Muistatko ketä canceloi Aku Louhikosken?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko ajan, jolloin peruskoulun päättötodistuksen saadakseen piti osata suomea tai ruotsia?
Suomessa ollaan vähitellen siirtymässä koulutodistuksissa Ruotsin malliin kun numeroarvostelu alakouluissa on poistumassa. Kirjallinen tai suullinen palaute oppilaalle vastaa parhaiten uuden opetussuunnitelman arviointitarpeita.
Kaisaniemen alakoulun rehtorin Merja Kuosmasen mukaan muutosta on haluttu jo pitkään. Numeroarvosteluista luovutaan, koska ne eivät vastaa uuden opetussuunnitelman arviointitarpeita. Veera Pensala pitää kirjallista arvostelua parempana lapsilleen.
Kyllä minä itse lukisin tarkkaan sitä kirjallista palautetta ja katsoisin, että missä on aineita mitä pitää treenata vielä enemmän, kertoo kahden alakouluikäisen pojan äiti Veera Pensala.
Se on KUKA. Ja Louhimies. Jestas....
Joku metoo tantta, ketä niitä nyt oli.
Tiedotteen ovat allekirjoittaneet Matleena Kuusniemi, Pihla Viitala, Pamela Tola, Jessica Grabowsky, Lotta Lehtikari, Saija Lentonen, Rebecca Viitala ja Manuela Bosco.
Se oli Pihla Viitala, yhden ilmeen näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedotteen ovat allekirjoittaneet Matleena Kuusniemi, Pihla Viitala, Pamela Tola, Jessica Grabowsky, Lotta Lehtikari, Saija Lentonen, Rebecca Viitala ja Manuela Bosco.
En ole katsonut tämän jälkeen mitään missä yksikään näistä on osallisena jollain tavoin.
Ketä kello on ja oonks mäkin siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut tämän jälkeen mitään missä yksikään näistä on osallisena jollain tavoin.
Olet todennäköisesti katsonut Pamela Tolan ohjaamia leffoja tai tv-sarjoja.
Ketä on tämän aloituksen pointti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti katsonut Pamela Tolan ohjaamia leffoja tai tv-sarjoja.
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ole katsonut tämän jälkeen yhtään Louhimiehen elokuvaa. Olen jättänyt Tuntemattoman sotilaankin katsomatta, vaikka olen sotaelokuvien ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki noista rupsahtaneet ja nyt katkerana osoittavat vihansa miesohjaajalle joka valitsee elokuviensa rooleihin nuoria kaunottaria jotka kunnioittavat ohjaajan ammattitaitoa.
Muistatteko ajan, jolloin peruskoulun päättötodistuksen saadakseen piti osata suomea tai ruotsia?