikossa ihan vaan olemiselle. Jaksamisenkin takia.

Vierailija
35/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä! Kuka nykyaikana vielä keskustelee tällaisesta?

Vierailija
36/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä! Kuka nykyaikana vielä keskustelee tällaisesta?

Nykyaikanahan tämä juuri on tärkeä keskustelunaihe. Ihmiset elävät häikäilemättömästi: sotketaan, sikaillaan, paukutetaan, jyskytetään, hakataan, huudetaan, koneet pauhaavat, ihmiset meuhkaavat... Kukaan ei välitä toisten hyvin- tai pahoinvoinnista. Ottakaa ystävällisesti myös muut ihmiset huomioon!

Vierailija
37/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaisin täytyy mennä jumalanpalvelukseen tai avata radio tai tv jumalanpalvelukselle.

Silloin ei pidä tehdä mitään häiritsevää eikä provosoivaa. Aamu- ja iltarukoukset täytyy lukea myös.

Vierailija
38/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kaupassa käyntiä on syytä välttää. Vielä reilu 20v sitten olivat ruokakaupatkin kiinni sunnuntaisin.

Vierailija
39/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristus, armahda meidän sunnuntaimme, hallelujaa!

Vierailija
40/99 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi?

Tänään ollut päällä tiskikone, pyykkikone, kuivuri, imuri, airfryer ja kahvikone, joka jauhaa pavut, se se vasta ääntä pitää. Ja megaraivo, kun mies v ituttaa niin paljon.